Kan je niet een klein gastrolletje doen in een nummertjequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Damn, mijn oude band staat Zaterdag in het voorprogramma van Razorlight. Dit soort momenten baal ik best dat ik d'r uit ben![]()
![]()
Je usericonquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:51 schreef sound-storm het volgende:
ik zal razorlight en the girls zien, morgenavond in Groningen!
Ben erg benieuwd!
Een zwart/witte strat :-)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je usericon
Ik ben een groot Fender-fan
Wat heb je d'r zoal van?
Ik vond alleen die flikkerlampen superirritant worden, haha.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Jazeker, al vond ik het op het eind wel een beetje saai worden, een iets te lange set.
Maar damn, die stem van die gast.... die is echt supergoed.
Ik vond de band verder niet echt veel contact met het publiek maken. Maar zeker wel een leuk bandje om te zien op het podium.
Owja, veels te velquote:Op zondag 21 januari 2007 01:02 schreef dazzled het volgende:
[..]
Ik vond alleen die flikkerlampen superirritant worden, haha.
Verder was het toffe show, en idd beetje lang op een gegeven moment.
Post maarquote:Op zondag 21 januari 2007 10:57 schreef sound-storm het volgende:
Een vriendin van me heeft foto's, en ik heb ook nog 'n paar gekregen van een ander. Belang bij?
Tof.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:59 schreef sound-storm het volgende:
Zal 't in de loop van de dag even doen
Ik had deel 2 ook nog niet ontdektquote:Op maandag 5 februari 2007 01:30 schreef lienelien het volgende:
Ohh deel 2![]()
Maarre, mag ik een OP? Met foto's van Carl, om maar iets te noemen![]()
Donderdag in de Effenaar![]()
http://oor.nl/news_details.asp?id=3636quote:› RAZORLIGHT STAGEFIGHT :: 6-2-2007
Een Razorlight optreden in de Franse stad Lyon is korte tijd onderbroken geweest na een fikse ruzie tussen twee bandleden.
Naar verluidt raakten zanger Jonny Borrell en bassist Carl Dalemo halverwege het concert - in het Ninkasi Stadion - een hevige ruzie verzeild, waarbij het zelfs tot een paar klappen zou zijn gekomen.
Het tweetal verliet het podium, kort daarop gevolgd door hun mede-muzikanten. Korte tijd later kwam de hele band weer terug het podium op. Drummer Andy Burrows zou zich bij het publiek hebben verontschuldigd, waarna de set werd hervat. Het is niet duidelijk wat de oorzaak was van deze plotselinge uitbarsting.
Morgen en overmorgen speelt Razorlight in Vredenburg respectievelijk De Effenaar. Dat kan nog spannend worden...
Bandleden Razorlight op de vuistquote:Een concert van de Britse band Razorlight is onderbroken vanwege een wel heel bijzondere reden. Twee van de mannen gingen namelijk met elkaar op de vuist. De bassist en zanger van de band kregen ruzie, waarop enkele rake klappen volgden.
Na het voorval stormde de zanger het podium af. Zijn medebandleden volgden hem al snel. Even later keerde de band weer terug op het podium om excuses te maken. Nadat de drummer van de band dit namens alle bandleden deed, hervatten zij het concert.
zie 5 posts boven jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef mordradead het volgende:
O ja, dit las ik net op de frontpage
[..]
Bandleden Razorlight op de vuist
Ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef IndyROKR het volgende:
Mooie foto's! Ik ga morgen ook ff een sd kaartje vol schieten. Ik zal ze hier ook posten. Maar welke fokkers gaan morgen allemaal???
Ik bied me vrijwillig aan om hem te helpen afkickenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:
Van de FP:
"Overigens weinig nieuws onder de zon; Johhny Borrel schijnt een ongelofelijk ego te zijn; en de bassist schijnt een behoorlijk drankprobleem te hebben... niet vreemd dat 't 'n keer botst dan..."
Daar gaat onze droom Lien![]()
![]()
![]()
Mijn berichte gequote van Frontpage, goed bezig!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:
Van de FP:
"Overigens weinig nieuws onder de zon; Johhny Borrel schijnt een ongelofelijk ego te zijn; en de bassist schijnt een behoorlijk drankprobleem te hebben... niet vreemd dat 't 'n keer botst dan..."
Daar gaat onze droom Lien![]()
![]()
![]()
Haha, zonder naamsvermelding dat welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Mijn berichte gequote van Frontpage, goed bezig!![]()
Overigens heb ik dat ook alleen maar van het Razorlight-forum hoor; dus echt heeeel erg betrouwbaar is 't misschien ook weer niet...
Stel maar iets voor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:30 schreef IndyROKR het volgende:
Anders een FOK-razorlight-meeting organiseren? Alle users van FOK die morgen bij vredenburg zijn bijeen...
Ikke ook, met fotopasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef IndyROKR het volgende:
Mooie foto's! Ik ga morgen ook ff een sd kaartje vol schieten. Ik zal ze hier ook posten. Maar welke fokkers gaan morgen allemaal???
Ok, iedereen die naar Razorlight komt allemaal meet-en voor de McDonalds in Hoog-Catherijne (ik moet daar toch wezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |