Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
nee. als je balkje vol is kun je stoppen. Langer doorgaan maakt niet uit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:55 schreef komrad het volgende:
nou als iemand anders het wel weet hoor ik het graag. De vraag is of de schrijfduur evenredig is met de kwaliteit van de song
modjequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
TT moet zijn: nu zonder topictietel
Nu Basic Make Up lerenquote:I'm an expert at Basic Showmanship and don't need to study that anymore.
Wist niet dat we hadden afgesproken niet touren in januariquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:09 schreef maniack28 het volgende:
2006-12-29 Entered Modern Rock in Spectrum ~ PARIS and paid the entry cost of 900 ¤.
wie?
Ik dacht dat we in januari niet zouden tourenNu staan er al 2 shows gepland
Komt omdat je noob bent en waarschijnlijk ook nog covers speelt. Dat is het hele kansloze aan het systeem. Bands met noobs zonder enige skills die alleen maar covers spelen halen supergoeie ratings. Bands met eigen nummers, met alle skills, met de beste stage equipment halen diep bedroevende ratings... leve het nieuwe systeemquote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef RemCOW het volgende:
Leuk dat nieuwe systeem. Wij hebben steeds Awesome concerten, en er is maar 1 andere punk rock band die een hogere beoordeling krijgt...![]()
En bedankt. We halen 5* sterren stage equipment (hebben de meest luxe bus), meer dan de helft is eigen (goede) nummers en hebben bijna alle stage skills. Dus niet zeiken :p.quote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt omdat je noob bent en waarschijnlijk ook nog covers speelt. Dat is het hele kansloze aan het systeem. Bands met noobs zonder enige skills die alleen maar covers spelen halen supergoeie ratings. Bands met eigen nummers, met alle skills, met de beste stage equipment halen diep bedroevende ratings... leve het nieuwe systeem
Dan heb ik tegen jou niks gezegd... maar er zijn newbies zonder skills die dezelfde ratings halen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:17 schreef RemCOW het volgende:
[..]
En bedankt. We halen 5* sterren stage equipment (hebben de meest luxe bus), meer dan de helft is eigen (goede) nummers en hebben bijna alle stage skills. Dus niet zeiken :p.
Moet je ff m'n band opzoeken. Fish Bitequote:Op zondag 31 december 2006 13:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan heb ik tegen jou niks gezegd... maar er zijn newbies zonder skills die dezelfde ratings halen.
Kan je je showdesign eens posten? ^^
quote:The Cowards goes for an encore with Bier & Tieten but the audience just don't want to hear it. The show is over.
Kut, dacht dat ik in mijn huis wasquote:Dropped fire detector at The Dark Pit [AMS] 50¤.
fan moet helemaal weg... dar krijgen we weinig punten voorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kut, dacht dat ik in mijn huis wasNuja, boeiend
edit: Heb ook ff wat met het showdesign zitten kloten, nu staan de events in een iets logischere volgorde (niet een fan na 2 nummers op het podium brengen)
We hebben geld zat inderdaad, maar deze bus doet het nog goed..Het enige waarvoor we een nieuwe bus zouden moeten hebben is inderdaad ivm de equipmentquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef maniack28 het volgende:
Ik dacht dat we een nieuwe moesten als de bus stuk was, maar kijk voor hoe weinig je kan fixen
Please confirm your vehicle service.
Vehicle: Nightliner
Old Quality: pleasant [13]
New Quality: perfect [22]
Cost: 500 ¤
Zal ik een deze dagen onze bus inruilen voor een 18 wheeler met 5* equipment?
New Vehicle: 18 wheeler luxury rig
Capacity: 100%
Cost: 650 000 ¤
Kan ook nu btw
Gaat lekkerquote:The Cowards goes for an encore with Zwerver but the audience was expecting something more and starts heading for the exit.
Feli Stephenquote:Top Star Quality
1 Paul Coslett
2 Stephen Leece
3 Houston Dean
quote:Hallo lieverd!
Gelukkig nieuwjaar^^
De 4e ga ik naar Rome en dan volgens mij de 7e naar Helsinki en de dag daarna ben ik geloof ik weer terug en dan kan ik bij jullie komen^^
Mijn modern Rock is finished en ik ben nu bezig met dancing.
Dat dit maar het jaar van The Cowards mag worden
Liefs!
Lotte
Woeiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef maniack28 het volgende:
Vehicle: 18 wheeler luxury rig
Condition: perfect [22]
State: Parked & OK
Dat staat gewoon in de lijst bij design show als je een event kiestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je als VIP zien welke skills je nodig hebt voor bepaalde events?
ik heb nog geen bedragen aangeboden gekregen maar 2k/w toch zeker wel. Ik ga nu eerst deze song afschrijven en jammen. Ben jij binnenkort in de buurt als ik wil opnemen? Ik zoek nog een record prodcuer namelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
De skills die je van plan bent om te gaan leren zullen je wel verder helpen denk ik zo
Belangrijk is dat je vooral stageskills leert, maar dat zit wel goed.
Hoeveel ga je verdienen met engineer?
Als ik jou was zou ik toch wel singles en albums e.d uitbrengen, daar verdien je je geld mee. Maar dan moet je eerst songs schrijven, dan recorden en dan versturen naar je platenmaatschappij. Anders kom je niet zo ver. Met die singles krijg je ook meer fame, dus meer mensen bij je concerten, dus meer geld enz.
dank. ik heb een druk programma en het nummer is nog niet helemaal af. Ik ga het proberen voor 10/1 voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Tot 10 januari ben ik Amsterdam, als je me nodig hebt geef je maar een gil
Zou ik denkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:10 schreef maniack28 het volgende:
Wat kost VIP? Ik zat er al een tijd aan te denken, maar wil het nu denk ik wel nemen. Is het makkelijk aan te schaffen?
Elsebeth is voor de 2e aan het bevallenquote:Oooooh!!! Labour pains! It is time! OFF TO THE HOSPITAL!!! Can someone please call an ambulance?!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Elsebeth is voor de 2e aan het bevallen
Dan zal Lotte binnenkort ook wel aan de beurt zijn
Dat heb ik geprobeerd bij de artist picture, maar dat is zo'n raar formaat, krijg ik een hele rare afbeelding.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
Klik op je afbeelding, en dan kan je een url invoeren van een internetadres
Dat kan ook bij de persoon zelf, en eigenlijk moet je in een fotoprogramma even n plaatje maken van het zelfde formaat zodat popomundo m niet hoeft te resizen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd bij de artist picture, maar dat is zo'n raar formaat, krijg ik een hele rare afbeelding.
Maar ik bedoel dus een foto van de persoon zelf.
Het is gelukt, bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
Klik op je afbeelding, en dan kan je een url invoeren van een internetadres
Moet je niet in het vondelpark rondzwervenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hou vol Elsbeth! Ik kom je redden!
Oke dan weet ik genoeg, bedankt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef DeHovenier het volgende:
In steden waar je geen appartementen hebt, overnacht je automatisch in een hotel. Bij je bandinstellingen kan je bepalen of je logeert in het goedkoopste hotel of in het duurstte hotel. Je hoeft niet perse naar een hotel te gaan om daar te kunnen logeren.
Raarquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]Een zoon
![]()
Maar ik kan nog steeds niet op Popo
OK, als je erop komt moet je je message maar ff lezenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan ook niet op Hattrick komen (is van dezelfde makers), maar wel op andere sites
Kan welquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef komrad het volgende:
Hoveniers, mijn song is klaar en ik ga kijken of ik morgen in london nog kan jammen anders de dag erna in NL, dus mogelijk 5/6 januari een opname maken, zou je dat uitkomen. Je kunt dan wel meewerken een Mind melting melody op cd te vereeuwigen
thanx, ik laat je weten als ik gejammed heb en ga recordenquote:
Niks, het is leuk voor de aardigheid.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef Tokus het volgende:
zo, ook maar VIP geworden.
wat kun je met citizenship?
Issie er echtquote:
ik krijg het nu ook. Lekker weer, eerst zeggen ze dat je ze wel als laatste moet spelen maar nog niet van het podium afgegaan moet zijn, daarna krijg je dus dit...quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef Fust het volgende:
Ahum, ik krijg nu dit:
Jazzerwonky tries to play an encore before they've even left the stage
Dus toch maar wel als allerlaatste?
Wat is dat nu weer voor fucking onzin... Ik heb toch een paypalaccount gemaakt, 22 euro gestort (29 dollar), waarom moet ik dan alsnog een creditcard hebben om te betalen? Zo heeft dat hele paypalgedoe toch geen zinquote:Als u deze veilige betaling wilt voltooien, voegt u een creditcard toe aan uw PayPal-rekening en klikt u op 'Doorgaan'.
Mijne heeft een Maestro logo.. dat voldoet zeker niet? En nu, zit ik met 22 euro op een loze paypalaccount?quote:Betaalpassen (ook PIN-passen of bankpassen genoemd) worden geaccepteerd als deze een Visa- of MasterCard-logo hebben.
Encore dus na leave stage!quote:Sorry for the delay on information on the matter. I've been away from work and I didn't actually fix the code properly untill yesterday.
HERE'S THE SCOOP ON ENCORES:
1. You need to leave the stage first. (I've renamed the events to make it easier for you to understand like you asked me to.) If the crowd thought the show was worse than they anticipated the show is over at this point
2. If the crowd thought the show was better than they anticipated you get a chance to play an encore.
3. If the encore sucks it's game over and the show is severely damaged.
4. If the encore is average the show is over and goes away happy.
5. If the crowd loves the encore they want another one. If you decide to play another one the stakes are even higher...
This all means that if you're interested in playing an encore you should save a good one for the end of the show. But it's not a guaranteed that you'll get to play it at all.
quote:Oh great. The mother of Baby Boom claims I am the father and now I must visit a hospital to make a paternity test.
Nu is het officieelquote:I have been found to be the father of Baby Boom!
quote:Fame & Competitions
Winning competitions increase your fame. From now on your fame also decreases a bit whenever you don't come in first, second, or third place. So choose carefully which competitions you decide to enter.
Wat een onzinquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef maniack28 het volgende:
Ziek.. maar kan niet slapen.. btw, geen competities die we niet kunnen winnen dus:
[..]
quote:Black The Ripper the cat sniffed at me.
Robbie Romijn and I had a nice time snuggling.
Robbie Romijn and I snuck away for a five minute good quickie.
I am feeling kinda moody today.
Ik snap je niet helemaal?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef komrad het volgende:
wat is die vertaling pauper zeg, snel weer naar het Nederlands teruggezet. Ik heb in 1 sessie mijn nieuwe song tot 68% gejammed en ga hem meteen spelen. Daarna terug naar NL, jammen en daarna recorden. Hopelijk lukt dat morgen en overmorgen allemaal.
goh, dat wist ik al, snap alleen niks van zijn verhaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:57 schreef maniack28 het volgende:
Er is een nederlandse vertaling
En nu ga ik weer slapen![]()
Dat klopt dus niet, je had ipv Engels, Nederlands geschreven.quote:wat is die vertaling pauper zeg, snel weer naar het Nederlands teruggezet.
yepquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ze bedoelt denk ik dit:
[..]
Dat klopt dus niet, je had ipv Engels, Nederlands geschreven.
Toch?
quote:#6 Modern Rock artist.
Door de mooie bandleiderquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:22 schreef DeHovenier het volgende:
We scoren het beste bij de mannen, zou dat komen door de titels van onze songs
quote:#100 Modern Rock artist.
Heb 50.000 in kas achtergelaten voor jamsessies, en andere dingen die misschien geld kunnen kostenquote:You distributed 470 487 ¤ amongst your bandmembers.
Bedanktquote:I received 156 829 ¤ from The Cowards.
quote:Name: Blue Door Investments
President: Robbie Romijn
Type: Private
Registered in: Amsterdam
Locales Owned: 0
People Employed: 0
Cash: 181500 ¤
Active since: 2006-10-26 Shareholders Meeting:
2007-02-15 00:00
yep.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef Sautor het volgende:
Tokus = Dick Erskine?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
yep.
en voortaan dus bij mij komen jammen als je in Brussel bent!
Way to goquote:Quality: truly abysmal
Wat krijg ik als ik aandeelhouder wordt?quote:
ja, dat wordt toch beter als je mensen aanneemt? Maar ik heb dus nog niemand gevondenquote:
Omdat het in het engels Brussels isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom is het Brussels in Popo en niet gewoon Brussel?
hij is nu al bottom dwelling! Het gaat al omhoog!quote:
Feli!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:26 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb VIP
En nu weer slapen, ik voel me nog kutter dan eerst, gisteren toch maar naar het verlate kerstdiner met vrienden gegaan... had ik beter niet kunnen doen
edit - meteen ff een company gestart... Maxi Inc. Wat raden jullie aan qua locales? Ik heb 150000 pure cash (+25000 backup op mn priverekening). Wat zijn ongeveer de kosten, hoe lang duurt het voor je je geld eruit hebt etc. etc.? Kan ik ook locales buiten A'dam kopen en zo ja, wat zijn de voor/nadelen?
quote:Fame & Competitions
Shocking updates to how competitions work. Catch the inside scoop and all the juicy details here! Read More »
Winning competitions boosts your fame. This is common knowledge to the Popomundian. But from now on your fame also takes a little damage whenever you end up at the bottom of the standings.
Like always when it comes to the effects on fame from competitions the effects are temporary. Just like the fame boosts from winning. In the long run it's still the quality of the shows that matter. Not how you placed in the competition.
This change doesn't come into effect untill one popomundo year from now. This will give everyone ample time to rethink any competition strategies they feel is necessary.
LIVE AID competitions are excempt like they should be. To balance this out there will be no fame gained from winning them either. They will serve as tools for the artists to support different charities. Not as tools for personal gain.
Important:
The old way of calculating the fame boost for winners was totally insane. From now on it works like this: If you're a crap band you get a lot more fame from winning a competition than you do if you're a top act. If you're a top act you won't have much to gain from winning a competition at all really.
The old system was also insensitive to the amount of artists playing in the competition. You now get A LOT more fame from winning a world championship than you do for winning a local showdown.
This change is effective immediately.
omdat je er niet was heb ik ook in het topic voor de record producers gevraagd of iemand kon komen, die was er net voordat jij er was denk ik, iig wel ruim na twaalven ook. Maar ik zie nu staat: production 91%, composition 96%quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
Producer: Antonio Bello Figueroa? Dat is zeker omdat ik te laat was dat er een andere producer is?
[..]
quote:alle slechte nummers eruit van de 5 slechtste nummers krijgen we audiencemooddrop
instrumental solo = drop, Robbie heeft geen improvisationskill
volume omhoog = 5* splendid audience, wellicht voor de encore voortaan?
sweet audience na laatste nummer!!
The Cowards plays Oraal ontmaagd as an encore and the crowd is still chanting for more!!! Audience:splendid
Ik zal meteen de komende shows even aanpassen aan deze kwaliteit.. dit is echt een stuk beterquote:2007-01-06 Amsterdam Excelsior Live! [Exc-MR] good [14]
Zal voortaan ook ff rekening houden met skills, kijken of we het nog beter kunnen halen..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]Nu benieuwd hoe ze weggaan en wat de rating is
[..]
Ik zal meteen de komende shows even aanpassen aan deze kwaliteit.. dit is echt een stuk beter
Ik heb de setlist voor Parijs al zo aangepast dat het nog beter moet zijn. Robbie komt nog met een nieuw nummer, dat prop ik er nog tussen.. wellicht ook nog een nieuwe van mij. Misschien dat ik Zwerver of Mr. Lawrence achterhou en als ik hetzelfde bericht krijg met chanting for more, dat we 2 encores spelen en voor de encore het volume omhoog gooienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zal voortaan ook ff rekening houden met skills, kijken of we het nog beter kunnen halen..
Dit is iig een stuk beter dan de mediocre die we eerder haalden![]()
![]()
Lichtshow heb je dure skill voor nodig, advanced fireworks en wizardy ofzo.... Ik moet nog basic sex appeal en basic catwalk en dan ben ik klaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
FF een kleine aanmerking, we krankte het volume ook op voor de encore, toch?
We moeten ook wat aan het opkomen en afgaan doen later, eers onstage skils en dan misschien een lichtshow inbouwen? (Langte termijn planning?)
De stage equipment is trouwens 5*
OK, maar ik zei ook misschien voor op de lange termijn, als we echt klaar zijn met de belangrijke skills enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lichtshow heb je dure skill voor nodig, advanced fireworks en wizardy ofzo.... Ik moet nog basic sex appeal en basic catwalk en dan ben ik klaar
Basic dancing is toch alleen als je danser wilt zijn? Andersheb je dat toch niet nodig of mis ik daar ietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
OK, maar ik zei ook misschien voor op de lange termijn, als we echt klaar zijn met de belangrijke skills enzo
Overigens moet ik nog aardig wat skills...Basic Dancing, ben ik mee bezig, bijna 2*, Basic Fashion, Basic Catwalk en Basic Modelling...
Daarna heb ik ook nog Crowd Control liggen, die moet ik ook nog bestuderen, ben nog wel ff bezig dus
Het schijnt nodig te zijn voor je performance op het podium, anders sta je daar de hele tijd stil te staan met je instrument..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Basic dancing is toch alleen als je danser wilt zijn? Andersheb je dat toch niet nodig of mis ik daar iets
Jammer Maxquote:Last Five Sales Final bid Buyer
Newbie jam ($100) Jam place in Amsterdam 36 100 ¤ Mexico Dreams
wtfquote:
Toe maar.... hoeveel cash heb je nog?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:12 schreef Tokus het volgende:
nou, in het lijstje van Jam Places staat mijnes nu toch als 2e vermeld, in Brussel
kun je nagaan hoe slecht de rest is!
quote:You've been awarded 1 Experience Points.
quote:I finished my song The clock is ticking. It turned out great.
The clock is ticking is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-01-07. The melody is great and the lyrics are terrific.The originality of this song is perfect.
Ik heb de singalong, na en voor een singalong nummer, ik wist inderdaad ook niet waar die moest staanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:14 schreef maniack28 het volgende:
Ja idd.. die song is dan af en hopelijk volgejammed.. dan doen we 2 encores en die song ipv degene die encore wordtdoe de singalong dan wel voor/na een singalong nummer.... ik weet niet of die voor of erna moet, moet je ff testen of het verschil maakt...
Wat konden we naast repetoire en show nog boosten?
Ik heb 180k... en jij dan? Je moet wel bedenken dat je geld moet investeren tot iets profit geeft... Istanbul heeft bijv het probleem dat de various sales niet zo heel hoog zijn omdat er veel werkeloosheid is onder de Does... er wordt wel subsidie verstrekt trouwens!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:05 schreef Tokus het volgende:
gezamelijk investeren? Zo duur is dat gedoetje toch niet? Als je eenmaal wat singles verkocht hebt heb je toch wel wat geld?
deze heb ik ooit in het verledeng gemaakt, maar nooit gepost, omdat ik niet zeker was of hij wel jullie hoort, qua stijl...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rebel, doe nou es logo voor Avatar of Steel maken
quote:Bought motion picture photography for 2 000 ¤.
Bought breathing fire like a dragon for 1 000 ¤.
Bought basic sex appeal for 3 000 ¤.
Bought basic modelling for 2 000 ¤.
Bought basic photography for 1 099 ¤.
Bought basic dancing for 1 560 ¤.
I read the book basic modelling.
I read the book basic sex appeal.
I read the book breathing fire like a dragon.
I read the book basic dancing.
I read the book basic photography.
Lief van je, maar de nummers die we hebben zijn ietsje beter dan die jij zelf schrijft.. dus we doen t gewoon op 9 nummers, je hebt er 8 nodig om een concert te kunnen geven, en schrijven bij tot we op 13/14 zitten ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 18:45 schreef Leonos het volgende:
Cover maar van Jos de Groot
En @ stephen leece...
Is 10000 niet te weinig omdat Josja nu meespeelt ..
Of maakt dit niet uit in de verkoopcijfers?
Precies, het concert vanavond is een tryout, die doen we met 9 nummers, komt nog een nummer aan, die is donderdag af ofzo (zit nu op de helft) ik begin morgen avond weer met een nieuw nummer... dus misschien is die ook nog af voordat de tour begint 15-01.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef maniack28 het volgende:
10 songs is al genoeg met het nieuwe systeem, maar in verband met encores e.d. prefereer ik er meerMaar je kan beter 10 goeie songs spelen dan 14 songs, waar 4 mindere bij zitten
Onze slechtste isquote:Zwerver is a Modern Rock Ballad. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-10-31. The melody is perfect and the lyrics are wonderful.The originality of this song is perfect.
quote:Doe de dibididoe! is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-05-17. The melody is pleasant and the lyrics are pleasant.The originality of this song is perfect.
Dankjequote:Op maandag 8 januari 2007 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Encore moet na verlaat podium!!!!!!
Kunnen we met boost en goede show wel overheenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef maniack28 het volgende:
1 Back to front splendid [16]
2 TURKS with STYLE good [14]
3 Inside Green pleasant [13]
Standing van de competition in Parijs over 2 dagen... misschien moeten we die show maar boosten.. ik wil daar wel op lettenHoop dan alleen wel ff aanwezig te zijn tijdens de encore, zodat ik eventueel kan ingrijpen als het fout gaat. Heb Oraal Ontmaagd als eerste encore gezet en Zwerver als tweede
16,14, 13quote:1 Back to front splendid [16]
2 TURKS with STYLE good [14]
3 Inside Green pleasant [13]
ik weet je te vindenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:02 schreef Leonos het volgende:
Ik ga clubs verbranden door een vuurwerk show te geven
Max en ik hebben btw samen een bedrijf, RoMax Inc. We gaan beginnen met 2 locale;s, ik ga een Generic Shop runnen en hij een Club.quote:Popomundo is on Fire!
Let's hope your local authorities are keeping their fire departments in good shape. Because from now on it's possible for locales to start burning when things go wrong on stage. Please read the rest of the news for more information on things that will soon become hazardous to your health. Read More »
In the coming days we'll also pull out the safety pin from other dangerous things that can happen during shows. This means that if you're not too keen on getting hurt on stage you might want to stay clear of potentially lethal events such as: stagediving, crowdsurfing, crotch grabbing, etc.
Please take this into account when designing shows from now on.
Let this also serve as a warning for people hanging out in clubs a lot. If you're not into getting caught up in a Wall of Death or violent Mosh Pit, you might want to stay clear of clubs where these things are commonplace. You might consider catching a nice, lovely classical act down at the local concert hall instead.
Nee, hij heeft juist geen skills, dus daarom verbrandt hij de boel ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je daar wel de skills voor
Volgens mij moet je eerst advanced fireworks enzo hebben.
[..]
16,14, 13Hoe krijg je dat?
En morgenmiddag wellicht een generic shop in Istanbul... maar goed, het gaat ff duren.. morgen overdag ook nog een club in A'dam... eens zien wat we ervan kunnen makenquote:88 Club [MR]
Type: Club
City: Porto
Date: 2007-01-09 17:28:55
Quality: sweet [15]
Power Capacity: 61 100 W
Genre: Pop
Service cost: 2.5 ¤
Concert tickets:30 ¤
Law & Order:wonderful [20]
Building status: Normal
Locale for sale: 88 Club [MR]
Seller: DSW Punk
Bidding ends: 2007-01-10 04:42:00 (10 hours left)
Current bid: 49 400 ¤ by Horizontal Dance Ent.
Cash assets: 29 513 ¤
Inventory value: 1 506 ¤
quote:lèvres soyeuses 2007-01-11 16:00:00 INFO REMOVE
lunático 2007-01-11 20:00:00 INFO REMOVE
Shirly 2007-01-12 14:00:00 INFO REMOVE
wella 2007-01-12 20:00:00 INFO REMOVE
Sakaki 2007-01-12 22:00:00 INFO REMOVE
Jaana H. 2007-01-13 12:00:00 INFO REMOVE
moose 2007-01-13 16:00:00 INFO REMOVE
Roc-a-Fella 2007-01-14 12:00:00 INFO REMOVE
Dan Around The World 2007-01-16 18:00:00 INFO REMOVE
Emily Williams 2007-01-16 20:00:00 INFO REMOVE
Dan Around The World 2007-01-17 22:00:00 INFO REMOVE
Save all your Kisses for me 2007-01-18 16:00:00 INFO REMOVE
Lynn DaSilva 2007-01-18 20:00:00 INFO REMOVE
Kali 2007-01-19 12:00:00 INFO REMOVE
Lynn DaSilva 2007-01-19 20:00:00 INFO REMOVE
Jelle 180 2007-01-19 22:00:00 INFO REMOVE
Cataline 2007-01-20 20:00:00 INFO REMOVE
Jelle 180 2007-01-21 12:00:00 INFO REMOVE
ZOMBIE HEROEZ 2007-01-21 14:00:00 INFO REMOVE
Fidelia 2007-01-21 20:00:00 INFO REMOVE
Dan Around The World 2007-01-21 22:00:00 INFO REMOVE
The Immortal Whispers 2007-01-22 12:00:00 INFO REMOVE
Dan Around The World 2007-01-22 16:00:00 INFO REMOVE
Lynn DaSilva 2007-01-22 20:00:00 INFO REMOVE
Carlton Cooley 2007-01-22 22:00:00 INFO REMOVE
Carlton Cooley 2007-01-23 18:00:00 INFO REMOVE
Lynn DaSilva 2007-01-23 20:00:00 INFO REMOVE
Roc-a-Fella 2007-01-24 12:00:00 INFO REMOVE
Richie 2007-01-24 18:00:00 INFO REMOVE
The Charmed Ones 2007-01-25 12:00:00 INFO REMOVE
Vivian Whittington 2007-01-25 18:00:00 INFO REMOVE
The Kokkies 2007-01-26 12:00:00 INFO REMOVE
Scoobs 2007-01-26 14:00:00 INFO REMOVE
Richie 2007-01-26 18:00:00 INFO REMOVE
Futari 2007-01-26 22:00:00 INFO REMOVE
Scoobs 2007-01-27 14:00:00 INFO REMOVE
Richie 2007-01-27 20:00:00 INFO REMOVE
JC El Salvador 2007-01-27 22:00:00 INFO REMOVE
Slim & Bubble 2007-01-28 12:00:00 INFO REMOVE
Super Poderosa 2007-01-28 20:00:00 INFO REMOVE
Blushing Bird 2007-01-28 22:00:00 INFO REMOVE
Loby Boy 2007-01-29 12:00:00 INFO REMOVE
The guardian angels 2007-01-29 14:00:00 INFO REMOVE
Blushing Bird 2007-01-29 16:00:00 INFO REMOVE
Ron 2007-01-29 18:00:00 INFO REMOVE
The Pirates 2007-01-29 20:00:00 INFO REMOVE
Gisele Star 2007-01-30 12:00:00 INFO REMOVE
Ron 2007-01-30 14:00:00 INFO REMOVE
Jakob Creutzfeldt 2007-01-30 16:00:00 INFO REMOVE
Vivian Whittington 2007-01-30 18:00:00 INFO REMOVE
Marvelous 2007-01-30 20:00:00 INFO REMOVE
lèvres soyeuses 2007-01-30 22:00:00 INFO REMOVE
Gisele Star 2007-01-31 12:00:00 INFO REMOVE
The guardian angels 2007-01-31 14:00:00 INFO REMOVE
Angelfire 2007-01-31 18:00:00 INFO REMOVE
alia 2007-02-01 14:00:00 INFO REMOVE
The Strange Portrait Lady 2007-02-01 16:00:00 INFO REMOVE
Angelfire 2007-02-01 18:00:00 INFO REMOVE
Stylebase 2007-02-01 20:00:00 INFO REMOVE
Angelfire 2007-02-01 22:00:00 INFO REMOVE
alia 2007-02-02 20:00:00 INFO REMOVE
alia 2007-02-03 20:00:00 INFO REMOVE
RexMF 2007-02-04 18:00:00 INFO REMOVE
Everstar 2007-02-08 14:00:00 INFO REMOVE
Seven 2007-02-09 16:00:00 INFO REMOVE
Space Kid 2007-02-12 18:00:00 INFO REMOVE
Space Kid 2007-02-13 18:00:00 INFO REMOVE
Space Kid 2007-02-14 18:00:00 INFO REMOVE
Holy Mary 2007-02-16 18:00:00 INFO REMOVE
Save all your Kisses for me 2007-02-16 20:00:00 INFO REMOVE
Spazmatic 2007-02-16 22:00:00 INFO REMOVE
years of happiness 2007-02-17 12:00:00 INFO REMOVE
years of happiness 2007-02-17 20:00:00 INFO REMOVE
DKBN 2007-02-18 14:00:00 INFO REMOVE
The Immortal Whispers 2007-02-18 18:00:00 INFO REMOVE
Lady Moore 2007-02-18 20:00:00 INFO REMOVE
Burned 2007-02-18 22:00:00 INFO REMOVE
Shirly 2007-02-19 12:00:00 INFO REMOVE
The Immortal Whispers 2007-02-20 12:00:00 INFO REMOVE
Shirly 2007-02-20 16:00:00 INFO REMOVE
Irial 2007-02-21 16:00:00 INFO REMOVE
moose 2007-02-22 18:00:00 INFO REMOVE
King Dub 2007-02-24 12:00:00 INFO REMOVE
Jaana H. 2007-02-24 14:00:00 INFO REMOVE
Eleonora 2007-02-24 16:00:00 INFO REMOVE
Spazmatic 2007-02-24 18:00:00 INFO REMOVE
Kat Mccoy 2007-02-24 20:00:00 INFO REMOVE
Wonderbra 2007-02-24 22:00:00 INFO REMOVE
The Albion 2007-02-26 20:00:00 INFO REMOVE
TraycKay 2007-02-28 20:00:00 INFO REMOVE
The Fioros 2007-03-01 12:00:00 INFO REMOVE
Marvelous 2007-03-03 18:00:00 INFO REMOVE
Roc-a-Fella 2007-03-03 22:00:00 INFO REMOVE
The Kokkies 2007-03-04 12:00:00 INFO REMOVE
Megan Starsmore 2007-03-06 16:00:00 INFO REMOVE
Jelle 180 2007-03-07 12:00:00 INFO REMOVE
Slim & Bubble 2007-03-07 14:00:00 INFO REMOVE
ELKE! 2007-03-07 18:00:00 INFO REMOVE
Jaana H. 2007-03-08 12:00:00 INFO REMOVE
Amberle 2007-03-08 14:00:00 INFO REMOVE
Amberle 2007-03-08 16:00:00 INFO REMOVE
Hojna 2007-03-08 20:00:00 INFO REMOVE
Venus Una 2007-03-08 22:00:00 INFO REMOVE
Anette´s Band 2007-03-09 22:00:00 INFO REMOVE
The Fioros 2007-03-10 16:00:00 INFO REMOVE
Mystic Girl 2007-03-11 18:00:00 INFO REMOVE
Natalie Mark 2007-03-11 20:00:00 INFO REMOVE
Er stond 2 dagen, jij zei dat we moesten releasen, bedoelen ze niet donderdag dan? Dus hij is nu eigenlijk 1 dag te vroeg gereleased? Had het bij jullie effect op de sales?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:05 schreef BlackRebel het volgende:
ik zou het op 100 euro zetten, je kan het altijd verlagen, maar nooit meer verhogen namelijk...
prociciat met jullie 4* single, wij hadden vandaag onze eerste 5* single
Wat ik alleen niet snap is het bericht dat de single te vroeg gereleased is, dat bericht hadden wij dus ook, en dat kan helemaal niet...
Vorige eigenaar had slechts 18k aan ticketinkomsten binnen gehaald en hij had 260k in 1 jaar erin gepompt, dus ik denk dat ik ergens een beetje moet snijden om de kosten te beperken en dan met veel invites te zorgen dat er veel bands komen spelenquote:Sales person Fabiana Mourão Alves Oliveira 1 150 ¤ Fire
Sales person Marco Camarinha 1 150 ¤ Fire
Bartender Ricardo Medeiros 1 050 ¤ Fire
Bartender Iracema Colombo Arnoldi 900 ¤ Fire
Bartender Jane Doe from the street 900 ¤ Fire
Bartender John Doe from the street 900 ¤ Fire
Bartender Jane Doe from the street 900 ¤ Fire
Bartender John Doe from the street 900 ¤ Fire
Clerk Jane Doe from the street 900 ¤ Fire
Clerk John Doe from the street 900 ¤ Fire
Clerk Jane Doe from the street 700 ¤ Fire
Bartender John Doe from the street 300 ¤ Fire
Bartender Jane Doe from the street 300 ¤ Fire
Cleaner Jane Doe from the street 300 ¤ Fire
Cleaner John Doe from the street 300 ¤ Fire
Cleaner John Doe from the street 300 ¤ Fire
Cleaner Jane Doe from the street 300 ¤ Fire
Dus dat klopt nietquote:We released a new single even though it was less than half a year since the last one.
Voorlopig met niemand interacten dus.quote:I feel weird... The doctor told me that it is Cold.
Ik kijk het even 2/3 weekjes aan.. tegen die tijd ben jij shareholder, dus wellicht dat een financiele injectie dan nodig is. Ik ga nog meer invites versturen, totdat het helemaal vol is.. hopelijk zijn er bij die accepteren. Ik hoor van sommigen wel eens dat ze de invites niet wegklikken, zodat er niemand anders geboekt kan wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
elke employee die je ontslaat heeft een onmiddelijk effect op je kwaliteit...overigens zijn voor een club alleen bartenders echt belangrijk, ik denk dat je er inderdaad veel hebt, maarja, als je je kwaliteit even laat zakken komen die topbands voorlopig nog zeker niet.. keuzes keuzes..
als er gisteren stond dat de release over twee dagen het beste is, kan hij normaal gesproken vandaag gereleased worden, want hij telt de dag van gisteren en van vandaag... maargoed, hopenlijk heeft het niet al te veel effect op de sales, net nu we allebei de beste single ooit hebben uitgebracht..
quote:
quote:Locale for sale: Shop[IST]
Seller: Under Construction Company
Bidding ends: 2007-01-11 11:52:00 (21 hours left)
Current bid: 51 500 ¤ by Rainbow Inc
Cash assets: -4 164 ¤
Inventory value: 12 900 ¤
Shop[IST]
Type: Generic Shop
City: Istanbul
Date: 2007-01-10 15:18:49
Quality: incredible
Service cost: 2 ¤
Law & Order:perfect
Building status: Normal
Je hebt m'n eeuwige dankquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:44 schreef maniack28 het volgende:
I know.. en voor ons bedrijf en onze club, zit nu op uni, zal er van de week aan werken
tnxquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef BlackRebel het volgende:
bikkel hoor, midden in de nacht opstaan om een cluppie te kopen
jij lijkt wel nog verslaafder dan ik..
quote:2007-01-30 20:00 Excelsior Live! [Exc-MR] - INFO Amsterdam Cancel
2007-01-31 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Bus Station Amsterdam Cancel
2007-01-31 03:00 18 wheeler luxury rig arrives at Bus Terminal Brussels Cancel
2007-01-31 20:00 S&S Modern Rock [BRUS] - INFO Brussels Cancel
2007-02-01 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Bus Terminal Brussels Cancel
2007-02-01 03:00 18 wheeler luxury rig arrives at Bus de Paris Paris Cancel
2007-02-01 22:00 part trois - INFO Paris Cancel
2007-02-02 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Bus de Paris Paris Cancel
2007-02-02 09:00 18 wheeler luxury rig arrives at Estación Sur de Autobuses Madrid Cancel
2007-02-02 20:00 Passional Kiss [MR] - INFO Madrid Cancel
2007-02-03 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Estación Sur de Autobuses Madrid Cancel
2007-02-03 02:00 18 wheeler luxury rig arrives at STCP - Francos Porto Cancel
2007-02-03 12:00 RoMax @ Pop - INFO Porto Cancel
2007-02-03 16:00 18 wheeler luxury rig leaves STCP - Francos Porto Cancel
2007-02-03 20:00 18 wheeler luxury rig arrives at Estación Sur de Autobuses Madrid Cancel
2007-02-04 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Estación Sur de Autobuses Madrid Cancel
2007-02-04 03:00 18 wheeler luxury rig arrives at Estació del Nord Barcelona Cancel
2007-02-04 20:00 S&S Modern Rock [BARC] - INFO Barcelona Cancel
2007-02-05 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Estació del Nord Barcelona Cancel
2007-02-05 10:00 18 wheeler luxury rig arrives at Stazione Termini Rome Cancel
2007-02-05 20:00 ® Ana Funky Club [ROM] MR - INFO Rome Cancel
2007-02-05 22:00 18 wheeler luxury rig leaves Stazione Termini Rome Cancel
2007-02-06 04:00 18 wheeler luxury rig arrives at Autobusni kolodvor Dubrovnik Dubrovnik Cancel
2007-02-06 18:00 [MR] Club Ewing Dub [MR] - INFO Dubrovnik Cancel
2007-02-07 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Autobusni kolodvor Dubrovnik Dubrovnik Cancel
2007-02-07 07:00 18 wheeler luxury rig arrives at Esenler Otogar Istanbul Cancel
2007-02-07 20:00 Spectrum Istanbul [MR] - INFO Istanbul Cancel
2007-02-07 22:00 18 wheeler luxury rig leaves Esenler Otogar Istanbul Cancel
2007-02-08 03:00 18 wheeler luxury rig arrives at Autobusni kolodvor Dubrovnik Dubrovnik Cancel
2007-02-08 08:00 18 wheeler luxury rig leaves Autobusni kolodvor Dubrovnik Dubrovnik Cancel
2007-02-08 16:00 18 wheeler luxury rig arrives at Vilniaus Autobusų Stotis Vilnius Cancel
2007-02-08 20:00 MR Starr [Vil] - INFO Vilnius Cancel
2007-02-09 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Vilniaus Autobusų Stotis Vilnius Cancel
2007-02-09 04:00 18 wheeler luxury rig arrives at Mosgortrans Terminal Moscow Cancel
2007-02-09 22:00 Spectrum Moscow [MR] - INFO Moscow Cancel
2007-02-10 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Mosgortrans Terminal Moscow Cancel
2007-02-10 09:00 18 wheeler luxury rig arrives at Busbahnhof am Funkturm Berlin Cancel
2007-02-10 20:00 The Pink Polecat -BER- - INFO Berlin Cancel
2007-02-11 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Busbahnhof am Funkturm Berlin Cancel
2007-02-11 03:00 18 wheeler luxury rig arrives at Copenhagen Bus Terminal Copenhagen Cancel
2007-02-11 20:00 Hypnotic Poison (MR Cop) - INFO Copenhagen Cancel
2007-02-12 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Copenhagen Bus Terminal Copenhagen Cancel
2007-02-12 06:00 18 wheeler luxury rig arrives at Stockholms bussterminal Stockholm Cancel
2007-02-12 20:00 Funky Club -[ST]- #MR# - INFO Stockholm Cancel
2007-02-13 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Stockholms bussterminal Stockholm Cancel
2007-02-13 07:00 18 wheeler luxury rig arrives at Helsingin linja-autoasema Helsinki Cancel
2007-02-13 20:00 Spectrum Helsinki [MR] - INFO Helsinki Cancel
2007-02-13 22:00 18 wheeler luxury rig leaves Helsingin linja-autoasema Helsinki Cancel
2007-02-14 11:00 18 wheeler luxury rig arrives at Prostneset Tromsø Cancel
2007-02-14 22:00 Club Cørk [Mod. Rock] TRO - INFO Tromsø Cancel
2007-02-15 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Prostneset Tromsø Cancel
2007-02-15 08:00 18 wheeler luxury rig arrives at Buchanan Bus Station Glasgow Cancel
2007-02-15 22:00 Colo-Cao en Glasgow [MR] - INFO Glasgow Cancel
2007-02-16 00:00 18 wheeler luxury rig leaves Buchanan Bus Station Glasgow Cancel
2007-02-16 04:00 18 wheeler luxury rig arrives at London Bus Terminal London Cancel
2007-02-16 20:00 The Pink Polecat - LON - - INFO London Cancel
Je bent flink bezig geweestquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef maniack28 het volgende:
Onze Europese tour vanaf eind januari t/m half februari... plak er denk ik nog USA e.d. aan vast en dan weer terug naar Europa voor Oasepop
Heerlijk VIP zijn... dat maakt het lekker makkelijkMooi strak schema ook
[..]
PR Manager... waar is die voor nodig?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je bent flink bezig geweest![]()
(Als je straks een leuke locale gaat openen, en je hebt nog ergens een PR Manager nodig, dan accepteer ik die baan graag, wel voor max loon natuurlijk)
Doe jij dat ook, kan je ook shareholder worden en een locale startenquote:
Aan die tour zullen we ong. 270k aan overhoudenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef maniack28 het volgende:
Onze Europese tour vanaf eind januari t/m half februari... plak er denk ik nog USA e.d. aan vast en dan weer terug naar Europa voor Oasepop
Heerlijk VIP zijn... dat maakt het lekker makkelijkMooi strak schema ook
[..]
Zijn die winstgevend?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef BlackRebel het volgende:
@Leonos: ik wil wel meespelen op je record hoor, rond oasepop zijn we in amsterdam
PR manager zijn overigens alleen voor record studios..
ik doe zelfs mee, en als er iemand geen schijn van kans heeft ben ik het welquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Het gaat om de fun, wij maken ook geen kans
Oh ja, die optie had ik er nog niet eerder zien staan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:00 schreef BlackRebel het volgende:
bij priorities & skills
die instrumenten gaan er volgens mij vanzelf weer uit, nooit geprobeerd echter
quote:#78 Modern Rock artist.
Door top 3 te eindigen in competities. Misschien nog door andere dingen, maar dit is er zeker één van.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:56 schreef Leonos het volgende:
Als je bij de rankings kijkt zie je de hype...
Kan ik deze in het groen krijgen? Of gaat dit automatisch?
Persoon is al 2,5 maand inactive.... 900 euro loon.. dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:32 schreef BlackRebel het volgende:
tuurlijk mag dat... einstein heeft toch geen copyright op die fotoik denk niet dat ie je zal aanklagen overigens
als je die 2+2=5 iets minder licht maakt komt de bedoeling wat beter naar voren denk ik
overigens Maxi: elke werknemer die je ontslaaat gaat ten koste van je kwaliteit, ik zou hem gewoon laten zitten, als ie het minimale loon heeft in ieder geval.. als ie meer betaald krijgt is wellicht ontslag wel een optie, of je dreigt met dat je hem ontslaat als ie zijn charm niet vebeterd, dan tieft ie misschien zelf al oip
Nope.... je krijgt wel fame voor het spelen (zoals je ook fame krijgt als je een gewoon optreden speelt). De drop van het niet in de top 3 eindigen is kleiner dan wat je erbij krijgt aan fame door alleen al te spelen, dus effectief zal je nooit fame verliezen, hooguit er minder bijkrijgen dan wanneer je een gewone show speelt. Maar daarnaast heb je dus wel kans om wel heel veel extra fame te krijgen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef DeHovenier het volgende:
Dat kan resulteren in minder fame he.
Daarom ga ik er bewust ook niet naar op zoek.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:13 schreef BlackRebel het volgende:
die fame die je krijgt van competities winnen is getweaked... dat valt vies tegen nu... we wonnen twee dagen een competitie.. ons fame-balkje is heel even een beetje groen geweest, en is nu alweer teruggevallen naar normaal... competities zijn dus bijna niet meer de moeite waard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |