Het is ook nooit een single geweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:52 schreef broer het volgende:
Stairway to heaven. Volgens mij hoor je die echt alléén maar in eindejaarslijstjes.
quote:And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all is one and one is all
To be a rock and not to roll
Leeftijdsafhankelijk denk ik.. hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef Cee het volgende:
Tja, deze vind ik dan weer niet zo heel erg speciaal.
Is it a badeend!!!?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Seraphina het volgende:
Is it a...badeend?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Seraphina het volgende:
Is it a...badeend?
29.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:00 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Leeftijdsafhankelijk denk ik.. hoe oud ben je?
Helemaal gedraaid, geweldig![]()
![]()
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C72B4DA7CDFD81.htmlquote:OM vervolgt Ali B. voor vuurwerk
Justitie gaat Ali B. vervolgen voor het illegaal afsteken van vuurwerk. De rapper stak woensdag op een plein in Staphorst een 300.000-klapper af om de nieuwe zender TMF Radio te promoten.
TMF had voor Staphorst gekozen, omdat dat het saaiste dorp van Nederland zou zijn;op Oudjaarsdag mag daar vanwege de zondagsrust geen vuurwerk afgestoken worden. Justitie gaat de kosten van het schoonmaken op TMF verhalen.
Het afsteken van het vuurwerk was pijnlijk omdat in de buurt een uitvaart voor een 19-jarige jongen gaande was. Ali B. en TMF hebben inmiddels hun excuses aangeboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |