abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44897798
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Stoppen met als een gefrustreerde geit posten over hoe zeer je over je ex heen bent.
Hoe meer je post, hoe duidelijker het is dat je er verre van overheen bent.
En dan zeg jij weer nee hoor, echt niet, en dan weten alle lezers weer extra dat je nog steeds gefrustreerd bent.
De echte lezers lezen dat ik over mijn verliefdheid heen ben, niet over haar. Juist voor mensen als jij benadruk ik dat keer op keer, want ook hier weer laat je zien dat je het niet begrepen hebt. Dus nog maar eens, wellicht onbegonnen: ik ben QUA VERLIEFDHEID over haar heen. Duidelijk nu?
quote:
De dag dat je eroverheen bent is de dag dat je geen contact meer met haar hebt en niet meer de behoefte voelt jezelf in dit topic te verdedigen, snap je dat nou echt niet?
Elke post die je hier plaatst bewijst het tegendeel van wat je zogenaamd wilt bewijzen met je zogenaamd redelijke argumenten.
Snap jij niet dat ik me wil verdedigen omdat de argumenten van sommigen hier nergens op slaan? "Het is zo want het is nou eenmaal zo". Wat een kutargument. Logisch dat ik die weerleg. En wederom, op deze manier kom ik nooit over haar heen nee. En dat is helemaal niet erg, want op deze manier zal ik nooit over iemand heen komen. Is het erg dan dat ik over haar praat? Het lijkt me juist achterlijk als je doet alsof je niets met diegene te maken hebt gehad.
  zondag 31 december 2006 @ 18:15:05 #27
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44897899
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:08 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Zoals jouw voorganger juist wederom bevestigd leest niemand dat en leest iedereen alleen nog maar "ik ben over haar heen". Dat heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat ik qua verliefdheid over haar heen ben. Blijkbaar moet ik het nog veel vaker zeggen, want WEDEROM geeft jouw voorganger aan het niet te vatten.
Ik zeg in mijn post toch dat je wanhopig probeert duidelijk te maken dat je niet meer verliefd bent? Dat bedoel je toch? Nou door het 6000 keer te vermelden en ondertussen over niks anders te kunnen denken kennelijk, doet mij denken dat het nog niet helemaal over is die verliefdheid
quote:
En daarom vraag ik me dus ook af wat te doen. Ik houd nog van haar, da's zo klaar als een klontje, maar dat is iets dat niet weg gaat en dat is heel logisch. Houden van is iets anders als verliefd zijn en daarom is 't ook helemaal niet erg dat dat er is. 'Nog te veel gevoel' is dus geen sprake van. Zonder 'nog' misschien, maar als dat het gevolg is van iedere relatie kap ik er accuut mee. En dat is onzin.
Ik denk dat die basis van houden van, op een relationele wijze, geen goede basis is om een vriendschap aan te gaan. Ik denk dat je dat niet volhoudt. Waarom ik dat denk en vele anderen met mij? Omdat het ons ook niet gelukt is vrienden te blijven met een ex. Mij iig niet vlak na het verbreken van de relatie, nog veel te veel gevoel speelt er dan mee.
Als ik jou was zou ik dus een tijdje weinig tot geen contact hebben, gewoon je leven weer wat meer op een rijtje krijgen, tot het liefdesverdriet weg is, en dan eens verder kijken. En dat relaties verbreken kut is en dat er vaak sprake is van 'nog teveel gevoel'... tja, dat is mijn ervaring, maar het houdt me niet tegen relaties aan te gaan hoor, je hoopt toch altijd op het beste
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_44898531
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:15 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zeg in mijn post toch dat je wanhopig probeert duidelijk te maken dat je niet meer verliefd bent? Dat bedoel je toch? Nou door het 6000 keer te vermelden en ondertussen over niks anders te kunnen denken kennelijk, doet mij denken dat het nog niet helemaal over is die verliefdheid
Ja, dat snap ik. Maar ik doe dat dus omdat er nog steeds mensen zijn die denken dat ik met 'ik ben over haar heen' bedoel dat ik helemaal over haar heen ben, terwijl ik alleen qua verliefdheid over haar heen ben. Omdat zij dat constant beweren moet ik dus weer vertellen dat het niet zo is etc. etc. etc., waardoor mensen denken dat ik juist wél verliefd ben omdat ik steeds zeg dat het niet zo is. Maar dat moet ik doen omdat... afijn, vicieuze cirkel enzo.
quote:
[..]

Ik denk dat die basis van houden van, op een relationele wijze, geen goede basis is om een vriendschap aan te gaan. Ik denk dat je dat niet volhoudt. Waarom ik dat denk en vele anderen met mij? Omdat het ons ook niet gelukt is vrienden te blijven met een ex. Mij iig niet vlak na het verbreken van de relatie, nog veel te veel gevoel speelt er dan mee.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Nu wel tenminste.
quote:
Als ik jou was zou ik dus een tijdje weinig tot geen contact hebben, gewoon je leven weer wat meer op een rijtje krijgen, tot het liefdesverdriet weg is, en dan eens verder kijken.
We hadden al een maand of anderhalf geen echt goed contact meer, alles kwam van mijn kant en dan een botte reactie van haar terug. Dat was dus omdat ze me echt niet wilde spreken even omdat ze dacht dat 't gevoel bij mij weer groter werd, en daar zit ook weer wat in. De afgelopen drie weken heb ik zeg maar (op vrij rigoureuze wijze ) alles op een rijtje gezet. Nu de gemoederen een beetje gekalmeerd zijn vind ik dat ik nu vrij helder kan denken, in tegenstelling tot eerdere momenten. Als er één moment is waarvan ik zeg: nú kan ik pas zeggen dat ik over haar heen ben, nú zouden we vrienden kunnen zijn; dan is dat nu. Het liefdesverdriet heeft plaatsgemaakt voor acceptatie van de situatie. 'Eens verder kijken', is dat als in: kunnen we nu vrienden zijn?
quote:
En dat relaties verbreken kut is en dat er vaak sprake is van 'nog teveel gevoel'... tja, dat is mijn ervaring, maar het houdt me niet tegen relaties aan te gaan hoor, je hoopt toch altijd op het beste
Hehe, dat dan weer wel. Het was ook maar een stelling waarmee ik het zelf niet eens ben.
  zondag 31 december 2006 @ 22:57:53 #29
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44904176
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef Arokh86 het volgende:

[. 'Eens verder kijken', is dat als in: kunnen we nu vrienden zijn?
[..]

Hehe, dat dan weer wel. Het was ook maar een stelling waarmee ik het zelf niet eens ben.
Mooi voor je, maar neem aan dat ze nu dan wel met die ander naar bed kan gaan zonder dat jij daar veel moeite mee hebt?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 1 januari 2007 @ 06:13:47 #30
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44909595
quote:
[Als er één moment is waarvan ik zeg: nú kan ik pas zeggen dat ik over haar heen ben, nú zouden we vrienden kunnen zijn; dan is dat nu. Het liefdesverdriet heeft plaatsgemaakt voor acceptatie van de situatie. 'Eens verder kijken', is dat als in: kunnen we nu vrienden zijn?
Dus nu zeg je: ik ben over haar heen??

In je vorige post was je dat namelijk nog niet...

Nou ja, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad, zonder al te veel gedachten aan haar
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 1 januari 2007 @ 06:20:15 #31
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44909624
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:08 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Zoals jouw voorganger juist wederom bevestigd leest niemand dat en leest iedereen alleen nog maar "ik ben over haar heen". Dat heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat ik qua verliefdheid over haar heen ben.
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef Arokh86 het volgende:
Als er één moment is waarvan ik zeg: nú kan ik pas zeggen dat ik over haar heen ben, nú zouden we vrienden kunnen zijn; dan is dat nu. Het liefdesverdriet heeft plaatsgemaakt voor acceptatie van de situatie. 'Eens verder kijken', is dat als in: kunnen we nu vrienden zijn?
Wouw, wat een progressie in een half uur!
Ziggy played guitar
  maandag 1 januari 2007 @ 13:17:02 #32
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44912056
Ach schei nou toch uit man, je bent nog smoorverliefd. Ontkennen heeft geen zin, is overduidelijk.
Ado is the pride of Holland!
pi_44918404
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mooi voor je, maar neem aan dat ze nu dan wel met die ander naar bed kan gaan zonder dat jij daar veel moeite mee hebt?
Ja, dat deed ze toch al wel en dat houd ik sowieso niet tegen. Het kan me niet echt meer schelen. Nog wel 'n beetje natuurlijk, helemaal gaat dat nooit weg, maar ze gaat vooral haar gang maar.
pi_44918501
quote:
Op maandag 1 januari 2007 06:13 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dus nu zeg je: ik ben over haar heen??

In je vorige post was je dat namelijk nog niet...

Nou ja, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad, zonder al te veel gedachten aan haar
Qua verliefdheid...

Overigens kwam ik haar uiteráárd weer tegen vannacht. Beetje losjes gepraat, was best leuk eigenlijk en ik had nergens de intentie om haar te versieren ofzo, gewoon lekker praten. Voor haar valt 't nog níet helemaal mee, dat zei ze ook, vandaar ook dat ze wilde praten om alles op een rijtje te krijgen. Overigens heb ik de rest van de avond me ontzettend vermaakt en een meisje dat ik al wel langer leuk vond beter leren kennen, flink lang mee staan praten enzo. Iedere keer als ik het gezellig had met 'n meisje was het wel zo dat m'n ex er weer aan kwam om iets aan me te vragen waar ik helemaal de ballen van wist... "Heb je toevallig die nog gezien?" Dat soort dingen. Dingen die ik eigenlijk deed toen het net uit was. Maar verder was het een ontzettend fijne jaarwisseling ja, dank voor het hopen!
pi_44918522
quote:
Op maandag 1 januari 2007 06:20 schreef MissBliss het volgende:

[..]

[..]

Wouw, wat een progressie in een half uur!
QUA VERLIEFDHEID!!!
pi_44918538
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:17 schreef bergkampf het volgende:
Ach schei nou toch uit man, je bent nog smoorverliefd. Ontkennen heeft geen zin, is overduidelijk.
Misschien dat er nog wel 'n beetje iets is, maar zoals het eerst was...? Nee, echt niet. Waar zou dat uit blijken dan?
pi_44929570
Wat een zeikerds zeg, of er zomaar een knop zit die je even uit kan zetten. Je hoeft niet perse gelijk op te geven als het uitgemaakt is. Vrouwen kunnen soms ook zo onzeker zijn en twijfelen,dat ze soms irrationele beslissingen nemen.

Als je nog iemand van houd moet je zelf weten of je dat zo wil houden, ook al komt het maar van 1 kant.

Wil je perse een vriendschap moet je het zeker niet laten, maar het kan behoorlijk pijnlijk zijn, zeker als ze een ander heeft.
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:05:59 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44935369
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Auch..spijker..kop
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:09:55 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44935414
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:49 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Misschien dat er nog wel 'n beetje iets is, maar zoals het eerst was...? Nee, echt niet. Waar zou dat uit blijken dan?
Uit het feit dat je een topic opent over elke scheet die ze laat. En TS...niemand interesseert zich zo erg voor die oprispingen als jij hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 02-01-2007 15:01:08 ]
pi_44935922
Teringjantje zeg! Alleen al het feit dat de posts van TS zo snel achter elkaar komen, zonder reacties van anderen tussen door deed me vermoeden wat vlug lezen bevestigde...

Heel vermoeiend geval lijk je mij....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_44941538
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Uit het feit dat je een topic opent over elke scheet die ze laat. En TS...niemand intereseert zich zo erg voor die oprispingen als jij hoor.
Ik heb 1 topic geopend dat door het systeem van Fok! steeds opnieuw gestart moet worden.
pi_44941561
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:49 schreef Gompy58 het volgende:
Teringjantje zeg! Alleen al het feit dat de posts van TS zo snel achter elkaar komen, zonder reacties van anderen tussen door deed me vermoeden wat vlug lezen bevestigde...

Heel vermoeiend geval lijk je mij....
Als ik 5 posts wil beantwoorden moet dat nou eenmaal zo. Zie jij nog reacties in de 5 uur na de laatste posts? Nee he.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:01:29 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44941605
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik heb 1 topic geopend dat door het systeem van Fok! steeds opnieuw gestart moet worden.
Dat maakt dus al 3 topics.

Over iets waar je klaar mee bent
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:09:35 #44
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44941858
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat maakt dus al 3 topics.

Over iets waar je klaar mee bent
En dat geeft op zijn beurt weer aan dat ie er nog lang niet mee klaar is
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:12:22 #45
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44941938
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:00 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Als ik 5 posts wil beantwoorden moet dat nou eenmaal zo. Zie jij nog reacties in de 5 uur na de laatste posts? Nee he.
Nee, want het wordt wel een beetje saai.
Ziggy played guitar
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:49:38 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44943059
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef Arokh86 het volgende:
Zoals ik nu in dit topic ben was ik voorheen niet he, laat dat duidelijk zijn.
[..]
Wil je soms zeggen dat je bent veranderd !!!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:50:18 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44943090
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:09 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Joh! En dat terwijl iedereen hier er al wél mee klaar is...Ts, misschien kan je beter in "de kunst van het loslaten van een ex" gaan posten....?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:52:01 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44943154
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

^^
pi_44944077
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Vast, maar dat zegt dus niets over mij iig.
pi_44944149
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:09 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Nee, het is nog lang niet klaar nee. Vandaar dat dit topic nog nut heeft. Ik weet me nu bijv. geen raad; m'n ex wil me nu weer wel zien, maar ik weet niet in hoeverre, ze wil binnenkort met me praten daarover en dat wil ik opzich ook wel doen, maar dat wordt me door meerdere mensen (o.a. door jullie en haar beste vriendin) afgeraden. Maar ik wil haar ook niet langer 'aan het lijntje houden', wat ik dus wel zou moeten doen volgens haar vriendin. En dat zijn dus dingen waar ik nog niet helemaal uit ben, inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')