Je zou het denken jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:41 schreef farceman het volgende:
Is Hummie op bezoek dat er spelletjes gespeeld worden?
quote:Is een engelse uitdrukking. Betekendt zoiets als "Good Luck".
Och dat is waar ook...zeggen ze ook weleens voor een musical zoals ze hier toi toi toi zeggen he...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is een engelse uitdrukking. Betekend zoiets als "Good Luck".
Dank je, ben net thuis en schakel inquote:
Je valt nu helaas op een saai moment binnen maar als het goed is (fingers crossed) komt er rond 23:00uur een call-girl voor Huub (wat hij nog niet weet!)quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, ben net thuis en schakel in
Zo triestquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je valt nu helaas op een saai moment binnen maar als het goed is (fingers crossed) komt er rond 23:00uur een call-girl voor Huub (wat hij nog niet weet!)
Die leest hier gewoon mee, dus lezen ze ook de diverse meningenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:04 schreef Lady-night het volgende:
hebben jullie de redactie niet gemaild wat je daarvan vindt
Ik zou wel eens willen weten of ze door hadden dat die brief aan Ilona van Lekker Simpel kwamquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die leest hier gewoon mee, dus lezen ze ook de diverse meningen
IK OOKquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Beste Redactie: Ik vind het erg triest en sneu voor huub. Hoe laag wil je gaan ???
echt zo fout
Ik neem aan dat ze later vast gelezen hebben dat LS het was omdat hij de brief hier online had gezet in een van de vorige COS'sen, op het moment dat Ilona de brief kreeg hadden ze het ws. niet doorquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten of ze door hadden dat die brief aan Ilona van Lekker Simpel kwam
Hij is er ook nog niet lang genoeg om zo omhoog te zitten dat hij zich door een prostituee wel laat nemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Vanavond zei huub tegen Wilma dat hij geen sex zou hebben in de villa!!!!
Alles voor de kijkcijfers he?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Beste Redactie: Ik vind het erg triest en sneu voor huub. Hoe laag wil je gaan ???
echt zo fout
Maar toch ook wel ff een nostalgisch momentje verpakt in een ander jasje (ze spelen nu namelijk het "echte" spel)quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef Black_king het volgende:
Ze spelen cluedo ????? Nasty deja vu here.....
Tja omdat hij aan de vrouwelijke bewoners dacht natuurlijk...quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Ik had begrepen van Brian eerder op de avond dat het alsnog doorgaatquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hij zei dat ie geen relatie wilde hebben im huis en dat hij het niet ziet zitten om een medemiljonair of personeel alleen voor de sex te gebruiken... ben benieuwd hoe die dan op een callgirl gaat reageren, btw, volgens mij komt ze morgen pas omdat wilma er vandaag is
Dat is dan weer een voordeel....quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar toch ook wel ff een nostalgisch momentje verpakt in een ander jasje (ze spelen nu namelijk het "echte" spel)
Nog triester dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers he?
Nee dat is een beetje flauw van me, maar het idee kwam van Nena, Ilona en Natasia dus NIET van de redactie, maar ze wilden ook niet te lullig zijn en werkten uiteindelijk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |