Die krijgt zeker te horen dat er onverwacht bezoek voor hem komt...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:05 schreef Black_king het volgende:
Telefoon voor Huub....
Word misschien op de hoogte gebracht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:05 schreef Black_king het volgende:
Telefoon voor Huub....
Ze zouden het als een erotische massage gaan regelen; eerst zou Brian een "behandeling" ondergaan.... Dus zou het logischer zijn als er telefoon voor Brian zou zijn....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die krijgt zeker te horen dat er onverwacht bezoek voor hem komt...
Ouwe koeienquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Waarom is Bart ontevreden? Is Bart ontevreden? En zo ja, waarom?
Hier alles goed....quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:09 schreef bosb het volgende:
Ben ik de enige zonder geluid op 1 en 2?
Hier is er gewoon geluidquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:09 schreef bosb het volgende:
Ben ik de enige zonder geluid op 1 en 2?
De eerste reactie van velen was dat het lang zou gaan duren omdat alle lijnen overbelast zullen zijn....Bart hoorde daar ook bij volgens mij; Hij gaf geen speciale reden...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef avonne het volgende:
Waarom wilde Bart dan die 15 minuten niet om zijn moeder te bellen?
Hij zou het zo gekregen hebben.
Ilona zei net ook dat ze het niet per se hoefde te hebben.
En dat is dus een leugen, want ze wilde ze wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef avonne het volgende:
Ilona zei net ook dat ze het niet per se hoefde te hebben.
Neenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Zeg is de hoer van Huub er al?
BB-tijden....quote:
Afgebeld?quote:
Ach ja, was zovaak saai, dus opzich vind ik het nu niet erg dat het 'n keertje wat minder is (komt ook vooral door de aanwezigheid van Wilma natuurlijk, iets waar de bewoners weinig aan kunnen veranderen)quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
BB-tijden....![]()
Misschien dat een lichtekooi daar verandering in kan brengen.....![]()
Mogelijk, is niet 100% duidelijkheid overquote:
Ah, okay. Thx.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mogelijk, is niet 100% duidelijkheid over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |