"Will you still need me, will you still feed me when I'm sixty-four?"quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Hierna The Beatles met "When I'm sixty four". Leuk nummer nu, want Paul is in juni dus 64 geworden
Als Linda nog geleefd had, was het antwoord vast bevestigend geweest!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Will you still need me, will you still feed me when I'm sixty-four?"
Hij heeft dus helaas het antwoord
Maar niet van dat nummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:19 schreef Neleos het volgende:
Diaan is hier toch ook fan van. Ik heb wel eens een stukje in een krant gelezen.
Was één van de weinige gelukkige huwelijken in de showbizz.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als Linda nog geleefd had, was het antwoord vast bevestigend geweest!
Ajuus danquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:19 schreef R0ADKILL het volgende:
De apotheose van het de Top2000 net van 4 tot 5 uur viel weer tegen mee. (Crowded House)
Ik ben nu de lijst aan het bekijken en zo te zien gaat de apotheose van de uitzending van 5 tot 6 ook tegenvallen. (Jewel - Foolish games, zaai)
De volgende apotheosen worden alleen maar voorspelbaarder met stukgedraaide muziek.
Zijn er hier nog mensen die opblijven voor de apotheose op oudejaarsnacht?
Mijn apotheose is nu, ik ben het weer totaal zat.
Paul en John bewezen maar eens dat liefde niet alleen blind, maar ook doof maaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was één van de weinige gelukkige huwelijken in de showbizz.
Dat is ook mijn apotheose.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit hoort dus niet hoger te staan dan For No One
Nr 1 op mijn geboortedagquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:22 schreef Djeez het volgende:
Ben er weer! Nog ff doorbijten tot '2525'!
Je loopt een beetje achterquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:22 schreef joost1988 het volgende:
Ah, nu komt Kingston Town. Toch nog tijd voor een plaspauze!
Je luistert zeker via internet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:22 schreef joost1988 het volgende:
Ah, nu komt Kingston Town. Toch nog tijd voor een plaspauze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |