In jouw geval zijn het er elf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat hebben alle 10 de andere provincies met Noord-Brabant
Moet je ook maar niet tot 6 uur 's morgens de beest uithangen.quote:
We gaan toch niet bijdehand doen he, mijnheer-de-ik-durf-niet-buiten-de-provinciegrenzen-te-komenquote:
Geen idee, dubbelfunctie kan/mag volgens mij nietquote:
Nu pas gezien?quote:
ja dvd stond al een halfjaartje in de kast, nu voor m'n 2006 lijstje ff snel gekekenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu pas gezien?.
Wel goede film, al was één beter.
Ja Messenga, we weten dat jij Saw 3 al hebt bij V&D.
welke van de 3?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:06 schreef Eilanden het volgende:
pascal, de film die je gisteren zag wordt ook op de FP aanbevolen: FOK! Jaarlijsten 2006
ok, trouwens wel waardeloze lijstjes al zeg ik het zelf, laten ze zich maar met muziek bezig houdenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef Eilanden het volgende:
Twee zie ik nu
Volver en C.R.A.Z.Y (die laatste bedoelde ik in eerste instantie)
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, trouwens wel waardeloze lijstjes al zeg ik het zelf, laten ze zich maar met muziek bezig houden
De soundtrack van C.R.A.Z.Y. is overigens geniaal
Nou ik ook behoorlijk. Gister geholpen met inpakken ed bij het vuurwerkverkopen. Ik was aanwezig om 8 uur 's ochtend (half 7 op, bijna een record), om vervolgens om 2 uur 's ochtends naar huis te gaan... Daarna sliep ik om 3 uur en ging mn wekker weer om kwart voor 7. Maar vandaag was ik al om kwart voor 8 thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |