Dat komt omdat degene die het punt heeft gegeven niet even een nieuw lijstje heeft gepost. Ik ga het nu meteen voor je fixen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:47 schreef barney74 het volgende:
TSE, ik moet nog een extra puntje krijgen (aan t eind van deel 527, was niet meegerekend)
Dat begreep ik al, maar ik wilde er niet eerder over beginnen (zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar anders krijg ik helemaal het idee dat ik voor Jan *** de hele dag zit te F5-enquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat komt omdat degene die het punt heeft gegeven niet even een nieuw lijstje heeft gepost. Ik ga het nu meteen voor je fixen.
De punten die je verdiend hebt hoor je te krijgen, simpel zat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef barney74 het volgende:
Dat begreep ik al, maar ik wilde er niet eerder over beginnen (zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar anders krijg ik helemaal het idee dat ik voor Jan *** de hele dag zit te F5-en).
Dank je wel iig
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef erkel het volgende:
muur van Hoei
Ik wist het en kwam net aanwaaienquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef barney74 het volgende:
kwam je net kijken erkel, of wist je het door de hints?
Beelzebub85 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
De omloop het volk?
Weer die belgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |