Ze wordt teveel gehyped en de juist datgene wat jij zegt is datgene wat me tegen de bosrt stuit. het is saaie wachtkamermuziek!quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:15 schreef Norrage het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Norah Jones? Ze is toch hartstikke cool voor op de achtergrond of in een restaurant als iedereen gezellig hard aan het praten is met elkaar en je er niks van hoort?
Volgens mij bedoelde Norrage dat ook. Toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ze wordt teveel gehyped en de juist datgene wat jij zegt is datgene wat me tegen de bosrt stuit. het is saaie wachtkamermuziek!
Yep. Misschien had ik mijn post wat sarcastischer moeten maken. Muziek als dit hoort natuurlijk niet in de top 2000...Het is gewoon allemaal hetzelfde en hoort op de achtergrond afgespeeld te wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Norrage dat ook. Toch?
14 keer, meende ik dat ie zeiquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:25 schreef Norrage het volgende:
Fleetwood Mac vind ik zo eentonig worden echt. Staan ook echt 1000x in deze top 2000
Beste band van de jaren '70, imhoquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:29 schreef Norrage het volgende:
14x is toch te veel voor een doodnormale band als Fleetwood Mac? Erg goede groep hoor, maar 14x? Wat hebben ze nou gedaan? Paar hits gescoord...Alsof mensen een heel album van ze als top 10 hebben ingestuurd...
Het grootste gedeelte is toch van d'r na. Qua hits dan, op Need Your Love So Bad na?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zijn dan wel 2 bands, eigenlijk..FM van voor 1974 is wezenlijk anders dan die van daarna..
Populairste of leukste misschien, maar beste?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Beste band van de jaren '70, imho
Oh, dat denk ik wel ja. Wist niet dat Albatross ook al zo oud was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oh well en Albatross staan er toch wel in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |