abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:26:30 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44944291
Hoezo 'aan het lijntje houden'?

Als ik jou was, zou ik me een paar maanden helemaal afzijdig van haar houden. Geef jezelf de tijd om er echt klaar mee te zijn. En klaar kom je er niet mee door in cirkels rond te blijven draaien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 16:27:05 #52
5428 crew  miss_sly
pi_44944307
Hoezo zou jij haar aan het lijntje houden?? Jij houdt jezelf aan het lijntje door zo met haar en wat ze doet bezig te blijven. Al neukt ze zich een slag in de rondte met 30 verschillende kerels, het is jouw zaak niet meer.

Ik denk dat alle contact verbreken in jouw geval zeker het beste is. Dit ga je niet trekken namelijk, iedere keer denk jij dingen te horen en te zien die er niet zijn. Het is uit, get over it.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:35:31 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44944565
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Vast, maar dat zegt dus niets over mij iig.

Nee, aan ons.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44944656
Ik heb echt geprobeert om je vorige topics door te worstelen, maar ik heb het op gegeven: Ik denk dat je moet stoppen met malen over werkelijk elk detail en woord wat er ooit is gezegd tussen jullie. Als ik achter alle woorden die ik tegen mijn ex gezegd heb sta, ben ik voorlopig nog niet jarig....

Hou op met je gemaal en je druk maken om details die niet meer jouw zaken zijn. Ook haar opzoeken klinkt langzamerhand stalkerig. Dat jij er niet uit komt is prima, maar het is haar probleem niet. Vragen kan je altijd hebben, maar je kan nooit alle antwoorden krijgen.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_44945801
hoe kan je iemand stalken als zij diegene is die hem nog wil ontmoeten en wil praten.

gewoon doen. niks mis met praten. daarna kan je altijd nog besluiten maken.
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
pi_44949745
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
Hoezo 'aan het lijntje houden'?
Nou, ik heb nu dus tegen haar gezegd dat ik haar niet meer wil zien. En dat is OOK een 180 graden 'draaiing', waarvan zijzelf ook best geschrokken is. Nou heb ik dat al 'n heel klein beetje rechtgetrokken, maar ze zit er nog wel mee hoe dat zo ineens is want ze zou, blijkt nu, toch graag nog met me omgaan. Ze wil dus weten hoe het zit, en door niets te zeggen doe ik precies wat ik juist zo kut vond aan wat zij deed: haar ontlopen en niets willen uitleggen.
quote:
Als ik jou was, zou ik me een paar maanden helemaal afzijdig van haar houden. Geef jezelf de tijd om er echt klaar mee te zijn. En klaar kom je er niet mee door in cirkels rond te blijven draaien.
Maar dat is juist het probleem; overal waar ik ben, is zij. En nee, ik zoek haar niet op, ik zoek de gelegenheden niet op waar zij is; dit is gewoon mijn leven en dat loopt vrijwel parallel aan dat van haar. Vandaar ook dat we zo goed bij elkaar pasten.
pi_44949794
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo zou jij haar aan het lijntje houden?? Jij houdt jezelf aan het lijntje door zo met haar en wat ze doet bezig te blijven. Al neukt ze zich een slag in de rondte met 30 verschillende kerels, het is jouw zaak niet meer.
Dat doe ik nu dus niet meer. Ik bemoei me er nu niet meer mee met wat ze doet en laat. Lijntje houden: zie boven.
quote:
Ik denk dat alle contact verbreken in jouw geval zeker het beste is. Dit ga je niet trekken namelijk, iedere keer denk jij dingen te horen en te zien die er niet zijn. Het is uit, get over it.
Het is uit en daar heb ik me bij neer gelegd.
pi_44949856
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:18 schreef lugum het volgende:
hoe kan je iemand stalken als zij diegene is die hem nog wil ontmoeten en wil praten.
Dat vraag ik me ook af. Maar zo zien de meesten in dit topic maar de helft.
quote:
gewoon doen. niks mis met praten. daarna kan je altijd nog besluiten maken.
Dat idee had ik ook ja. Maar ik hoop dat ze dan niet weer inklapt en ik niet weer het slachtoffer ben. Zij wil graag praten en dat vind ik goed, maar als we eenmaal praten wil ik waarschijnlijk ook dingen van haar weten. Dingen die zij op haar beurt niet zal vertellen waarschijnlijk. Maar goed, wie niet waagt die niet wint.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:36:37 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44949899
Dan zoek je die gelegenheden waarvan je weet dat zij er is, eventjes niet op. Het probleem is zo moeilijk als dat je het zelf maakt. En eerlijk gezegd denk ik dat jij dit probleem graag in stand houdt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 19:42:21 #60
5428 crew  miss_sly
pi_44950097
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
Dan zoek je die gelegenheden waarvan je weet dat zij er is, eventjes niet op. Het probleem is zo moeilijk als dat je het zelf maakt. En eerlijk gezegd denk ik dat jij dit probleem graag in stand houdt.
Precies, vooral dat laatste. En dat is zo zinloos.
pi_44950197
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
En daar zit 'm juist het probleem. Ik heb geen zin om een kasplantje te worden. Alle afleiding die ik heb zit hem in hobby's, sport, vrienden, uitgaan, dat soort dingen. 's Maandags drum ik, zij zingt en is dan in hetzelfde gebouw als ik, ik zie haar vóór en na afloop. Het is namelijk geen groot gebouw. Dinsdags ga ik voetballen, zij korfbalt en zit in wederom hetzelfde gebouw. Donderdags hetzelfde verhaal. Vrijdags ga ik uit met m'n vrienden naar een discotheek waar zeg maar alle vrienden en bekenden komen. Daar is zij ook weer.

Overal waar ik kom voor afleiding kom ik haar wel weer tegen. Ga ik haar ontlopen dan ontloop ik behalve m'n vrienden ook alle vormen van afleiding. Het is dat ik niet meer bij haar op school zit.
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 19:50:27 #62
5428 crew  miss_sly
pi_44950388
Als je in hetzelfde gebouw iets doet, dan kun je elkaar gewoon groeten en verder niets. Je hoeft niet te praten ofzo, gewoon beleefd groeten en doorlopen. In de dicotheek ga je niet bij haar staan, en als zij bij jullie komt staan, ga je even naar het toilet.

Je moet natuurlijk niet alles opgeven, maar je kunt het elkaar 'zien' natuurlijk wel beperken tot werkelijk alleen maar zien.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:44:19 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44966163
Dank u God, ik weet nu hoe vervelend ik was een jaar geleden
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 10:47:24 #64
5428 crew  miss_sly
pi_44966231
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:44 schreef Vivi het volgende:
Wat goed van je
Het was wel leuk, hoor
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 12:09:19 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44968077
quote:
Jij was vervelender, want volgens mij had jij zelfs 5 topics (of nog meer?). Hoewel Arokh ook een pain in the ass is met zn oeverloos gezever was jij nog een graadje erger hoor
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:10:52 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44968121
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij was vervelender, want volgens mij had jij zelfs 5 topics (of nog meer?). Hoewel Arokh ook een pain in the ass is met zn oeverloos gezever was jij nog een graadje erger hoor
Maar ik beschreef het wel smeuiiger en met meer zelfspot enzo
pi_44975928
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:50 schreef miss_sly het volgende:
Als je in hetzelfde gebouw iets doet, dan kun je elkaar gewoon groeten en verder niets. Je hoeft niet te praten ofzo, gewoon beleefd groeten en doorlopen. In de dicotheek ga je niet bij haar staan, en als zij bij jullie komt staan, ga je even naar het toilet.

Je moet natuurlijk niet alles opgeven, maar je kunt het elkaar 'zien' natuurlijk wel beperken tot werkelijk alleen maar zien.
Maar dat is allemaal zo geforceerd en... onnodig. Ik moet nu steeds 'op mijn hoede zijn' dat ik haar niet tegenkom. Doen alsof die 8 maanden nooit gebeurd zijn, dat slaat eigenlijk toch nergens op?

Je hebt vast gelijk hoor, daar niet van.
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 16:57:48 #68
5428 crew  miss_sly
pi_44977283
Zoals steeds mis je het punt.

Je hoeft niet te doen alsof die 8 maanden nooit gebeurd zijn, je moet doen alsof ( ) ze voorbij zijn. Want dat zijn ze namelijk!
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:10:09 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44981324
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:57 schreef miss_sly het volgende:
Zoals steeds mis je het punt.

Je hoeft niet te doen alsof die 8 maanden nooit gebeurd zijn, je moet doen alsof ( ) ze voorbij zijn. Want dat zijn ze namelijk!
Nee joh, hij moet als hij haar ziet juist achter haar gaan staan, haar aantikken en zeggen:

" weet je nog.... die acht maanden.....

Ik wel ...... "

Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 19:13:42 #70
5428 crew  miss_sly
pi_44981457
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee joh, hij moet als hij haar ziet juist achter haar gaan staan, haar aantikken en zeggen:

" weet je nog.... die acht maanden.....

Ik wel ...... "

woensdag 3 januari 2007 @ 19:36:42 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44982306
"Je bent zo..euhh..veranderd...vroeger deed je nooit suiker in je koffie.. Hmmm..verdacht............"
pi_44985517
quote:
Heeft TS al met een strijkijzer gegooid dan?
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:00:22 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44985610
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heeft TS al met een strijkijzer gegooid dan?
Nee, dat zeg ik! Ik zorgde tenminste nog voor wat actie tussen mijn geweeklaag door!
pi_44985758
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik! Ik zorgde tenminste nog voor wat actie tussen mijn geweeklaag door! [afbeelding]
Dat moet ik je nageven. Maar kijk er niet al te trots op terug, wil je
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:17:03 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44991212
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat moet ik je nageven. Maar kijk er niet al te trots op terug, wil je
Niet trots, en ook niet weemoedig
Meer met...verwondering...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')