Nee, dit krijgt gegarandeerd nog een staartje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarmee is de kous toch af, dan? Toch?
Daar ben ik het op zich ook niet mee oneens hoor, laat Ali-B maar even in een bejaardenhuis afwassen ofzo als taakstraf. en geef TMF ook maar een boete die ze voelen. OPgelost. Dat hele overdreven gedoe omdat het Staphorst is vind ik ook weer over the top. Als ze zo weerloos zijn kan je net zo goed een hek eromheen plaatsen en er een reservaat van maken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je als gemeente niet anders kán dan aangifte doen. Er zijn tenslotte wetten overtreden. Als de gemeente niets zou ondernemen, dan zouden ze nog aanklachten kunnen verwachten van jongeren die in dezelfde gemeente een boete en/of taakstraf hebben gekregen voor hetzelfde delict.
uhm, je mag buiten bepaalde uren met oud en nieuw geen vuurwerk afsteken zonder vergunning .. iets waar TMF dus voor had moeten zorgen lijkt mij ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Daar is ie iets te oud voor. Dus krijg je een boete voor het afsteken van het vuurwerk. Mocht het illegaal zijn dan valt die boete iets hoger uit.
Verder weer een hoop gezeik om niks, maar wat wil je in Staphorst?
Jammer genoeg hebben ze het voorbeeld van respect ervoor gekozen om het vuurwerk aan te steken, een bekend figuur op radio en tv die respect tot zijn ideaal heeft verklaart.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef jogy het volgende:
-knip-
Uhu, Lange Frans wordt ook nog steeds afgerekend op zijn ijsblokjesincident hè?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Jammer genoeg hebben ze het voorbeeld van respect ervoor gekozen om het vuurwerk aan te steken, een bekend figuur op radio en tv die respect tot zijn ideaal heeft verklaart.
Dat zal hem zwaar aangerekend worden, hij zal met dit akkerfietje nog vaak om de oren geslagen worden.
Of naar Enschedequote:Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ze flink waren geweest waren ze naar een clubhuis van de Hell's Angels gegaan.
Meen je dit nu serieus?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:09 schreef moussie het volgende:
hmz .. als je er even verder over nadenkt .. ..
dat TMF gebeuren is natuurlijk al wat langer gepland neem ik aan (?) terwijl die jongen pas een paar dagen geleden is overleden .. zouden ze zijn begrafenis soms expres op dat tijdstip hebben gepland, negatieve publiciteit voor het ongewenste radiostation en de nog minder gewenste Ali B. ?
Ik vind dat rouwende mensen zich alleen maar op de begrafenis hoeven te concentreren. Het zou de omgekeerde wereld zijn als zij eerst alle mogelijke onruststokers moeten gaan informeren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:09 schreef moussie het volgende:
dat TMF gebeuren is natuurlijk al wat langer gepland neem ik aan (?) terwijl die jongen pas een paar dagen geleden is overleden .. zouden ze zijn begrafenis soms expres op dat tijdstip hebben gepland, negatieve publiciteit voor het ongewenste radiostation en de nog minder gewenste Ali B. ?
jij spoort echt nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:09 schreef moussie het volgende:
Ik vind het een geweldige post van hem, onzin posten in een serieus jasjequote:
moussie is een haar, en haar kennende is ze bloedserieusquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige post van hem, onzin posten in een serieus jasjeen dan nog een serieus punt hebben n.l. het verdraaien van de feiten.
Omg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:09 schreef moussie het volgende:
hoe moet hij weten dan dat er een begrafenis was die dag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:41 schreef sniper20 het volgende:
Mooi dat Ali door het stof gaat. Had ie maar van tevoren moeten bedenken. Op z'n site noemt hij het allemaal een misverstand.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:44 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe moet hij weten dan dat er een begrafenis was die dag?
dat was de taak van TMF om uit te zoeken, zij hebben een en ander georganiseerd en Ali was slechts uitgenodigd.
en zo een evenement in een dorp als Staphorst, ja,d at ga je door het hele dorp horen, dus wel zo slim om dat dan even te overleggen met de gemeente, blijkbaar is dat niet gebeurd.
Zo slim zijn ze ook nog wel om niet te overleggen met de gemeente. Was toch niet doorgegaan. Het is gewoon een minne streek om even een paar honderduizenklappers af te steken en vervolgens weer weg te rijden. Dat hadden ze van tevoren ook kunnen bedenken. Je gaat toch ook niet in Marokko moslims belachelijk maken. Weet je van tevoren dat je problemen krijgt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:44 schreef milagro het volgende:
[..]
en zo een evenement in een dorp als Staphorst, ja,d at ga je door het hele dorp horen, dus wel zo slim om dat dan even te overleggen met de gemeente, blijkbaar is dat niet gebeurd.
Nee dat dan weer niet. Het hoort van TMF niet te kunnen, maar die gelovigen maken altijd van een mug een olifant.quote:
TMF kwam toch voor de publiciteit in Staphorst ? Boontje kom om z'n loontje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Het hoort van TMF niet te kunnen, maar die gelovigen maken altijd van een mug een olifant.
precies.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef sniper20 het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze ook nog wel om niet te overleggen met de gemeente. Was toch niet doorgegaan. Het is gewoon een minne streek om even een paar honderduizenklappers af te steken en vervolgens weer weg te rijden. Dat hadden ze van tevoren ook kunnen bedenken. Je gaat toch ook niet in Mekka moslims belachelijk maken. Weet je van tevoren dat je problemen krijgt.
TJa ik ben het wederom helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef milagro het volgende:
[..]
precies.
ze waren daar om dat dorp te kakken te zetten feitelijk, dus tja, wordt lastig toestemming vragen dan
Staphorst, het saaiste dorp? ik ben er 1 keer geweest, met een toenmalig vriendje, het m/hotel in de buurt wilde ons niet inschrijven vanwege niet getrouwd
Ach ja, when in Rome do as the Romans do, denk ik dan, je weet dat het een dorp vol geloofszeloten is, dus tja, houd je in.... of niet maar maak dan een relevant punt en niet zo iets stupides als dit.
Hoe lang is dat geleden ? 30 of40 jaar ? Het enige serieuze hotel in Staphorst is ook op zondag open. Kan me niet voorstellen dat ze om die reden mensen weigeren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Staphorst, het saaiste dorp? ik ben er 1 keer geweest, met een toenmalig vriendje, het m/hotel in de buurt wilde ons niet inschrijven vanwege niet getrouwd
Dat was 25 jaar terug denk ik of zo, dus al een poos terug, en ja het dorp is rustig en er is geen hol te beleven, maar dat is in geen enkel dorp het geval, ook niet in de Randstad ...neem nu Monster bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef sniper20 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden ? 30 of40 jaar ? Het enige serieuze hotel in Staphorst is ook op zondag open. Kan me niet voorstellen dat ze om die reden mensen weigeren.
Hé, in Monster heb je de zee en een zwembad jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat was 25 jaar terug denk ik of zo, dus al een poos terug, en ja het dorp is rustig en er is geen hol te beleven, maar dat is in geen enkel dorp het geval, ook niet in de Randstad ...neem nu Monster bijvoorbeeld
In Den Haag ook, alleen praten ze daar niet raarquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, in Monster heb je de zee en een zwembad ja![]()
Kortom, bij TMF werken een aantal niet na-denkende figuren die denken dat ze alles kunnen maken.quote:MISVERSTAND STAPHORST
Afgelopen woensdag was ik samen met Yes-R uitgenodigd in Staphorst voor de lancering van TMF Radio.
Samen met TMF vj's Miljuska en Valerio staken wij een 400.000 klapper af ter ere van dit nieuwe jongere station.
Toen ik gisteren op mijn website keek zag ik dat deze actie door sommige mensen verkeerd werd geintrepreteerd. Vandaag stond de telefoon rood gloeiend van verschillende journalisten die een reactie wilde. Geen stijl is ook zo leuk geweest om een linkje van mijn gastenboek op hun site te zetten waardoor dingen nog meer uit zijn verband werden gerukt.
Het geheel berust op tig misverstanden die ik door middel van dit bericht uit de wereld wil helpen.
Hier mijn antwoord op een aantal stellingen:
Ali B vindt Straphorst het saaiste dorp van Nederland!
Dat heb ik nooit gezegd dat waren de woorden van TMF. Ik vond het juist erg gezellig en heb na afloop nog met een aantal mensen uit Staphorst gechild.
Ali B heeft meegedaan aan een illegale vuurwerk stunt!
Dat blijkt achteraf zo te zijn maar daar was ik niet van op de hoogte. Ik ging ervan uit dat TMF hier vergunningen voor had. Aangezien het niet mijn promotiestunt was maar die van TMF Radio. Ik kwam daar alleen om TMF Radio te supporten. Aangezien ik een hele goede relatie heb met de mensen van TMF. De grootste grap is nog dat ik zelf nooit vuurwerk afsteek met oud jaar.
De stunt vond plaats tijdens een begrafenis van een 19 jarige jongen.
Wij waren hiervan niet op de hoogte. Zowel TMF als ik hadden de actie nooit doorgezet als we wisten dat deze begrafenis plaatsvond. Ik heb inmiddels de moeder van de jongen gesproken om mijn excuses aan te bieden. Zij vertelde mij dat ten tijde van de actie zij in Meppel waren en dat de plechtigheid pas om 14.00 die dag heeft plaatsgevonden. Twee uur na de vuurwerkstunt. Zij vindt het erg dat de begrafenis nu misbruikt wordt in deze mediahype. Aangezien zijzelf niet in staat is de media te woord te staan vroeg ze aan mij of ik het naar buiten wil brengen dat ze het heel bijzonder vond dat heel Staphorst achter de familie stond tijdens de plechtigheid en dat de opkomst echt groot was. Ze vind het jammer dat dit niet meer belicht wordt in de media en dat alle aandacht nu naar dit misverstand uitgaat.
Ali B doet alles voor geld en aandacht.
Ik ben niet geboekt maar uitgenodigd. Ik heb niet betaald gekregen van TMF. Ik deed dit omdat ik het goed vind dat er een radiozender voor jongeren bij komt in Nederland. Dit heeft niets met aandacht of geld te maken.
Ik hoop dat dmv dit bericht een hoop misverstanden zijn rechtgezet.
Nogmaals ik heb wel degelijk respect voor mensen uit Staphorst en wens hun allemaal een gelukkig nieuwjaar!
Laters,
Ali B
Wat mij betreft is het voornamelijk de onbenulligheid en het empatisch vermogen van TMF dat 'zuigt'.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:57 schreef Angelotus het volgende:
maar goed, uit alle reacties begrijp ik zo dat TMF alsmede Ali B zuigen!?!?
Pfff. Ben je nou nog stééds je standpunt aan het verdedigen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het voornamelijk de onbenulligheid en het empatisch vermogen van TMF dat 'zuigt'.
Ze zouden beterb moeten weten jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het voornamelijk de onbenulligheid en het empatisch vermogen van TMF dat 'zuigt'.
Nee, ik reageer enkel op Angelotus. Zie ook mijn PI.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Pfff. Ben je nou nog stééds je standpunt aan het verdedigen..
Die hele begrafenis was daar helemaal niet. De dienst werd op dat moment in Meppel gehouden, en pas 2 uur later in Staphorst. Dit wordt er alleen maar bijgehaald om het verhaal smeuiger te maken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef Viking84 het volgende:
Tss, net alsof die begrafenis er wat mee te maken heeft. Ali B. wordt niet vervolgd vanwege die begrafenis, maar vanwege het illegaal afsteken van vuurwerk. Wel zal het vast zo zijn dat Staphorst het misschien door de vingers had gezien, als het niet zo'n pijnlijke situatie had opgeleverd. Maar wel een mooie begrafenis op zich dan. Knallend het leven uit!
Wat zeuren ze dan. Staphorstquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die hele begrafenis was daar helemaal niet. De dienst werd op dat moment in Meppel gehouden, en pas 2 uur later in Staphorst. Dit wordt er alleen maar bijgehaald om het verhaal smeuiger te maken.
ik heb godsdienstfanaten wel gekkere dingen zien doen hoor .. dus de gedachtengang is, helaas, minder vreemd dan je zou denken .. zo zag ik laatst nog zo'n gek op TV die met alle liefde een moord wou begaan om een geval van euthanasie te verhinderenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:35 schreef milagro het volgende:
[..]
moussie is een haar, en haar kennende is ze bloedserieus
ergo if so, ze spoort niet, gek als een deur, mensen hebben net hun kind verloren en denken dan "mooi , dat komt goed uit, dan plannen we de begrafenis op dezelfde dag als dat goddeloze TMF gebeuren"
omfg![]()
![]()
Ik begin je heel leuk te vinden, die gedachtengangen heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef moussie het volgende:
[..]
ik heb godsdienstfanaten wel gekkere dingen zien doen hoor .. dus de gedachtengang is, helaas, minder vreemd dan je zou denken .. zo zag ik laatst nog zo'n gek op TV die met alle liefde een moord wou begaan om een geval van euthanasie te verhinderen
en tja, zoals gezegd, het is toch aan te nemen dat dat TMF gebeuren al langer gepland is, dat komt niet zomaar uit de lucht vallen, en het is aan te nemen dat ze voor de manifestatie zelf wel toestemming hadden anders had dat wel bij de aanklacht(en) gestaan, dus als je al iemand nalatigheid kan voorwerpen ivm het tijdsverloop dan is het de begrafenisondernemer .. al is het wel meer dan begrijpelijk dat je daar in Staphorst niet zo snel aan zal denken, informeren of er andere dingen, etvl storende evenementen, op de agenda staan
en het schijnt dat ik iig gedeeltelijk gelijk heb, de begrafenis wordt gebruikt om negatieve aandacht te genereren .. al is het op moment niet meer zo duidelijk of dat in eerste instantie gebeurt door Staphorst zelf of dat die alleen maar, terecht, eisen dat die rotzooi wordt opgeruimd en er een boete wordt betaald voor afsteken van vuurwerk buiten de toegestane periode ..
het lijkt er meer op alsof dat het gebeuren rond de begrafenis gehyped wordt door geenstijl .. Ali B. een hak zetten, prachtig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |