Welke brief?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten of ze door hadden dat die brief aan Ilona van Lekker Simpel kwam
Ik zou het niet weten, herken het vest niet (dat Bart hem aanhad)quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Heeft Natasia nou de vest van Bart aan?
Dan zijn ze wel een beetje dom:quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze later vast gelezen hebben dat LS het was omdat hij de brief hier online had gezet in een van de vorige COS'sen, op het moment dat Ilona de brief kreeg hadden ze het ws. niet door
Weer om 23.00 uur?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Nena bevestigd nu dat het pas morgen is (dat het hoertje komt)
Denk je dat ze teleurgesteld is?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
Al vraag ik me af of Wilma het weet (dat hoertje is verplaatst), denk dat ze wellicht even vreemd staat te kijken omdat het vanavond zou gebeuren
Dat had ze in interview met Nanninga ook al gezegd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Nena bevestigd nu dat het pas morgen is (dat het hoertje komt)
Ow, daar was ik niet bij, dan zijn mn vorige berichten niet meer van toepassingquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat had ze in interview met Nanninga ook al gezegd.
Morgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:02 schreef Darklight het volgende:
wanneer komt die hoer?
En de redactie gooit er af en toe een bommetje in om de actie op te krikken.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:42 schreef Leandra het volgende:
Nena: dat is wel makkelijk, je zit op de computer en ziet ons hier een beetje sims spelen ofzo, en dan kun je ons ook weer uitzetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |