abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45048027
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef milagro het volgende:
damn ze had beter gewoon voor je neus tijdens jullie "relatie" met een ander kunnen neuken, tussen het hijgen door zeggend "kijk...aaah.....oh...Arokh....omg omg....dit ......oh jesus....is.....nu ......ah ah ..stop ga door stop aaah..wat...oooooh...........ik.......aaah...nodig....heb...een echte aaaaaaaaaaaaaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
pi_45055132
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:18 schreef Vivi het volgende:
Ach, dat is iets typisch mannelijks, die zien nooit wat aankomen, ook al schrijf je het onderhand op een spandoek
Ja he...wij denken toch alleen maar aan seks!
pi_45056083
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Ebayzo.nl het volgende:

[..]

Ja he...wij denken toch alleen maar aan seks!
gelukkig wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45057135
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef milagro het volgende:

je kan niet altijd eerlijk zijn, en er is een groot verschil tussen 'niet helemaal eerlijk zijn' om iemand te ontzien, of dat niet zijn om er zelf voordeel uit te slepen.
Dat is het issue toch niet? Het gaat er niet om waarom je liegt, het gaat erom dat je liegt. Hoe mooi de motieven ook zijn die je dat meisje toedicht, ze heeft hem in het ongewisse gelaten over de echte reden waarom ze de relatie verbrak, en of ze hem trouw geweest is en of ze überhaupt echt om hem gaf. Dat is een rotstreek, want daarmee veroordeel je je partner tot allerlei getob over de vraag of de hele relatie dan wel echt was, en wat er zich verder afspeelde terwijl hij nog dacht dat alles koek & ei was, en of hij tekens heeft gemist en of er nog meer verzwegen was. Het is ook zinloos, want als je op zo'n manier iemand dwingt zich allerlei doemscenario's in het hoofd te halen, gaat hij waarschijnlijk nog slechter over je denken dan je feitelijk verdiend had.

Het gehamer dat Arokh het niet kan hebben dat zijn vriendin de relatie verbroken heeft is zinloos, dat had hij nou juist zonder problemen geaccepteerd en gerespecteerd. Waar hij mee zit is dat ze hem voorhoudt nog een goede vriendin te zijn om hem vervolgens straal te negeren en op afstand te houden, en dat ze het onverwacht uitmaakt met de verklaring dat 'het gevoel weg is' ( ), om iets later al te liggen rampetampen met iemand die ook al in de picture was toen het nog aan was. Kortom, hij weet niet meer wat hij nog geloven kan, wat die meid bezield heeft en wat hij nu nog met haar aanmoet, terwijl ze nog wel steeds in zijn leven blijft opduiken. Dan kan je wel blijven roepen dat hij zich er bij moet neerleggen dat ze het heeft uitgemaakt, maar dat had hij in deel 1 al netjes gedaan en het lost zijn probleem niet op.

Waar ik wel benieuwd naar ben, is hoe jij en Vivi het verklaren dat dat meisje hem practisch van de ene op de andere dag gedumpt heeft, zonder dat er zelfs maar gesprekken of herstelpogingen aan vooraf gingen, en dat ze hem daarna nadrukkelijk op afstand hield. Dat is raar. Normaal heb je eerst strubbelingen, terugkerende ruzies of in het flauwste geval een hoop verveling en desinteresse voordat een relatie beeindigd wordt. En als het dan gebeurt, wordt er daarna meestal nog heel wat af- en uitgepraat. Maar als het zomaar uit de blauwe lucht komt vallen terwijl ze een dag daarvoor nog gek op hem was, en als hij daarna vooral niet langs moet komen, dan kun je er donder op zeggen dat er allang iets gaande was dat ze nadrukkelijk voor hem verborgen hield.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:49:06 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45059942
Jezus man, wat maken jullie er een drama-vertoning van...het is niet alsof je het over een 10-jarig huwelijk hebt ofzo hoor.
Het gaat hier over een verkering tussen 2 mensen aan het begin van hun leven, en die zijn nog volop aan het uitvinden wat ze wel en niet willen. Als ik kijk naar m'n eerste vriendje, daar was ik ook gek op hoor, maar na 11 maanden was ik het gewoon zat, hij was toch niet precies meer wat ik nodig had, al was ie perfect als eerste vriendje, want lief en stapel op mij, maar dan ben je er op een gegeven moment gewoon klaar mee, toe aan iets anders, iets stoerders, of gewoon aan lekker freewheelen. Heel gezond hoor op die leeftijd en heeft niks met een kutkarakter of liegen of wat dan ook te maken, maar gewoon, met het leven ontdekken en uitproberen. En op die leeftijd veranderen je behoeftes nu eenmaal sneller dan dat je 30 bent en zo langzamerhand wel weet wat je wel en niet zoekt in een relatie en het leven op zich.

Wat dat meiske zich echter niet realiseerde is dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken, maar om haar daarom nu een bitch te noemen..belachelijk.

Jullie klinken allebei als 2 gefrustreerde onbestorven weduwes...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45067210
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef Vivi het volgende:
Jezus man, wat maken jullie er een drama-vertoning van...het is niet alsof je het over een 10-jarig huwelijk hebt ofzo hoor.
Het gaat hier over een verkering tussen 2 mensen aan het begin van hun leven, en die zijn nog volop aan het uitvinden wat ze wel en niet willen. Als ik kijk naar m'n eerste vriendje, daar was ik ook gek op hoor, maar na 11 maanden was ik het gewoon zat, hij was toch niet precies meer wat ik nodig had, al was ie perfect als eerste vriendje, want lief en stapel op mij, maar dan ben je er op een gegeven moment gewoon klaar mee, toe aan iets anders, iets stoerders, of gewoon aan lekker freewheelen. Heel gezond hoor op die leeftijd en heeft niks met een kutkarakter of liegen of wat dan ook te maken, maar gewoon, met het leven ontdekken en uitproberen. En op die leeftijd veranderen je behoeftes nu eenmaal sneller dan dat je 30 bent en zo langzamerhand wel weet wat je wel en niet zoekt in een relatie en het leven op zich.

Wat dat meiske zich echter niet realiseerde is dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken, maar om haar daarom nu een bitch te noemen..belachelijk.

Jullie klinken allebei als 2 gefrustreerde onbestorven weduwes...
Geldt voor TS niet precies hetzelfde?
Ook hij is nog jong, onzeker en onervaren en is het leven nog aan het ontdekken en uitproberen.

Jullie lijken er echter nogal van te genieten zijn onvolwassen gedrag genadeloos en respectloos onderuit te halen.

Erg jammer.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_45067815
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:24 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Ook hij is nog jong, onzeker en onervaren en is het leven nog aan het ontdekken en uitproberen.

Jullie lijken er echter nogal van te genieten zijn onvolwassen gedrag genadeloos en respectloos onderuit te halen.

Erg jammer.
Maar hoe jong, onzeker en onervaren hij ook is, hij neemt niets van ons aan. Hij blijft maar zielig en alleen in zijn eigen wereldje... Je zou toch zeggen dat hij na 3 topics wel beter wist
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 11:31:44 #108
5428 crew  miss_sly
pi_45068515
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:24 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Hij komt echter op mij over als iemand die vindt dat hij en hij alleen het bij het rechte eind heeft en hij niet jong, onzeker en onervaren is.
Hij komt advies en andere zienswijzen vragen met zijn topic (tenminste, dat lijkt me de bedoeling met zulke topics) alleen hij wijst alles dat anders is dan hij het wil zien, gewoonweg van de hand.

Tja, beetje jammer dan...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45068824
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij komt echter op mij over als iemand die vindt dat hij en hij alleen het bij het rechte eind heeft en hij niet jong, onzeker en onervaren is.
Hij komt advies en andere zienswijzen vragen met zijn topic (tenminste, dat lijkt me de bedoeling met zulke topics) alleen hij wijst alles dat anders is dan hij het wil zien, gewoonweg van de hand.

Maar jullie weten door jullie ervaring wel beter toch?

Dan zou je ook moeten weten dat hij rust nodig heeft, tijd voor zichzelf om tot bezinning te komen.
Dit bereik je niet door hem continu in de verdediging te blijven drukken (ook al vraagt hij er nog zo hard om), maar door simpelweg dit topic verder te negeren.

Het gaat toch al niet meer om de inhoud, maar slechts om het 'winnen' van de discussie.
pi_45068987
Het is onzin dat het gedrag van het ex-vriendinnetje van de TS typerend gedrag is voor vrouwen (om even op die beschuldiging van dvr terug te komen). Ik heb een aantal jaren terug (en dat weet je) precies hetzelfde meegemaakt, ben ook aan de kant gezet door mijn toenmalige vriend die kort daarvoor nog had gezegd dat ik alles voor hem was, de liefde van z'n leven was, hij had nog nooit zoiets gevoeld als bij mij etc etc. Was ook van het ene op het andere moment over. Hij kon het ook niet uitleggen, gooide het erop dat mensen 'nou eenmaal van gedachten kunnen veranderen'. Ook hij had niet heel veel later een nieuwe vriendin (waar hij overigens nu mee getrouwd is). Ik heb met dezelfde vragen rondgelopen als de TS, vond het ook oneerlijk, onredelijk, was ook heel lang verbitterd. Maar uiteindelijk kan ik zeggen dat Milagro in haar post van gisteren 16:56 uur de spijker voor 100% op z'n kop slaat en ik zou willen dat iemand mij destijds een dergelijke schop onder m'n kont had gegeven, want dat zwelgen in zelfmedelijden is nergens goed voor. En jij zou jezelf ook eens zo'n schop onder je kont moeten geven, dvr. Bij jou is het al langer geleden dan bij de TS en het is de hoogste tijd dat je eens vérder gaat. Get over it, for heaven's sake.
pi_45069660
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:50 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Dan zou je ook moeten weten dat hij rust nodig heeft, tijd voor zichzelf om tot bezinning te komen.
Dit bereik je niet door hem continu in de verdediging te blijven drukken (ook al vraagt hij er nog zo hard om), maar door simpelweg dit topic verder te negeren.

Het gaat toch al niet meer om de inhoud, maar slechts om het 'winnen' van de discussie.
Hij houdt van eerlijkheid toch en wie opent er nu 3 topics?
De reacties zijn in al die 3 topics eender, hoor.

En hier mogen alleen reacties als die van dvr? die precies en exact in zijn straatje passen, dezelfde verbitterdheid? dan moet je geen topics openen op een openbaar forum, dan moet je in je directe omgeving gaan janken, al zul je daar na verloop van tijd ook dit soort reacties krijgen, als je daar op deze wijze bijna dagelijks zou zaniken en dat dan weken lang zouden die vrienden ook afhaken.
.
Er zijn genoeg naar jouw maatstaven begripvolle reacties geweest trouwens, ook van 'ons', ms moet je wat beter lezen, iets wat de TS ook verzuimt, die leest alleen de reacties van dvr met een loep want die zegt tenminste dat die meid een kutwijf was.

En dat was ze niet, we horen hier 1 kant vh verhaal en zelfs uit die ene kant komt dat meisje niet over als een bitch.
En zolang je wrok koestert, blijft de pijn hangen, gaat het woekeren, alleen al daarom is het beter om het te laten rusten, en niet te blijven hameren op het grote onrecht.
Wekenlang.
Het leven zit vol onrecht, grow up.

Liefdesverdriet kent vrijwel iedereen en soms word je lullig gedumpt, maar for fuck sake er zijn ergere manieren dan die je hier leest, mensen die gewoon niets meer horen, mensen die na een romantische vakantie gedumpt worden, mensen die op Oud en Nieuw gedumpt worden, mensen die gedumpt worden zodra de ander verneemt dat zijn partner (ernstig) ziek is en geen zin hebben in het gedoe en dan hebben we het nog niet over de vreemdgangers doe betrapt worden.
In dit geval is wat er NA de relatie gebeurd is , vooral niet te verkroppen, zo begon deze reeks ook, met gemekker over haar gedrag NA het verbreken vd relatie, dát zat meneer dwars, zij doet met een ander wat ze met de TS niet deed.
pi_45070397
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:44 schreef Vivi het volgende:
Dank u God, ik weet nu hoe vervelend ik was een jaar geleden

Lees, huiver, en leer hiervan TS.
Zo zie je maar, er is altijd hoop dat ooit het kwartje valt.!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_45070436
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:50 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Zolang de drenkeling blijft spartelen, blijven de omstanders proberen hem te redden...
twee violen en een trommel en een fluit
pi_45070659
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:33 schreef milagro het volgende:

[..]
Er zijn genoeg naar jouw maatstaven begripvolle reacties geweest trouwens, ook van 'ons', ms moet je wat beter lezen, iets wat de TS ook verzuimt, die leest alleen de reacties van dvr met een loep want die zegt tenminste dat die meid een kutwijf was.
Ik kan prima lezen en zie ook wel dat TS dat verzuimt.
Wat heeft het dan voor zin om te blijven reageren? Je ziet dat het slecht averechts werkt.

Je weet zelf prima hoe het moet;
quote:
En zolang je wrok koestert, blijft de pijn hangen, gaat het woekeren, alleen al daarom is het beter om het te laten rusten, en niet te blijven hameren op het grote onrecht.
Geef dan ook het goede voorbeeld.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:14:14 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45070738
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:11 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Wat heeft het dan voor zin om te blijven reageren? Je ziet dat het slecht averechts werkt.

Om dezelfde reden waarom het soms lekker is naar tenenkrommend slechte televisie te kijken
pi_45071007
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:11 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Je weet zelf prima hoe het moet;
[..]

Geef dan ook het goede voorbeeld.
koester ik wrok of zo?
dat jij mijn posts als hard opvat is voor jouw rekening , schat, die toon zit er , op een enkel quasi wanhopig "iktrekhetnietmeer" alineaatje hier en daar (waar de goede verstaander dus ook een knipoog in leest) , niet in, het is wel degelijk goed bedoeld advies.

als de TS zich graag door een mede verbitterde laat opjutten "kill the bitch, de hoer, de slet, maak haar af, pak haar terug" be my guest,. maar je ziet waar zo'n houding je brengt, oa in dit topic, godweethoelang na dato van jouw vermeende aangedane onrecht, nog steeds medestanders zoekende, en die dan gaan opjutten, want "ik weet precies wat je voelt, makker, ook ik kende ooit zo'n kutwijf, laat me je dit vertellen over vrouwen, zo zijn ze allemaal"

nee, daar ga je je lekker van voelen, zo geconfronteerd te worden met je voorland
pi_45071822
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:23 schreef milagro het volgende:

[..]

koester ik wrok of zo?
Yep, je wilt hoe dan ook het laatste woord hebben.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:59:23 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45072125
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Yep, je wilt hoe dan ook het laatste woord hebben.
En wat heeft dat met wrok te maken dan ..de enige die hier wrok koestert is TS... En dvr blijkbaar
pi_45072350
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

En wat heeft dat met wrok te maken dan ..de enige die hier wrok koestert is TS... En dvr blijkbaar
Het kan nogal frustrerend zijn om gelijk te willen hebben, maar het niet te krijgen.
pi_45072392
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Om dezelfde reden waarom het soms lekker is naar tenenkrommend slechte televisie te kijken
Een beetje leedvermaak is niet erg, maar nu is het wel weer een keer mooi geweest vind je niet?
pi_45074645
Milagro en Vivi hebben het nog steeds niet door he? Steeds maar zitten doorzaniken over het uitmaken? Het gaat er verdomme niet meer over dat het uit is, al 2 topics niet meer. Als je dat onderhand nog niet door had vraag ik me af of je de rest van de posts wel leest.

Als jij nu een samenvatting zou maken van mijn probleem milagro, zou je zeggen "Hij kan het niet hebben dat het uit is". En als je jezelf hierin herkent, raad ik je aan een avondje vrij te nemen en alle topics nog eens rustig door te lezen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:17:41 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45074648
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:06 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Het kan nogal frustrerend zijn om gelijk te willen hebben, maar het niet te krijgen.
Wie zegt dat ze geen gelijk heeft/krijgt dan? Ik zie hier nog steeds alle tekenen die richting opwijzen hoor, hoe graag ts het dan ook anders zou willen zien.
pi_45074741
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik reageer normaal op iedere post. Als milagro dan weer aan komt zetten met "Je moet niet boos op haar zijn omdat ze het heeft uitgemaakt" sla ik mijzelf met een behoorlijke hamer voor m'n hoofd, want dan vraag ik me af of niet hersenloos die reply-knop wordt ingedrukt ipv posts te lezen.
pi_45074833
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:33 schreef milagro het volgende:

[..]
En hier mogen alleen reacties als die van dvr?
Haha, dvr is juist zowat de enige die géén reactie geeft zoals jullie en dan is het meteen fout. Laten we het eens omdraaien: mogen hier alleen reacties zoals die van jou?
quote:
Oh nee hoor, ik lees alles. Voor de honderdste keer van jou te horen krijgen dat ze niet fout is geweest om het uit te maken, daar word ik wel een beetje verzuimend van onderhand ja.
quote:
Liefdesverdriet kent vrijwel iedereen en soms word je lullig gedumpt, maar for fuck sake er zijn ergere manieren dan die je hier leest, mensen die gewoon niets meer horen, mensen die na een romantische vakantie gedumpt worden, mensen die op Oud en Nieuw gedumpt worden, mensen die gedumpt worden zodra de ander verneemt dat zijn partner (ernstig) ziek is en geen zin hebben in het gedoe en dan hebben we het nog niet over de vreemdgangers doe betrapt worden.
Wederom geef je aan de essentie van mijn probleem niet te vatten.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:23:23 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45074839
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:17 schreef Arokh86 het volgende:
Milagro en Vivi hebben het nog steeds niet door he? Steeds maar zitten doorzaniken over het uitmaken? Het gaat er verdomme niet meer over dat het uit is, al 2 topics niet meer. Als je dat onderhand nog niet door had vraag ik me af of je de rest van de posts wel leest.
Wie loopt er hier nu oeverloos door te zaniken en alles 365000 keer te vertellen, maar dan met nét even een komma op een andere plaats? Ik weet trouwens niet hoe het met jou zit in je bovenkamer maar ik ga toch echt geen 3 topics vol lopen zwammen over een ex waar ik over heen ben hoor, vind je het zelf niet een beetje tegenstrijdig? Als wij volgens jou dan niet begrijpen wat je daadwerkelijke probleem is druk je jezelf misschien toch iets te gebrekkig uit..of misschien lezen wij wel te goed tussen de regels door
quote:
Als jij nu een samenvatting zou maken van mijn probleem milagro, zou je zeggen "Hij kan het niet hebben dat het uit is". En als je jezelf hierin herkent, raad ik je aan een avondje vrij te nemen en alle topics nog eens rustig door te lezen.
ik denk dat je wat dat betreft enigzins naast de realiteit leeft en jezelf nogal wat interessanter maakt dan je daadwerkelijk bent, als je denkt dat zowel ik als Milagro ofwel iemand anders die hele mekker-story nog eens willen doornemen vanaf het begin, de verzuurdheid druipt er 1 een post al vanaf hoor jongen, en zoveel vernieuwends zeg je echt niet. Maar hetw as al duidelijk dat je jezelf wat interessanter inschaalt dan je daadwerkelijk bent, daar draait het hele topic namelijk om. Dat je het niet kan uitstaan dat ook jij vervangbaar bent.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 06-01-2007 18:53:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')