Da's goed voor de onderlinge chemie, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
na mijn Sander-gebash van de afgelopen weken kom ik daar waarschijnlijk niet aan de bak
"He Sander, je hebt eigenlijk maar een kutstem"quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Da's goed voor de onderlinge chemie, zullen we maar zeggen![]()
Mooi, dom schaap van de radioquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Astrid schijnt te stoppen bij de Coen en Sander show
Ik zat al te wachten op je reactie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi, dom schaap van de radio.
je kent t liedje ook zo te zien..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:41 schreef Dandelion het volgende:
tududututudutu!
jep, wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:42 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
je kent t liedje ook zo te zien..![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:43 schreef -Hans- het volgende:
15 SCISSOR SISTERS I DON'T FEEL LIKE DANCING![]()
![]()
![]()
Als ik deze dans van u magquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:43 schreef Seraphina het volgende:
Danst u even mee?
Ik word zó moe van deze plaat, ff skippen ....quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:43 schreef -Hans- het volgende:
15 SCISSOR SISTERS I DON'T FEEL LIKE DANCING![]()
![]()
![]()
Broer van Damien Rice, denk ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef Dandelion het volgende:
mooie zware, diepe stem heeft die zanger.
Staat hoog bij mij ja. Deze is wat minder, ondanks dat ik Racoon best ok vind (soms).quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Een van de beste platen van 2006 nu![]()
The Scissor Sisters
lol, ben laatst naar de theatervoorstelling van Racoon geweest. Althans, de eerste 8 nrs...quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een kutplaat. Urgh.
Da's een superspannend moment! Gisteren, ik had berekend dat die van mij rond half 7 's ochtends zou worden uitgezonden. Ik om half 7 wakker. Kwam ie nog lang niet. Werd het kwart over 9. Maar er werd niks gezegd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Het wachten is nu op Chasing Cars en op het feit of mijn naam genoemd gaat worden
check anders ff nummer 188quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Weet je welke ik trouwens helemaal mis in de lijst.... Stone Sour met Through Glass... en ook Bother had er best in gemogen
quote:
ik vind het een vreselijk nummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Rood.... blijf het toch een lekker nummertje vinden
Tevaak gehoord, veel te vaak en het nummer hoort bij Eiffeltowers Den Bosch (basketbal) en dat is een concurrent van Groningen..quote:
Ik absoluut niet.. Heb meer met zijn rock-achtige nummers.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Rood.... blijf het toch een lekker nummertje vinden
Al is het wel een beetje rijmelarij van lik-me-vestje![]()
MB rockquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik absoluut niet.. Heb meer met zijn rock-achtige nummers.
Dit vind ik een gevalletje schoenmaker-blijf-bij-je-leest
Heb echter een live-uitvoering gehoord waar niet zo'n idiote beat onder zat en die was wel weer ok
The Peppers zijn de laatste tijd veel te commercieel geworden met hun muziek en teksten..quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:09 schreef -Hans- het volgende:
RED HOT CHILI PEPPERS SNOW (HEY OH) klinkt aardig, maar luister niet naar de tekst want het gaat nergens over (erg eentonig ook).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |