Laat ik nou net van het lijstje dit uur Drops of Jupiter het mooiste nummer vindenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met uitzondering van Train leuke liedjes nu
bij lange na niet... dat is toch echt die van Crowded House....quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik nou net van het lijstje dit uur Drops of Jupiter het mooiste nummer vinden... Verreweg zelfs.
Staat "Creep" er niet eens in, van Radiohead??quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:32 schreef peaceman het volgende:
Dus Radiohead, The Smiths, Joy Division, 16 Horsepower, Pearl Jam en Jeff Buckley staan niet in de top 2000?![]()
Nou wel in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Bij lange na niet... dat is toch echt die van Trainquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij lange na niet... dat is toch echt die van Crowded House....![]()
Nope.... Vandaar een stil protest in de OPquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat "Creep" er niet eens in, van Radiohead??
Mooi, dan mag jij mij vertellen wanneer het weer is afgelopen . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef scanman01 het volgende:
Bij lange na niet... dat is toch echt die van Train![]()
Eens isquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij lange na niet... dat is toch echt die van Crowded House....![]()
Ik heb de laatste uren al zo enorm veel puinhoop voorbij horen komen en dan ga je moeilijk lopen doen over Drops of Jupiter??? Ik snap het geloof ik allemaal niet meer zo...quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij mij vertellen wanneer het weer is afgelopen . . .![]()
Dan zou je in feite de hele uitzending moeten boycotten. Maar goed, dat doen we dan weer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope.... Vandaar een stil protest in de OP![]()
Nee, dat is overdreven, want er staan wel andere mooie liedjes in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou je in feite de hele uitzending moeten boycotten. Maar goed, dat doen we dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |