Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef erkel het volgende:
CAP ? is dat een partij geweest?
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:52 schreef RoofingBurner het volgende:
KPN?
Puzzelaar +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat de sjah dood is.
Weet je het cker Hawaii_Tim? Dit vond ik namelijk op Wiki:quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Puzzelaar +1
Ik wilde een interessantere vraag stellen, maar zat niet op te letten... in het Arabisch is het inderdaad dat de koning dood is, maar in het Perzisch betekent het iets anders. Volgende keer beter opletten dus
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pacifistische Partij Nederland is nummer 2?
Dan doe ik een nieuwe gok. De koning is verslagen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Weet je het cker Hawaii_Tim? Dit vond ik namelijk op Wiki:
'Schaakmat is een vernederlandsing van de Perzische woorden shāh māt, dat de koning {.....} betekent.[1] Het betekent niet de koning is dood.'
Dat zag ik ook op Wiki staan, maar in het Arabisch is het ook een geldige zin. In het Arabisch betekent het wel de koning is dood. Ik vroeg naar de betekenis van het Arabische shah mat. De bedoeling was wel dat ik naar de Perzische variant vroeg, maar heb dit verkeerd gevraagd. Vandaar dat Puzzelaar alsnog punten krijgt: ik had mijn vraag verkeerd gesteld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Weet je het cker Hawaii_Tim? Dit vond ik namelijk op Wiki:
'Schaakmat is een vernederlandsing van de Perzische woorden shāh māt, dat de koning {.....} betekent.[1] Het betekent niet de koning is dood.'
Ah ok...Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zag ik ook op Wiki staan, maar in het Arabisch is het ook een geldige zin. In het Arabisch betekent het wel de koning is dood. Ik vroeg naar de betekenis van het Arabische shah mat. De bedoeling was wel dat ik naar de Perzische variant vroeg, maar heb dit verkeerd gevraagd. Vandaar dat Puzzelaar alsnog punten krijgt: ik had mijn vraag verkeerd gesteld.
Meer informatie hierzo
barney74 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:14 schreef barney74 het volgende:
arp
Dat komt omdat degene die het punt heeft gegeven niet even een nieuw lijstje heeft gepost. Ik ga het nu meteen voor je fixen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:47 schreef barney74 het volgende:
TSE, ik moet nog een extra puntje krijgen (aan t eind van deel 527, was niet meegerekend)
Dat begreep ik al, maar ik wilde er niet eerder over beginnen (zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar anders krijg ik helemaal het idee dat ik voor Jan *** de hele dag zit te F5-enquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat komt omdat degene die het punt heeft gegeven niet even een nieuw lijstje heeft gepost. Ik ga het nu meteen voor je fixen.
De punten die je verdiend hebt hoor je te krijgen, simpel zat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef barney74 het volgende:
Dat begreep ik al, maar ik wilde er niet eerder over beginnen (zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar anders krijg ik helemaal het idee dat ik voor Jan *** de hele dag zit te F5-en).
Dank je wel iig
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef erkel het volgende:
muur van Hoei
Ik wist het en kwam net aanwaaienquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef barney74 het volgende:
kwam je net kijken erkel, of wist je het door de hints?
Beelzebub85 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
De omloop het volk?
Weer die belgen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |