abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45285875
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:48 schreef Ebayzo.nl het volgende:

[..]

Tuurlijk zal ze je trieste gedoe op een gegeven moment zat zijn en óf "vrienden" worden om de vrede te bewaren óf je keihard uitschijten en je nooit meer aankijken. Ik gok op het eerste, maar dat is nog steeds géén echte vriendschap.

Dan hoeft het voor mij ook niet. Ik wil die échte vriendschap weer terug, ik hoef geen oppervlakkige kennis... die heb ik genoeg. Juist die goede vriendschap was en is me dierbaar. Maar zal ze vrienden worden om de vrede te bewaren? Dat denk ik niet. En dat is het hele probleem: iedereen denkt mijn ex te kennen, maar dat is overduidelijk dus niet zo. Niet iedereen over 1 kammetje scheren. Jij sluit nu de optie uit dat ze vrienden wordt omdat ze die vriendschap ook echt wil.
quote:
Ga ik nu door voor de koelkast met ijsblokjes automaat?
Sorry, in dit stadium krijg je slechts de magnetron.
pi_45285996
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee je bent een flapdrol omdat je een 'vriendschap' probeert af te dwingen. Laat haar gewoon met rust, ga door met je leven en als ze echt vrienden wilt blijven dan gebeurt dat wel...
Ja, dat is mijn probleem een beetje... ik ben van begin af aan bang geweest dat dat dus niet zou gebeuren, maar ze verzekerde me dat dat dus wél zou gebeuren. Ook haar vriendinnen zeggen dat constant. Maar zij is ook iemand die nergens werk van maakt, dus moet het zeg maar van mijn kant komen. Dat idee heb ik tenminste.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:58:38 #203
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45286068
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn probleem een beetje... ik ben van begin af aan bang geweest dat dat dus niet zou gebeuren, maar ze verzekerde me dat dat dus wél zou gebeuren. Ook haar vriendinnen zeggen dat constant. Maar zij is ook iemand die nergens werk van maakt, dus moet het zeg maar van mijn kant komen. Dat idee heb ik tenminste.
Dat zegt toch al genoeg. Een vriendschap komt van 2 kanten.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_45286208
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:15 schreef dvr het volgende:

Arokh is op zoek naar bevestiging dat het raar en pijnlijk is dat zijn ex zo snel na hem een ander had. Ik denk niet dat hij er met een andere bijgedachte of bijbedoeling over begon, al was het dan niet handig.

Dat lijkt me de hele drijfveer achter dit topic - zijn geschoktheid over het feit dat zijn hooggespannen ideëen en verwachtingen over hun relatie achteraf een misverstand zijn gebleken. Als je erg opgaat in een relatie en je jezelf er continu dienstbaar aan maakt, kun je je individualiteit er in verliezen omdat je steeds denkt en ervaart in termen van 'wij'. Als die relatie dan onverwacht verbroken wordt lijkt dat onbestaanbaar, een belachelijk misverstand, en voel je je geamputeerd omdat iets of iemand met je partner (i.e. een deel van jezelf) aan de haal is gegaan. In die zin heeft liefdesverdriet veel van een identiteitscrisis.
Ja hallo, denk je dat de mensen die hier posten zoiets nooit hebben meegemaakt?
En niemand zal ontkennen dat het pijnlijk is. Ja, dat is het, het is ronduit kut, iedereen zou tranen met tuiten huilen, en zo snel een ander, ja dan voel je je behoorlijk klote.

Jeminee, toen ik negentien was en mijn eerste vriendje het uitmaakte, was ik zo stom om hem op te zoeken in uitgaansgelegenheden waar hij altijd kwam. Tot hij me een keer pissig vroeg: ' ja, wat wil je nou van me'. Ik kon wel door de grond zakken, maar de boodschap was duidelijk. Je gaat kapot van verdriet, maar je slikt het. Ik ben niet achter zijn rug om over hem gaan praten met zijn vrienden..ik heb me al helemaal niet bemoeid met hoe hij zijn leven verder invulde. Ik heb me netjes teruggetrokken, en mijn verlies geaccepteerd. Dat TS zich wel blijft bemoeien met zijn ex (ook het praten met de moeder valt daaronder, ik bedoel: je kan die mensen ook gewoon aardig groeten en het daarbij laten..), heeft alles te maken met bezitterigheid (onder het mom van vriendschap), wat mij betreft, en allerlei andere karakterkenmerken die niet bepaald positief te noemen zijn.
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog (Gummbah)
pi_45286209
Arokh86, volgens mij heb ik het in één van de vorige topics al een keer gezegd, maar ik denk dat jullie even een break moeten nemen. Maak een afspraak voor over 2 maanden of zo, en spreek ook af dat je tot die tijd even geen contact hebt. Ik snap dat je vrienden wilt blijven, en dat is misschien ook wel mogelijk, maar jullie zitten nu nog steeds in de nasleep van jullie relatie, en daar moeten jullie eerst uit zijn.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_45286468
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef Zina het volgende:

[..]

Jeminee, toen ik negentien was en mijn eerste vriendje het uitmaakte, was ik zo stom om hem op te zoeken in uitgaansgelegenheden waar hij altijd kwam. Tot hij me een keer pissig vroeg: ' ja, wat wil je nou van me'. Ik kon wel door de grond zakken, maar de boodschap was duidelijk. Je gaat kapot van verdriet, maar je slikt het.
Maar als iemand dat doet, heb je dan niet het idee van "Wat betekende het nou helemaal wat wij hadden"? Als je echt van iemand houdt gaat dat niet zomaar over en als het niet over gaat doe je iemand niet op deze manier pijn.
quote:
Ik ben niet achter zijn rug om over hem gaat praten met zijn vrienden..
Zij wilde niet praten en zei dat ik dat juist wel moest doen. Maar niet met haar. Ze vond het zelfs fijn dat ik met haar vriendinnen praatte, want zo wist ze toch hoe ik me nou voelde zonder dat zij zich ongemakkelijk hoefde te voelen door met me te praten.
quote:
ik heb me al helemaal niet bemoeid met hoe hij zijn leven verder invulde. Ik heb me netjes teruggetrokken, en mijn verlies geaccepteerd. Dat TS zich wel blijft bemoeien met zijn ex (ook het praten met de moeder valt daaronder, ik bedoel: je kan die mensen ook gewoon aardig groeten en het daarbij laten..), heeft alles te maken met bezitterigheid, wat mij betreft, en allerlei andere karakterkenmerken die niet bepaald positief te noemen zijn.
Dat heeft te maken met het feit dat ik van haar houd en dat ik de vriendschap die wij hadden niet zomaar op wil geven. Een goeie vriend wil je toch niet kwijt?
pi_45286539
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef As_33 het volgende:
Arokh86, volgens mij heb ik het in één van de vorige topics al een keer gezegd, maar ik denk dat jullie even een break moeten nemen. Maak een afspraak voor over 2 maanden of zo, en spreek ook af dat je tot die tijd even geen contact hebt. Ik snap dat je vrienden wilt blijven, en dat is misschien ook wel mogelijk, maar jullie zitten nu nog steeds in de nasleep van jullie relatie, en daar moeten jullie eerst uit zijn.
Jup, en dat was wel een goed advies bleek zo. We hebben ook een paar weken echt radiostilte gehad, maar omdat ik haar dus echt overal tegenkom was dat onmogelijk. Dan moet je expres oogcontact gaan vermijden óf juist die dingen niet meer opzoeken. Maar door dat te doen verlies ik mijn sociale leven, wat ik al helemaal niet wil, want zoals gezegd was juist afleiding een goeie zaak. Bovendien is het nu al ruim 3 maanden uit en ben ik qua verliefdheid nu over haar heen. Is dit dan nog nasleep? En zo ja, hoelang zou dat nog duren?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:09:49 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45286542
Een goede vriend weet wanneer hij/zij een paar flinke stappen terug moet doen.
Loslaten voor nu en wie weet komt ze over een tijd terug voor je vriendschap (ik zou er alleen niet op rekenen) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:10:11 #209
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_45286563
Ik denk dat na alle moeite die je gedaan hebt je je eigenlijk nog kutter voelt, dat alle moeite voor niks is geweest, en dat het dagelijks nog pijn doet dat het uit is, en dat je zo graag haar vriendinnetje zou willen zijn.

Ik herken het, maar laat het los, het is het niet waard, je hebt je best gedaan ze is niet de ware, nee ook als vriend niet.

Jammer voor haar, er is meer vis in de zee, zat mensen die je vast wel op waarde weten te schatten en je waarderen om wie je bent.
Ado is the pride of Holland!
pi_45286742
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef bergkampf het volgende:
Ik denk dat na alle moeite die je gedaan hebt je je eigenlijk nog kutter voelt, dat alle moeite voor niks is geweest, en dat het dagelijks nog pijn doet dat het uit is, en dat je zo graag haar vriendinnetje zou willen zijn.

Ik herken het, maar laat het los, het is het niet waard, je hebt je best gedaan ze is niet de ware, nee ook als vriend niet.

Jammer voor haar, er is meer vis in de zee, zat mensen die je vast wel op waarde weten te schatten en je waarderen om wie je bent.
Allemaal waar. Maar daarom dus ook: ik hád echt de perfectie zelve. In ieder geval voor mij. We matchten zó perfect, het is zonde om daar niets mee te doen. Al die karaktereigenschappen die zij had, dat totaalpakket ben ik nog nooit eerder tegengekomen. Maar misschien ben ik ook wel te kieskeurig wat karakter betreft...

Overigens ben ik wel flink op zoek naar andere vissen en heb ik al 'n leuke karper aan de haak geslagen, om het maar even zo te zeggen. Maar dat is gewoon niet hetzelfde... ik voel me bij haar niet zo op m'n gemak. Het is een ontzettend leuke meid, maar het benadert bij lange na niet wat ik voelde voor m'n ex. Maar ik geef dát in ieder geval nog wat tijd. Wat niet is kan nog komen.
pi_45286932
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Allemaal waar. Maar daarom dus ook: ik hád echt de perfectie zelve. In ieder geval voor mij. We matchten zó perfect, het is zonde om daar niets mee te doen. Al die karaktereigenschappen die zij had, dat totaalpakket ben ik nog nooit eerder tegengekomen. Maar misschien ben ik ook wel te kieskeurig wat karakter betreft...

Overigens ben ik wel flink op zoek naar andere vissen en heb ik al 'n leuke karper aan de haak geslagen, om het maar even zo te zeggen. Maar dat is gewoon niet hetzelfde... ik voel me bij haar niet zo op m'n gemak. Het is een ontzettend leuke meid, maar het benadert bij lange na niet wat ik voelde voor m'n ex. Maar ik geef dát in ieder geval nog wat tijd. Wat niet is kan nog komen.
Dat eerste heb ik ook met mijn ex. En toch moesten we beide accepteren dat het gewoon niet werkte. Nu zijn we ruim een half jaar verder en praten we weer. Veel meer als gewoon oppervlakkige vriendschap zit er voorlopig ook niet in. That's life. Erg klote en in dit soort gevallen niets anders aan te doen dan je eigen leven hebben en de ander zijn/hare laten hebben.

Het 2e deel... sjah... Je bent net uit elkaar eigenlijk dus logisch dat een ander niet kan tippen aan je ex. Niet als jij degene was die niet uit elkaar wilde...
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:20:08 #212
88139 JoeyT
pi_45286948
quote:

[..]

Maar vind je het dan niet echt dat jij niet voor haar hetzelfde betekent als zij voor jou?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:21:29 #213
88139 JoeyT
pi_45286989
quote:

[..]

Het is een ontzettend leuke meid, maar het benadert bij lange na niet wat ik voelde voor m'n ex. Maar ik geef dát in ieder geval nog wat tijd. Wat niet is kan nog komen.
Onthoud wel dat Mark na 2 dagen wel jouw plaats kon innemen.
pi_45287042
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef Arokh86 het volgende:
Als je echt van iemand houdt gaat dat niet zomaar over en als het niet over gaat doe je iemand niet op deze manier pijn.
Wanneer ga je nou eens beseffen dat het houden van niet veel waarde had. Je was verliefd, je eerste grote liefde.....verblind mischien? Jij voelde het misschien wel zo, maar zij hecht er toch misschien minder waarde aan dan ze eerst dacht. Als ik nu over mijn eerste relatie nadenk (die 3,5 jaar duurde) denk ik ook "WTF?!?!!". Die relatie had ook totaal geen basis! Terwijl we allebei oprecht dachten dat we van elkaar hielden en toekomst hadden.

Ik had tot een bepaalde hoogte hetzelfde als jou. (Dwangmatig vrienden willen blijven, toch weer nadenken over een relatie) Maar na een tijdje gaat óók bij jou de knop om en ga je verder. Ik spreek mijn ex eigenlijk nooit meer nu, terwijl ik een jaar geleden nog zo nodig vrienden moest zijn en niet zonder d'r kon

[ Bericht 20% gewijzigd door Ebayzo.nl op 12-01-2007 15:33:31 ]
pi_45287045
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef Arokh86 het volgende:

Maar als iemand dat doet, heb je dan niet het idee van "Wat betekende het nou helemaal wat wij hadden"? Als je echt van iemand houdt gaat dat niet zomaar over en als het niet over gaat doe je iemand niet op deze manier pijn.
Ja natuurlijk. Dat zijn precies de vragen die je jezelf stelt en de reden waarom het zo'n pijn doet. Het is niet te begrijpen, maar het is zo. Ik ben nog één keer gaan praten toen met mijn ex. Toen hij het uitmaakte, heb ik alleen aan hem gevraagd: 'Weet je het zeker?". En toen hij ja zei, ben ik opgestaan en weggelopen (ik dacht: fuck it!). Maar ja, dan later wil je er toch over praten. Dat gesprek heeft me alleen niet echt verder gebracht. Hij nodigde me later nog uit om mee te gaan naar een feest. Maar een dag van tevoren belde hij: 'Het lijkt me toch niet zo verstandig'. Hij had gelijk natuurlijk. Ik wist ook dat hij gelijk had: elkaar blijven zien, lost niets op, en vrienden zijn is ook te ingewikkeld en te pijnlijk, juist omdat je zoveel van diegene hield: dat is juist een obstakel voor de vriendschap. Jij lijkt het vooral te zien als een aanbeveling..

Tja, verlies accepteren doet zoveel pijn. Vooral de eerste keer. Maar wat jij hebt gedaan, maakt je verlies alleen maar pijnlijker. Voor jou en voor haar. Laat haar echt los. Geen gesprekken meer. Het is niet zo dat je het ineens wel gaat begrijpen.

Als je het gaat begrijpen, dan pas over een aantal jaar, als je genoeg afstand hebt om er objectief op terug te kijken.

En dat praten met haar vriendinnen: ik denk toch echt niet dat ze daarbij in gedachten had dat jullie haar daarbij het predikaat: 'hoer' zouden opplakken. Dát is vast niet wat zij zich erbij voorstelde. Het is gewoon echt niet netjes om over iemand liefdesleven te ouwehoeren achter iemand rug om.
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog (Gummbah)
pi_45287136
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar vind je het dan niet echt dat jij niet voor haar hetzelfde betekent als zij voor jou?
Of dat nog steeds is... vast niet. Maar dat wás ooit wel zo en ik wilde dat vasthouden door haar te zien, want door haar niet te zien zou dat verwateren doordat zij dus juist weer met Mark wat zou krijgen. En inderdaad... en daarom wil ik dat nog aan haar vragen, hoe zij daar nu precies over denkt. Maar dan klapt ze weer in en is alles weer van voor af aan...

Overigens duurde dat wel langer dan 2 dagen.
pi_45287279
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:23 schreef Ebayzo.nl het volgende:

[..]

Wanneer ga je nou eens beseffen dat het houden van niet veel waarde had. Je was verliefd, je eerste grote liefde.....verblind mischien? Jij voelde het misschien wel zo, maar zij hecht er toch misschien minder waarde aan dan ze eerst dacht. Als ik nu over mijn eerste relatie nadenk (die 3,5 jaar duurde) denk ik ook "WTF?!?!!". Die relatie had ook totaal geen basis! Terwijl we allebei oprecht dachten dat we van elkaar hielden en toekomst hadden.
Maar waar zat het hem in, dat die relatie geen basis had? Ik heb echt bevestiging van iedereen in haar omgeving, inclusief haarzelf, dat het wel veel waarde had. Wat haar probleem echter is geworden (en dit is wat ik eigenlijk wel vermoedde, maar nu pas... onder woorden kan brengen ): ze is dus veranderd, volgens iedereen. Ik vroeg mezelf af of dat ergens niet aan mij lag, want toen het uit was begon ze pas met haar 'nieuwe' gedrag. Zij had nog nooit een vriend gehad en was nooit zo 'van de jongens', ze dacht er eigenlijk hetzelfde over als ik. Nu blijkt (volgens haar vriendin) dat ze doordat ik zoveel van haar hield, ze zóveel vertrouwen heeft gekregen... Dat vertrouwen straalt ze uit en dat trekt jongens aan. En die aandacht vindt ze leuk. Ze beseft alleen niet dat juist díe aandacht eigenlijk niets voorstelt en zo is het DENK IK met Mark ook een beetje. Als dat inderdaad het geval is, komt ze daar nog wel achter...

Maar goed, het betekende toch echt net zo veel voor haar als voor mij. Door dat vertrouwen en die nieuw gewonnen aandacht is ze dat echter gaan vergeten.
pi_45287454
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:23 schreef Zina het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Dat zijn precies de vragen die je jezelf stelt en de reden waarom het zo'n pijn doet. Het is niet te begrijpen, maar het is zo. Ik ben nog één keer gaan praten toen met mijn ex. Toen hij het uitmaakte, heb ik alleen aan hem gevraagd: 'Weet je het zeker?". En toen hij ja zei, ben ik opgestaan en weggelopen (ik dacht: fuck it!). Maar ja, dan later wil je er toch over praten. Dat gesprek heeft me alleen niet echt verder gebracht. Hij nodigde me later nog uit om mee te gaan naar een feest. Maar een dag van tevoren belde hij: 'Het lijkt me toch niet zo verstandig'. Hij had gelijk natuurlijk. Ik wist ook dat hij gelijk had: elkaar blijven zien, lost niets op, en vrienden zijn is ook te ingewikkeld en te pijnlijk, juist omdat je zoveel van diegene hield: dat is juist een obstakel voor de vriendschap. Jij lijkt het vooral te zien als een aanbeveling..

Tja, verlies accepteren doet zoveel pijn. Vooral de eerste keer. Maar wat jij hebt gedaan, maakt je verlies alleen maar pijnlijker. Voor jou en voor haar. Laat haar echt los. Geen gesprekken meer. Het is niet zo dat je het ineens wel gaat begrijpen.

Als je het gaat begrijpen, dan pas over een aantal jaar, als je genoeg afstand hebt om er objectief op terug te kijken.
Ik zou 't liefst verhuizen ofzo, op kamers gaan en haar en alles wat met haar te maken had achter me laten. Maar behalve dat ik dat niet kan betalen moet ik dan ook nog eens teveel andere zaken achterlaten. Ik kan haar dus niet níet blijven zien. En als ik haar zie, spreekt zij me juist aan.
quote:
En dat praten met haar vriendinnen: ik denk toch echt niet dat ze daarbij in gedachten had dat jullie haar daarbij het predikaat: 'hoer' zouden opplakken. Dát is vast niet wat zij zich erbij voorstelde. Het is gewoon echt niet netjes om over iemand liefdesleven te ouwehoeren achter iemand rug om.
Haha, dat 'hoer' was wel extreem overdreven ja.
pi_45287456
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:30 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik heb echt bevestiging van iedereen in haar omgeving, inclusief haarzelf, dat het wel veel waarde had.
Ik denk echt dat je hier iets teveel waarde aan hecht. Geef het op....ga verder! Hoe leuk ze ook was, er is nu teveel gebeurt. Maak wat van je leven....N E U K LEEF!

Hoe afgezaagd het ook klinkt: Er zijn genoeg vrouwen op de wereld! En elke nieuwe vriendin lijkt weer leuker dan de vorige.
pi_45287492
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:35 schreef Ebayzo.nl het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je hier iets teveel waarde aan hecht. Geef het op....ga verder! Hoe leuk ze ook was, er is nu teveel gebeurt. Maak wat van je leven....N E U K !
Zo sta ik er nu wel ongeveer tegenover inderdaad. En tóch denk je dan af en toe hoe zonde het is dat je niet met diegene nog iets kunt opbouwen, hoe klein het ook moge zijn...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:41:09 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45287633
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:36 schreef Arokh86 het volgende:

En tóch denk je dan af en toe hoe zonde het is dat je niet met diegene nog iets kunt opbouwen, hoe klein het ook moge zijn...
Ja, dat kun je af en toe denken. Om vervolgens te weten dat dingen in het echte leven nu eenmaal niet lopen zoals ze je in stuiverromannetjes worden voorgespiegeld.
En misschien is daar in de toekomst wel een mogelijkheid toe. Maar die toekomst begint niet morgen, niet over een week en ook niet over een maand.
pi_45287806
weet je wat eigenlijk zo triest is aan dit topic?
Dat er 3.549 topics hier staan die gaan over échte problemen/vermissingen/overleden kindertjes/ziekten/ enz. enz.
en dat deze drama K I N G het voor elkaar krijgt al wekenlang dit forum reacties te ontlokken.
my God.....
wanneer houdt dit op......
pi_45287848
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:36 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Zo sta ik er nu wel ongeveer tegenover inderdaad. En tóch denk je dan af en toe hoe zonde het is dat je niet met diegene nog iets kunt opbouwen, hoe klein het ook moge zijn...
Tuurlijk, en dat zul je nog best lang houden. Maar niet aan toe geven...het is niet voor niets over!

Moet zeggen dat ik voor het eerst een beetje sympathie voor TS heb...don't fuck it up now!
pi_45287915
waarom ga je niet punnikken in een onderzeeër, die gezonken is en wacht je tot iemand je aan je eigen punniktouw, (moet minimaal 1500 meter zijn) naar boven kan trekken.
neem voor de zekerheid een memorecorder mee en praat met jezelf.....wel steeds terugdraaien en hetzelfde antwoord geven. Beloofd?
pi_45288365
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef zagreb het volgende:
waarom ga je niet punnikken in een onderzeeër, die gezonken is en wacht je tot iemand je aan je eigen punniktouw, (moet minimaal 1500 meter zijn) naar boven kan trekken.
neem voor de zekerheid een memorecorder mee en praat met jezelf.....wel steeds terugdraaien en hetzelfde antwoord geven. Beloofd?
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:07:13 #226
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_45288422
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef zagreb het volgende:
Je voelt je nu zeker echt stoer ofzo? Triest dat mensen zo reageren, terwijl ze zelf een topic openen over respect......nou het respect bij jou is ver te zoeken......
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_45288534
mijn topic gaat over hele andere dingen. respect heb ik voor mensen die er werkelijk niet meer uit komen, mensen die aan het eind van hun latijn zijn. niet voor een een of ander goozertje die zijn ex keer op keer een HOER noemt en dan later weer zegt "ok dat was te overdreven" Waat gaat dit in godsnaam over.
en als jij mij durft aan te spreken over respect, dan zou ik maar heel gauw maken dat je zelf eens iets gaat meemaken, ipv te blaten als een pasgeboren lam de niet weet waar zijn mellekie staat...
pi_45288599
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:11 schreef zagreb het volgende:
mijn topic gaat over hele andere dingen. respect heb ik voor mensen die er werkelijk niet meer uit komen, mensen die aan het eind van hun latijn zijn. niet voor een een of ander goozertje die zijn ex keer op keer een HOER noemt en dan later weer zegt "ok dat was te overdreven" Waat gaat dit in godsnaam over.
en als jij mij durft aan te spreken over respect, dan zou ik maar heel gauw maken dat je zelf eens iets gaat meemaken, ipv te blaten als een pasgeboren lam de niet weet waar zijn mellekie staat...
Achut...ga een lieveheersbeestje knuffelen
pi_45288620
quote:
Dus... jouw probleem is groter dan het mijne en dus ben je boos dat er hier reacties staan? Nou, sorry.
pi_45288639
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:09 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Jup, en dat was wel een goed advies bleek zo. We hebben ook een paar weken echt radiostilte gehad, maar omdat ik haar dus echt overal tegenkom was dat onmogelijk. Dan moet je expres oogcontact gaan vermijden óf juist die dingen niet meer opzoeken. Maar door dat te doen verlies ik mijn sociale leven, wat ik al helemaal niet wil, want zoals gezegd was juist afleiding een goeie zaak. Bovendien is het nu al ruim 3 maanden uit en ben ik qua verliefdheid nu over haar heen. Is dit dan nog nasleep? En zo ja, hoelang zou dat nog duren?
Ik denk dat je met haar moet afspreken om elkaar 2 maanden of zo niet te spreken. Op die manier kun je elkaar ook inderdaad bewust ontlopen bij sociale gelegenheden en zal ze niet constant jou gaan aanspreken. 3 maanden is echt nog niet zo veel hoor, en ook als je verliefdheid weg is, betekent dat niet dat je niet nog constant rondloopt met het toch wel gekwetste gevoel van de periode na het uitmaken. En zij zal precies hetzelfde hebben, jullie moeten daarom echt even een flinke periode nemen om los van elkaar alles op een rijtje te zetten, en dat zal toch meer tijd kosten dan een paar weken, blijkbaar.
pi_45288652
dat heb ik niet geschreven. GOED LEZEN.
pi_45288771
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:15 schreef zagreb het volgende:
dat heb ik niet geschreven. GOED LEZEN.
Ik heb jouw topic even kort doorgelezen, en je hebt een hoop kutzooi meegemaakt. Maar sorry, daar ben ik allemaal niet verantwoordelijk voor.

EDIT: mag je pas praten over respect als je die kutzooi daadwerkelijk hebt meegemaakt?
pi_45288805
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:14 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik denk dat je met haar moet afspreken om elkaar 2 maanden of zo niet te spreken. Op die manier kun je elkaar ook inderdaad bewust ontlopen bij sociale gelegenheden en zal ze niet constant jou gaan aanspreken. 3 maanden is echt nog niet zo veel hoor, en ook als je verliefdheid weg is, betekent dat niet dat je niet nog constant rondloopt met het toch wel gekwetste gevoel van de periode na het uitmaken. En zij zal precies hetzelfde hebben, jullie moeten daarom echt even een flinke periode nemen om los van elkaar alles op een rijtje te zetten, en dat zal toch meer tijd kosten dan een paar weken, blijkbaar.
En wanneer weet ik dat die periode tot een eind is? Toen zij mij aan kwam spreken, had ik voor het eerst het idee dat alles weer normaal zou gaan worden. Toen had ik eindelijk het idee van: nú worden we vrienden. En door een stommiteit verneuk ik dat, maar is dat verder dan van invloed op het nasleepproces?
pi_45288890
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:20 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En wanneer weet ik dat die periode tot een eind is? Toen zij mij aan kwam spreken, had ik voor het eerst het idee dat alles weer normaal zou gaan worden. Toen had ik eindelijk het idee van: nú worden we vrienden. En door een stommiteit verneuk ik dat, maar is dat verder dan van invloed op het nasleepproces?
Ze het gewoon lekker uit je hoofd. Als het zover is dan merk je het vanzelf. Je moet niet teveel in je hoofd halen, niet achter elk signaal iets zoeken.
pi_45289067
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:20 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Nou, zoals ik zei, spreek van de voren alvast een datum af over 2 maanden, dan kun je 'peilen' of het alweer kan. Lukt dat niet, dan spreek je gewoon weer 2 maanden later af. Op die manier weten jullie allebei precies waar jullie aan toe zijn.
pi_45289122
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:28 schreef As_33 het volgende:

[..]

Nou, zoals ik zei, spreek van de voren alvast een datum af over 2 maanden, dan kun je 'peilen' of het alweer kan. Lukt dat niet, dan spreek je gewoon weer 2 maanden later af. Op die manier weten jullie allebei precies waar jullie aan toe zijn.
Hoe bedoel je gedwongen? Zo werkt het niet...
pi_45289194
arokh, ik bedoel niets persoonlijks.
niet over mijn leven, niet over jouw leven, niemand is verantwoordelijk voor de dingen die TS hier neerschrjft, wie dan ook.
Wat ik bedoel te zeggen is: dat iedereen, maar echt iedereen je serieus heeft benaderd.
Maar dat je je zo blijft vastbijten in iets onmogelijks.
Terwijl, als je dingen los laat.......
Snap je?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:37:08 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45289319
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:28 schreef As_33 het volgende:

[..]

Dat is veel te gemaakt om te kunnen werken. Je kunt niet zeggen dan en dan zijn we er klaar voor. Dat voel je heus wel.
pi_45289780
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is veel te gemaakt om te kunnen werken. Je kunt niet zeggen dan en dan zijn we er klaar voor. Dat voel je heus wel.
Agree. Gewoon je eigen leven oppakken zonder haar en dan zie je wel hoe het loopt.
O+ 11-06-2009 O+
pi_45290300
quote:
aaah, dat was dát topic, waar in ik even dacht dat jij een kloon van Vivi was
ik begrijp nu pas waarom ik dat dacht, en zo gek was dat dus helemaal niet

on topic : Arokh, het is gewoon jammer dat je die ene vraag gesteld hebt aan haar "wil je nog praten".
beter had je gewoon tevreden moeten zijn met haar vrolijke houding naar jou toe , maar goed, dat is niet gebeurd.

dus nu kun je het of zo laten en het allemaal achter je laten of je excuses aanbieden voor dat gedoe met haar mams en het dan achter je laten.
persoonlijk zou ik dat laatste doen.

dus ws doe jij het anders
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45290620
quote:

[..]

Het is gemaakt ja, maar ik denk dat het wel goed is als ze een bepaalde tijdsduur afspreken, anders krijg je dat één van de twee na een week al denkt er aan toe te zijn. Om een vriendschap te kunnen laten werken moeten ze eerst individueel de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten en hun gevoelens te verwerken. Verder geeft Arokh86 aan dat zijn ex hem iedere keer aanspreekt. Daarom is het belangrijk dat hij haar laat weten dat ze dat komende tijd gewoon even niet moet doen, alleen maar hoi en dag zeggen, en géén hele gesprekken voeren, want daardoor gaat het toch iedere keer weer mis.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:29:23 #242
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45290690
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:35 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik geef gewoon de situatie weer zoals hij is. Dan wordt daarop door mensen gereageerd die:

1. Mij 100% kennen
2. Mijn ex véél beter kennen dan ik ooit zou kunnen
3. Ook nog eens haar moeder kennen
4. Én haar vriendinnen kennen

Wat moet ik daar nou mee? Constant wordt gezegd "Je stelt de conclusies voor haar vast", maar mócht ik dat al doen, hier wordt constant niets anders gedaan. En wat het probleem nou eigenlijk is? Ik houd van haar en zij geeft ook (ja, word maar gek, nog steeds) om mij. Ze heeft gewoon heel veel aan me en dat weet ze (alleen had ik die actie haar niet moeten flikken; allemaal woorden van haar overigens). En tóch wilde ze geen vrienden blijven. Dat vond iedereen zomaar logisch, alsof je zomaar iemand helemaal uit je leven kunt zetten waar je zoveel van houdt/hebt gehouden. En nu is langzamerhand het tegendeel aan het blijken.
Als je onze mening (die wel duidelijk is over het algemeen) niet wil horen omdat wij jou en al die anderen niet kennen, moet je misschien overwegen een dagboek bij te houden ipv elke scheet op een discussieforum te zetten.

-edit- Oh, ik loop 2 pagina's achter, even bijlezen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 17:36:49 #243
5428 crew  miss_sly
pi_45290919
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:47 schreef zagreb het volgende:
weet je wat eigenlijk zo triest is aan dit topic?
Dat er 3.549 topics hier staan die gaan over échte problemen/vermissingen/overleden kindertjes/ziekten/ enz. enz.
en dat deze drama K I N G het voor elkaar krijgt al wekenlang dit forum reacties te ontlokken.
my God.....
wanneer houdt dit op......
Dit is voor TS een echt probleem. Dat er andere problemen zijn die objectief bezien misschien wel erger zouden zijn, doet niet ter zake.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45291024
quote:

[..]

En eigenlijk geldt: Je bent er klaar voor op het moment dat je totaal geen behoefte meer hebt om haar te zien, en geen behoefte om haar niet te zien.

Of zoiets. .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_45291058
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En eigenlijk geldt: Je bent er klaar voor op het moment dat je totaal geen behoefte meer hebt om haar te zien, en geen behoefte om haar niet te zien.

Of zoiets. .
diep
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:41:32 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45291059
quote:

Of zoiets. .
Niet 'of zoiets', maar 'zo is het precies'!
pi_45291190
Ik heb mijn eerste vriendje waar ik toen zo kapot van was laatst even gegoogled. Mén, wat een loser: het is een ouwe lul geworden met een suf baantje.

Betekent dat ook dat ik nog niet over hem heen ben?
pi_45291346
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef Zina het volgende:
Ik heb mijn eerste vriendje waar ik toen zo kapot van was laatst even gegoogled. Mén, wat een loser: het is een ouwe lul geworden met een suf baantje.

Betekent dat ook dat ik nog niet over hem heen ben?
zoek hulp, echt!
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 18:02:45 #249
5428 crew  miss_sly
pi_45291628
quote:

[..]

Of zoiets. .
wow, hij is goed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45294414
quote:

[..]

Of zoiets. .
Deze opmerking gaat in m'n google notebook
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:44:18 #251
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_45296112
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik heb jouw topic even kort doorgelezen, en je hebt een hoop kutzooi meegemaakt. Maar sorry, daar ben ik allemaal niet verantwoordelijk voor.

EDIT: mag je pas praten over respect als je die kutzooi daadwerkelijk hebt meegemaakt?
schijnbaar wel ! ,
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_45302469
[quote]Op vrijdag 12 januari 2007 17:15 schreef milagro het volgende:

[..]

aaah, dat was dát topic, waar in ik even dacht dat jij een kloon van Vivi was
ik begrijp nu pas waarom ik dat dacht, en zo gek was dat dus helemaal niet

Milagro jij heet toch geen COLUMBO?????
  Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 17:49:31 #253
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45318742
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Misschien ben ik ook wel een flapdrol ja, maar waarom dan? Omdat ik van haar houd? Omdat ik niet kan accepteren dat we geen vrienden kunnen zijn terwijl zij dat eigenlijk ook wil?
nee dat wil zij niet. jij wil het maar wat graag. nu al. Jullie zijn geen vrienden nu, en de enige andere partij is zij. M.a.w. zij wil (nog) geen vrienden zijn, want als ze dat wel echt heel erg wilde, dan waren jullie dat nu geweest. Vrij simpel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45321078
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:15 schreef milagro het volgende:

[..]
on topic : Arokh, het is gewoon jammer dat je die ene vraag gesteld hebt aan haar "wil je nog praten".
beter had je gewoon tevreden moeten zijn met haar vrolijke houding naar jou toe , maar goed, dat is niet gebeurd.
Inderdaad. Dit mag ik echter wel als haar schuld zien (ja, dit wel ), aangezien ze eerst midden in de nacht aan het sms'en was dat ik alles echt 'n keer moest uitleggen. Dan hoor ik verder niets van haar, dan bied ik aan om inderdaad alles eens uit te leggen, en dan keert ze me de rug toe. Maar inderdaad, ik wist stiekem wel dat ze het meeste al had gehoord van d'r vriendinnen. Niet het hele verhaal echter. Achteraf gezien (en ja, eigenlijk ook wel vooraf) had ik het niet moeten doen.
quote:
dus nu kun je het of zo laten en het allemaal achter je laten of je excuses aanbieden voor dat gedoe met haar mams en het dan achter je laten.
persoonlijk zou ik dat laatste doen.

dus ws doe jij het anders
Sterker nog, dat laatste hád ik al gedaan. Na haar hysterische smsje had ik haar even opgebeld. Toen ik haar afgelopen donderdag weer héél snel even zag leek er weinig meer aan de hand. Snel dat 'hoi' zeggen, zélfs een klein lachje kon er van af. Ik zou haar nog eens moeten zien (toevallig dus ) om te zien hoe ze er nu echt over denkt. Ik denk dat 't allemaal reuze meevalt.
pi_45321146
quote:

[..]

Of zoiets. .
Ik ga vanavond oppassen met 'n meisje, dan zal ik er nog eens goed over nadenken.
pi_45321264
Man, flikker toch op , joh, met weeeeeeeeeeer eerst vooral de schuld bij haar te leggen, en pas daarna weer naar jezelf te kijken, en dat dan nog met tien mitsen en maren.

Zij stuurt een 1 , in jouw ogen, hysterisch smsje, jij bent al drie topics en godweethoeveel weken aan het miepen, alles naar je toe redenerend, nee, het ligt nooit aan jou, en als het dan aan jou ligt, ligt het toch eigenlijk aan haar.

En dan heb ik het nog niet eens over die voorbinddildofetish van je
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:03:06 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45321383
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef milagro het volgende:

En bedankt.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:50:34 #258
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_45323120
quote:
Man, flikker toch op , joh, met weeeeeeeeeeer eerst vooral de schuld bij haar te leggen, en pas daarna weer naar jezelf te kijken, en dat dan nog met tien mitsen en maren.

Zij stuurt een 1 , in jouw ogen, hysterisch smsje, jij bent al drie topics en godweethoeveel weken aan het miepen, alles naar je toe redenerend, nee, het ligt nooit aan jou, en als het dan aan jou ligt, ligt het toch eigenlijk aan haar.

Serieus? Oh ben je die keeper van Ado, Stefan Postma?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:34:33 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45328991
quote:

! Volgens mij heb ik iets gemist?

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 13-01-2007 22:39:57 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45334562
quote:

Ik dacht dat ik hier degene was die alles verdraaide. Hoezo ligt het nooit aan mij? Er zijn zoveel dingen die ik anders had moeten/kunnen doen ja. En wederom: jij bekijkt alles met een 100% negatieve visie jegens mij en geeft mij ex bij voorbaat al gelijk, wat ze ook zegt. Whatever zich afspeelt, het is altijd mijn schuld volgens jou. Dus waarom je nou weer met zo'n vijandige reactie aan moet komen zetten nadat ik gewoon redelijk op je inga is mij ook een raadsel.
quote:
En nou is de bedoeling dat ik heel de nacht diep over dit vreemde statemant van je ga nadenken, waarna ik morgen op zeer humoristische wijze een verklaring van je krijg, waarmee je mij eens te meer belachelijk tracht te maken...?
  zondag 14 januari 2007 @ 11:03:49 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45336993
quote:
Op zondag 14 januari 2007 02:49 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik hier degene was die alles verdraaide. Hoezo ligt het nooit aan mij? Er zijn zoveel dingen die ik anders had moeten/kunnen doen ja. En wederom: jij bekijkt alles met een 100% negatieve visie jegens mij en geeft mij ex bij voorbaat al gelijk, wat ze ook zegt. Whatever zich afspeelt, het is altijd mijn schuld volgens jou. Dus waarom je nou weer met zo'n vijandige reactie aan moet komen zetten nadat ik gewoon redelijk op je inga is mij ook een raadsel.
Je begint een beetje paranoia te worden...waarom zou Milagro jouw bij voorbaat in een negatief daglicht stellen?

Ze kent je niet persoonlijk hoor, en heeft daar dus geen enkel belang bij.
Het enige wat hier gedaan wordt is reageren n.a.v. het beeld wat je van jezelf schets d.m.v. je posts..

Maar ff serieus dan
Vind je het zelf nu zo langzamerhand niet welletjes c.q. ongezond (worden)?
pi_45339956
quote:
..
En nou is de bedoeling dat ik heel de nacht diep over dit vreemde statemant van je ga nadenken, waarna ik morgen op zeer humoristische wijze een verklaring van je krijg, waarmee je mij eens te meer belachelijk tracht te maken...?
Vrouwen hebben geen humor., kunnen ze ook niks aan doen.
En jij hebt ze niet nodig om jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.

Ga toch gewoon plezier maken met je rebound-oppassmeisje man, deze topics leiden nergens anders toe dan het voor schut zetten van Arokh. Het grappige blijft dat je steeds mnaar denkt het tij te kunnen keren met nog een post, nog een post, met allemaal redelijke argumenten... die alleen maar blijven bewijzen dat jij het onderwerp met je kop niet los kunt laten.
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 14 januari 2007 @ 13:17:57 #263
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_45340249
Eigenlijk wil je haar toch gewoon terug als je vriendin, door eerst vrienden met dr te worden en dan proberen te bewijzen aan haar dat jullie bij elkaar horen?

Denk je echt dat dit nog gaat lukken? Ik ben bang dat het verspilde tijd en moeite is, je zult je er waarschijnlijk alleen nog maar nog kutter door voelen, al die moeite voor niks.

Ja nu is het al vervelend, maar stel je voor dat je het nog maanden blijft proberen en het lukt niet wat jij graag zou willen, weer samen zijn! Pijnlijk lijkt me dat.

Kom op, vergeten die handel.
pi_45343553
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:07 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen humor., kunnen ze ook niks aan doen.
En jij hebt ze niet nodig om jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.

Ga toch gewoon plezier maken met je rebound-oppassmeisje man, deze topics leiden nergens anders toe dan het voor schut zetten van Arokh. Het grappige blijft dat je steeds mnaar denkt het tij te kunnen keren met nog een post, nog een post, met allemaal redelijke argumenten... die alleen maar blijven bewijzen dat jij het onderwerp met je kop niet los kunt laten.
Ik kan het onderwerp ook niet los laten omdat ik het niet heb afgesloten, dat lijkt me heel normaal. Ik heb nergens zekerheid, ik weet niet waar ik aan toe ben.
pi_45343624
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef bergkampf het volgende:
Eigenlijk wil je haar toch gewoon terug als je vriendin, door eerst vrienden met dr te worden en dan proberen te bewijzen aan haar dat jullie bij elkaar horen?

Denk je echt dat dit nog gaat lukken? Ik ben bang dat het verspilde tijd en moeite is, je zult je er waarschijnlijk alleen nog maar nog kutter door voelen, al die moeite voor niks.

Ja nu is het al vervelend, maar stel je voor dat je het nog maanden blijft proberen en het lukt niet wat jij graag zou willen, weer samen zijn! Pijnlijk lijkt me dat.

Kom op, vergeten die handel.
Ik wil haar echt niet terug als vriendin, daarvoor is ze veel te veel veranderd. Ik ga haar ook niet proberen terug te veranderen ofzo, dat is allemaal verspilde moeite haar kennende. Het klinkt echter allemaal zo achterlijk: zij is niet meer verliefd, ik ook niet, zij weet dat we enorm goed bij elkaar passen en veel aan elkaar hebben, ik weet dat. Wat staat haar en/of mij nog in de weg?

Oja, dat we goed bij elkaar passen en ze veel aan me heeft heeft ze overigens zelf gezegd.
  zondag 14 januari 2007 @ 15:19:42 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45343785
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Het klinkt echter allemaal zo achterlijk: zij is niet meer verliefd, ik ook niet, zij weet dat we enorm goed bij elkaar passen en veel aan elkaar hebben, ik weet dat. Wat staat haar en/of mij nog in de weg?

Oja, dat we goed bij elkaar passen en ze veel aan me heeft heeft ze overigens zelf gezegd.
Ja leuk! Een verstandshuwelijk op je 20e!!!

Pleasssssseeeee....zeg dat dit topic niet serieus is
  zondag 14 januari 2007 @ 15:22:02 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45343862
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

k weet niet waar ik aan toe ben.
  zondag 14 januari 2007 @ 15:35:11 #268
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45344218
quote:

[..]

Ik kan het onderwerp ook niet los laten omdat ik het niet heb afgesloten, dat lijkt me heel normaal. Ik heb nergens zekerheid, ik weet niet waar ik aan toe ben.
Het is uit. Vrienden lukt voorlopig nog niet (dat schrijf je zelf in dit topic, je zou niet zoveel posten als jullie gewoon vrienden geworden waren) dus trek je conclusies en neem afstand
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_45344883
quote:

[..]

Het is uit en vriendschap zit er voorlopig niet in.
Dat zijn de zekerheden die je hebt.
Dat het niet is wat jij horen wil, dat is wat anders

Jankhoer
pi_45344926
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik wil haar echt niet terug als vriendin, daarvoor is ze veel te veel veranderd. Ik ga haar ook niet proberen terug te veranderen ofzo, dat is allemaal verspilde moeite haar kennende. Het klinkt echter allemaal zo achterlijk: zij is niet meer verliefd, ik ook niet, zij weet dat we enorm goed bij elkaar passen en veel aan elkaar hebben, ik weet dat. Wat staat haar en/of mij nog in de weg?
Jouw neurotische obsessie voor haar. En nou, nou, nou, wat heb je veel aan haar. 3 topics vol gezeik. Fantastisch hoor .
quote:
*zucht*

Is dat nou duur, zo'n plaat voor je harsens?
HET IS UIT!! ZE MOT JE NIET MEER! Kap toch eens met alles wat ze ooit gezegd heeft uit te leggen alsof het in bloed geschreven is, en afgezworden tegenover elke godheid die je kunt verzinnen.
pi_45345000
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Jouw neurotische obsessie voor haar. En nou, nou, nou, wat heb je veel aan haar. 3 topics vol gezeik. Fantastisch hoor .
[..]

*zucht*

Is dat nou duur, zo'n plaat voor je harsens?
HET IS UIT!! ZE MOT JE NIET MEER! Kap toch eens met alles wat ze ooit gezegd heeft uit te leggen alsof het in bloed geschreven is, en afgezworden tegenover elke godheid die je kunt verzinnen.
Ja maar, ja maar, ja maar !!!!!!!!!!!!!!!!

zondag 14 januari 2007 @ 16:04:29 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45345295
Dat is op zich wel een goede vraag TS..wát heb je nu precies aan haar?!
En wat heeft zij aan jou?!! Blijkbaar kan zij jouw bijdragen missen als kiespijn (anders waren jullie nu ondertussen wel vrienden, zoals gezegd) en het enige wat jij aan háár hebt is dat je stil staat en niet verder gaat met je leven en blijft kwijnen in oeverloos gejank wat je toch niets constructiefs gaat opleveren.
pi_45345304
quote:

[..]

Het is UIT!

Het is volkomen duidelijk waar je aan toe bent.
Behalve voor jou om redenen die alleen jij logisch vindt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_45345491
Hier in de wijk is "Arok" al een ingeburgerd scheldwoord....

Een Arokkenjager is een vieze stalker die niet neukt en meisjes in een kwaad daglicht plaatst via hun ouders

[ Bericht 20% gewijzigd door R34L-SIcK op 14-01-2007 17:51:14 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 16:12:49 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45345582
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef R34L-SIcK het volgende:
Hier in de wijk is "Arok" al een ingeburgerd scheldwoord....

Een Arokkenjager is een vieze stalker
Ziggy played guitar
  zondag 14 januari 2007 @ 16:17:55 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45345765
*Proest*
pi_45345850
quote:

[..]

[..]

Stop met de dure woorden, psycho, ze verhullen je ware aard niet.
Enne, belachelijk maken? Dat gaat jou zelf prima af
pi_45355409
Van mijn part posten jullie dit topic vol, mits het respectvol blijft. Een 4e deel zit er niet in though.
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 09:36:30 #279
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45364926
Ow? Geen deel 4? Laten we dan even dit topic volposten en ons uit ons lijden verlossen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45365095
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Van mijn part posten jullie dit topic vol, mits het respectvol blijft. Een 4e deel zit er niet in though.
Waarom niet, eigenlijk?
Beetje de stekker uit een mooie soap trekken .
  maandag 15 januari 2007 @ 10:04:52 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45365389
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beetje de stekker uit een mooie soap trekken .

Een soap waarin de hoofdpersoon niet acteert vanuit een setting gemaakt van bordkarton, maar met een betonnen plaat voor zijn hoofd. En waarvan de verhaallijn een flatline is.
pi_45373734
[quote]Op maandag 15 januari 2007 10:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een soap waarin de hoofdpersoon niet acteert vanuit een setting gemaakt van bordkarton, maar met een betonnen plaat voor zijn hoofd. En waarvan de verhaallijn een flatline is.

ok Arokh....heb je het nu MINIMAAL (hoger schat ik het niet) begrépen?
en btw een saop kan 10 jaar duren wist je dat?
  maandag 15 januari 2007 @ 15:35:24 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45374239
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef zagreb het volgende:
en btw een saop kan 10 jaar duren wist je dat?
As The World Turns ging in april 2006 het 50ste uitzendjaar in .
pi_45374302
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

As The World Turns ging in april 2006 het 50ste uitzendjaar in .
En als je de eerste 5 uitzendingen, en daarna de laatste uitzending bekijkt weet je *alles* wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld .
pi_45374398
1
2
3
<?php

?>

[..]

As The World Turns ging in april 2006 het 50ste uitzendjaar in -O- .

ja maar dan heb je er tenminste nog BEELD bij... :{w
:O
pi_45374415
heb iets fout gedaan geloof ik....:-))
  maandag 15 januari 2007 @ 15:49:37 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45374643
Je bent aan het quotekutten!
Alsof er trouwens ook maar iemand op bewegende beelden bij deze trieste soap zit te wachten.
pi_45374957
Ok ok, ik gooi er wel een slotje op . TS laat zich ook niet meer zien, dus ach.

Oh, en soaps zijn gay .
pi_45395321
TS, mocht je een update hebben of onderwerpen die dit topic een boost zouden kunnen geven, meld het even in FB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')