Love is dan wel goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
De muziek van toen, in de mix van nu!
Jij ook al ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:58 schreef Jane het volgende:
God, je zou bijna een hekel aan de Beatles krijgen door die reclame.![]()
Voorlopig staat ie met een bezem in de hand de kelerzooi op te ruimenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die staat zelfs in de Top 2000 zie iksamen met Marco B
Hmm tjaa. Wat moet je daar nou van zeggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
De muziek van toen, in de mix van nu!
iets als ehm... kut?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm tjaa. Wat moet je daar nou van zeggen.
Dat ze met dr fikken van die muziek af moeten blijven misschien ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toen was ik smiddags onderweg naar Peaceman.... toen heb ik in de auto geluisterd. DIt jaar is Twan de hele dag bij zn vader en kunnen we ongestuurd luisteren en posten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar ging volgensmij het echt hard op 29 en 30 december, 31e was het vrij rustig.
Niks zeggen, eerst luisteren. In het Beatles topic kwamen eerst ook alleen maar negatieve reacties, tot ze het album gingen luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die cd is opzich wel leuk hier en daar, maar ik had er niet om gevraagd als ie niet werd uitgegeven.. beetje overbodig, zo'n nieuwe mixquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie heeft de rechten van de Beatles trouwens momenteel? En mag dat zomaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat ze met dr fikken van die muziek af moeten blijven misschien ?
Nee, oke. Dat is waar. Maar die reclame is in ieder geval al wel vervelend.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niks zeggen, eerst luisteren. In het Beatles topic kwamen eerst ook alleen maar negatieve reacties, tot ze het album gingen luisteren![]()
De mix is wel ok, zitten positieve en negatieve puntjes in, maar de geluidskwaliteit is gewoon geniaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die cd is opzich wel leuk hier en daar, maar ik had er niet om gevraagd als ie niet werd uitgegeven.. beetje overbodig, zo'n nieuwe mix
Ik heb m zelf ook gekocht, uit nieuwsgierigheid, en ik was aangenaam verrast, maar na 5 keer luisteren heb je het gehad, en wil je gewoon de originele versies weer horen.. het is een leukigheidje, meer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niks zeggen, eerst luisteren. In het Beatles topic kwamen eerst ook alleen maar negatieve reacties, tot ze het album gingen luisteren![]()
De Beatles zelf beslissen hierover, en die hebben er mee ingestemd. De officiele opnamen zijn gewoon in handen van The Beatles/Applequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wie heeft de rechten van de Beatles trouwens momenteel? En mag dat zomaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |