hm als je verhaal echt gebeurd is zou oom agent me nog et minst verottequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef ka_ro het volgende:
Ik heb 1 tip.. ik heb ooit eens een verhaal gehoord van iemand die ging zn scharrel douwen in een auto op een stijger van een meer.. nix mis mee best romantisch... maaaaaarrrr de handrem is hier bij toch wel iets wat je niet mag vergeten.. Hun mooi aan de gang... was het PLONS auto te water geneuktLeg dat maar eens aan oom agent uit
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:11 schreef Blapiet het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een nieuwe auto krijg. Weet ik tenminste zeker dat 'ie nog niet is ingeneukt
lukt niet eens met ESP,... het ingraven begon pas goed toen ik die uitzettequote:Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef 2cv het volgende:
Ja, vooral plankgas geven als je vast zit !
Verder ingraven,... werkte goedquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk je dat die ESP er op zit ? En wat dacht je te bereiken door die ESP er af te halen ?
quote:
ik heb nog een traction avant 11 in me garage staan(wel volledig in losse onderdelen)quote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
![]()
Nu snap je dus waarom die ESP er op zit en dat veel PK's vaak overbodig zijn.
Kostie ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:43 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb nog een traction avant 11 in me garage staan(wel volledig in losse onderdelen)
kope?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |