En dan te bedenken dat Ekdom en Veenstra gewoon maar bij elkaar zijn gezet... nu al geslaagdquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk die mix aan het begin van de uitzending.
Gaat denk ik wel leuk worden vanavond, Paul is ook wel een droogkloot. Ik vind de combinatie Ekdom en Veenstra erg goed en origineel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker geslaagd, zeker voor het tijdstip!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Ekdom en Veenstra gewoon maar bij elkaar zijn gezet... nu al geslaagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nope, ook dan is het Veenstra Veenstra... net als volgende week in de ochtendshowquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef oor het volgende:
is er vanacht eigenlijk wel giel en ekdom?
Nee, Michiel (1-4) en Domien (4-7).quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef oor het volgende:
is er vanacht eigenlijk wel giel en ekdom?
Alsin Michiel Veenstra ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Michiel (1-4) en Domien (4-7).
En oud-DJ van Actionradio, waar Michiel dan weer op 7 januari de top 100 van Actionradio mee-presenteert.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef Remzz het volgende:
Ja en Domien Verschuuren tussen 4 en 7, die zit volgensmij ook op Fokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En oud-DJ van Actionradio, waar Michiel dan weer op 7 januari de top 100 van Actionradio mee-presenteert.
Zeker, vorig jaar zat ik in de studio, maar dit jaar thuis radio en irc volgen..quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wordt leuk leuk leuk leuk leuk enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten we het 'een dagje Ekdommen' noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alsin Michiel Veenstra ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan werkt ie de hele dag.. (middag..avond nachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) ach kan ie wel hebbenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit in Solden danquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker, vorig jaar zat ik in de studio, maar dit jaar thuis radio en irc volgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop