quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef Jane het volgende:
Wel fijn zo met Hans Schiffers.Nog steeds mijn favo presentator.
Die Stoeltie 's nachts is weer een echt drama.
quote:726 Shakira - Whenever wherever
727 André Hazes - Een beetje verliefd
728 George Michael - Cowboys and angels
Die in het centrum, maar 't was maar een geintje hequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moet vragen bij welk postkantoor....
Zeker weten, vooral Older is een schitterende CDquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
George Michael vind ik wel lekker relaxed om naar te luisteren.
Mijn favo presentator zijn Frits, Hans Schiffers, Ron, Stefan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stoeltie is zoiezo een drama, aangezien hij coordinator is en niet nader te noemen bands uit de top 2000 houdt.... (althans het zou mij niet verbazen)
max 300 postsquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
vraagje hoor, don't laugh, maar waarom gaan alle topics na 7 bladzijdes dicht?
Maximaal 300 posts per topic. Het zal wel met de laadsnelheid te maken hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit nummer doet me echt niks, maar heb ook niks met George Michael, niet mijn smaak. Net als wat nu komt dus. (alhoewel, met veel bier op en wat vrienden is het nog wel te doen)quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
George Michael vind ik wel lekker relaxed om naar te luisteren.
Oh, bij mij na 1 bladzijde al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
okeej thnx!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maximaal 300 posts per topic. Het zal wel met de laadsnelheid te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |