is het zooooo duidelijk ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef webspider het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk aan het nagenieten
NEER!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef webspider het volgende:
OP!
mietje zijn is goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik word misschien een mietje.
althans dat hoop ik dan maar![]()
in 2006 wel jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef Q. het volgende:
Verliefd zijn is stom.
2006 was iig niet mijn jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
in 2006 wel ja
2007 gaat ook vast wel jou jaar worden![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik word misschien een mietje.
althans dat hoop ik dan maar![]()
Ik ben me nu eigenlijk af aan het vragen welk jaar wel gezien kon worden als mijn jaar.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Dus dan is de conclusie niet moeilijk.
Soms voel ik me de grootste miet die er is, zelfsquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja, want jij bent er ook al een![]()
lolquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Dus dan is de conclusie niet moeilijk.
Handtasjes zijn inderdaad uit den boze.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ligt aan de definitie van mietje dan.
Sommige dingen zijn not done![]()
Q. kennende wordt 2007 ook niet zijn jaar. 2008 ook niet, en 2009 ook niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
join the club
maar 2007 vast wel![]()
Dat is geen reden om hem uit de weg te gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Deze vraag ligt nogal gevoelig geloof ik, bij de vrouwen.
We gaan het proberen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
join the club
maar 2007 vast wel![]()
ja maar dat is zielig als we dat al op voorhand bevestigenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Q. kennende wordt 2007 ook niet zijn jaar. 2008 ook niet, en 2009 ook niet.
Zo gaan die dingen gewoon.
2176 vast wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Q. kennende wordt 2007 ook niet zijn jaar. 2008 ook niet, en 2009 ook niet.
Zo gaan die dingen gewoon.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja maar dat is zielig als we dat al op voorhand bevestigen![]()
Uiteraard. Anders word je nog als mietje bestempeld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is geen reden om hem uit de weg te gaan.
wat zijn we kaolo irritant positiefquote:
Ik weet nog wel eens dingen. Geen nuttige dingen maar gewoon dingen-dingen.quote:
Het jaar waarin ik 200 hoop te worden!quote:
probleem geconstateerd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
ik heb dan ook weinig tot geen humor![]()
Staat natuurlijk op het uitstekende verzamelalbum "Push barman to open old wounds''quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel eens dingen. Geen nuttige dingen maar gewoon dingen-dingen.
En niet het positieve soort mietje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders word je nog als mietje bestempeld.
you tell mequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
probleem geconstateerd.
Wat kunnen we daaraan doen ?
dat krijg je als je goeie zin hebtquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat zijn we kaolo irritant positief![]()
Wel goed spellen he, Pinochetje van me!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
neeeeeee, 2007 wordt jou jaar. Echt waar
Kom je deed het zo goed net![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat krijg je als je goeie zin hebt flinke sex hebt gehad![]()
![]()
Mag whiskeycocktail ook?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zuipen
Veel zuipen
heel veel zuipen
Lekker veel wijn drinken![]()
of een biertje voor de mannen
wat klinkt dat schattigquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Wel goed spellen he, Pinochetje van me!
Bier en wijn zijn oké. Sommige gedestileerd (likeurs) kan ik ook wel verdragen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zuipen
Veel zuipen
heel veel zuipen
Lekker veel wijn drinken![]()
of een biertje voor de mannen
Subtielquote:
eigenlijk ben je best wel een wijf he?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
Sommige gedestileerd (likeurs) kan ik ook wel verdragen.
wrom dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef nozem het volgende:
We moeten dit topic snel vol zien te krijgen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jaaaaa, of een mojitococktail![]()
![]()
Ik heb liever een deprimerende TTquote:
lang leve de positieve inslagquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb liever een deprimerende TT
zoiets als: "Vertieft, gebroken en reddeloos"
net geweest ja, nummer 40quote:
Er is geen licht zonder donker. Nozem is onze donker.quote:
vandaag hoef ik niet meer subtiel te zijn.quote:
Ik heb nog net geen borsten enzo, maar inderdaad, af en toe ben ik echt een vrouwmensch.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best wel een wijf he?![]()
verklaart het danquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Er is geen licht zonder donker. Nozem is onze donker.
nietus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef nozem het volgende:
We moeten dit topic snel vol zien te krijgen.
De andere lichaamseigenschappen zijn wel aanwezig?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog net geen borsten enzo, maar inderdaad, af en toe ben ik echt een vrouwmensch.
die kun je kopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog net geen borsten enzo, maar inderdaad, af en toe ben ik echt een vrouwmensch.
precies, al die zeikwijvenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef tirannetje24 het volgende:
Laat ons nou gewoon eens lekker genieten![]()
ik ben ook voor postiviteit er is al genoeg leed (lees: werk) vandaag !quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nietus.
Laat ons nou gewoon eens lekker genieten![]()
heerlijk toch zo voor het einde van het jaar.
Anders gaan we weer zeiken over mannen, leven etc.
positiviteit vandaag![]()
cocktailtje ??
ik ben lekker vrij vandaagquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
ik ben ook voor postiviteit er is al genoeg leed (lees: werk) vandaag !![]()
hallo Aarti!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Hallo Aarti!
ze bevielen alleen niet ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:40 schreef nozem het volgende:
Ik heb wel eens borsten gehad trouwens...
Probeer het eens, laat je eens gaaaaaan!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef CherryLips het volgende:
verliefd zijn is stom! denk ik.
Het zag er niet uit, en 90 kilo is gewoon te zwaar voor een man van mijn lengte.quote:
t hoort ook niet bij mannen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Het zag er niet uit, en 90 kilo is gewoon te zwaar voor een man van mijn lengte.
Altijd naar het geheelplaatje kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
90 kilo aan borst, en ik dacht datikhet zwaar had
90 kilo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
90 kilo aan borst, en ik dacht datikhet zwaar had
tuurlijk, een dokter met tumor is altijd welkomquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Altijd naar het geheelplaatje kijken natuurlijk.
90 kilo aan borst is inderdaad vrij zwaar, alhoewel, 90 kilo aan tumor kan ook.
Mag dit, na Simon?
ik vond het ook moeilijk om te kijken, en dat bijna kan je bij mij weglatenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef nozem het volgende:
Het is wel een goede film. Mijn moeder liep bijna weg, na een half uur. Een uur later zat ze bijna te janken.
Jarig?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:49 schreef Aarti het volgende:
Twisted_Fok gefeliciteerd!!
goeie muziek hebben ze de Manic Street Preachersquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:49 schreef JDude het volgende:
If you tolerate this, then your children will be next!
ik wil ook muziekquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
goeie muziek hebben ze de Manic Street Preachers
Ik vond hem erg goed en vooral erg Nederlands. Zo'n film kan alleen in Nederland gemaakt worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik vond het ook moeilijk om te kijken, en dat bijna kan je bij mij weglaten![]()
ja, al dat functionele naakt en sex en drugs en scheldenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed en vooral erg Nederlands. Zo'n film kan alleen in Nederland gemaakt worden.
Het enige nummer waar ik bijna van ga janken is 'Motorcycle Emptiness'quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
goeie muziek hebben ze de Manic Street Preachers
Softdrugs/Euthanasie/Homohuwelijken/Adoptie door homo's...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, al dat functionele naakt en sex en drugs en schelden![]()
nou ja zeg, Wat drink je dan wel voor alcohol ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik durf zowel geen 'ja' als 'nee' te zeggen
daar ergerde ik me minder aan dat die tietjes steeds overal in beeldquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Softdrugs/Euthanasie/Homohuwelijken/Adoptie door homo's...
Daar doelde ik meer op....
Wij mogen geen muziek aan op werk. Mp3 speler enzo gaan lastig als je zoveel met telefoon werktquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Radio![]()
CD![]()
Plaat![]()
MP3![]()
casette ?![]()
Ik heb hun website even bekeken. Maar nee, bedankt. Ik hou het wel bij 3FM.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
FreshFM hier op de radio in 't kantoor
radio 538quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb hun website even bekeken. Maar nee, bedankt. Ik hou het wel bij 3FM.
Ja, zorg er dan in ieder geval voor dat het tieten zijn!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
daar ergerde ik me minder aan dat die tietjes steeds overal in beeld
ik zeg: memmenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, zorg er dan in ieder geval voor dat het tieten zijn!
En dat is natuurlijk wel heel erg typisch Aarti.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
daar ergerde ik me minder aan dat die tietjes steeds overal in beeld
Zo lang als het niet richting uiers gaat, dan wordt het namelijk wat overdrevenquote:
Dat is dan wel weer okéquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou ja zeg, Wat drink je dan wel voor alcohol ?
Een Tequila Sunrise Cocktail dan ???
En ga nu niet zeggen dat je niet weet wat dat is he![]()
Dat betekent niet dat het steeds maar weer overal langs moet komen hoppen om maar te shockeren nozem.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef nozem het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk wel heel erg typisch Aarti.
Alle vrouwen hebben tietjes, maar euthanasie is op de meeste plaatsen op deze wereld totaal onbespreekbaar.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het steeds maar weer overal langs moet komen hoppen om maar te shockeren nozem.
Ik vond dat het euthanasie-deel juist prima in beeld werd gebracht. Het homo-adoptie deel had dan weer niet gehoeven
het isook nooit goed hequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo lang als het niet richting uiers gaat, dan wordt het namelijk wat overdreven
Volgens je signature betekent dat een nieuwe tattooquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zie Q, 2007 gaat jouw jaar worden![]()
Wij krijgen geen 3FM hier vanwege de bouwquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb hun website even bekeken. Maar nee, bedankt. Ik hou het wel bij 3FM.
Wanneer ben je weer blauw?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef Copycat het volgende:
Als het goed is over een half uur een borrel. Doe ik tenminste nog iets nuttigs, deze werkdag.
Als ik mezelf voor een trein wil gooien, dan pas hoef je je écht zorgen te makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
pieuw, ik maakte me al bijna zorgen om je![]()
willen is niet goed genoegquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ik mezelf voor een trein wil gooien, dan pas hoef je je écht zorgen te maken
Na de borrel, lijkt me.quote:
Ja, niet weer vertragingquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ik mezelf voor een trein wil gooien, dan pas hoef je je écht zorgen te maken
Oh ik wil ook! Het is hier echt niet gezellig meer. Allemaal zwaar geirriteerde collega's die moe zijn/lui zijn/zin in vakantie hebben en dus allemaal alleen elkaar lopen af te bekken ipv wat te doen. Heerlijk die sfeerquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef Copycat het volgende:
Als het goed is over een half uur een borrel. Doe ik tenminste nog iets nuttigs, deze werkdag.
Ik denk dat ik aanstaande zondag op maandagnacht, rond een uurtje of twee aardig blauw zal zijn.quote:
meld je dat wel ff vooraf ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog autorijden. En de enige file van heel Nederland staat hier zowat voor de deur. KutIKEA!quote:
Waar ben je dan te vinden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aanstaande zondag op maandagnacht, rond een uurtje of twee aardig blauw zal zijn.
Delft zeker? Die file is al een paar dagen op de radio. Dat ding staat daar ook érg handig, gelijk naast de afrit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik moet nog autorijden. En de enige file van heel Nederland staat hier zowat voor de deur. KutIKEA!
In het TAC: http://tac.yabu.nl/AGENDA/items/2006-12-31.htmlquote:
Nope. Eindhoven/Son/Ekkersrijt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:06 schreef JDude het volgende:
Delft zeker? Die file is al een paar dagen op de radio. Dat ding staat daar ook érg handig, gelijk naast de afrit.
Vlakbij dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het TAC: http://tac.yabu.nl/AGENDA/items/2006-12-31.html
[..]
Nope. Eindhoven/Son/Ekkersrijt.
dan is het maar goed dat ik die kant niet op ben gereden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het TAC: http://tac.yabu.nl/AGENDA/items/2006-12-31.html
[..]
Nope. Eindhoven/Son/Ekkersrijt.
quote:
positief is leuk, maar je kan ook te ver gaan!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
tis niet koud vandaag.![]()
Tis heerlijk.![]()
De zon schijnt![]()
de vogeltjes fluiten![]()
de lucht is blauw![]()
Hm, al die donkerblauwe schoenendozen zijn populair dan blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:07 schreef nozem het volgende:
Ik was echt blij, en dat is misschien best wel stom, dat ik jou ineens weer zag posten.
Nee. En zonder jou heb ik er eigenlijk ook helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nozem
![]()
Nu wordt mijn droom van jou als medemod nooit meer bewaarheid.
Troost me!
maar tis echt zo hierquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef bigbird het volgende:
[..]
positief is leuk, maar je kan ook te ver gaan!![]()
Hier begint het langzaamaan grijs te worden. Vanochtend bij mijn broer in Nijmegen was het nog stralend blauwquote:
Ik vind het eigenlijk juist wel weer erg lekker om back in black te zijn. Stiekem ging er toch best wel wat tijd in zitten. Tijd die ik beter kan besteden aan ... ja, waar aan eigenlijk???quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef nozem het volgende:
Nee. En zonder jou heb ik er eigenlijk ook helemaal geen zin in.![]()
En aan feesten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk juist wel weer erg lekker om back in black te zijn. Stiekem ging er toch best wel wat tijd in zitten. Tijd die ik beter kan besteden aan ... ja, waar aan eigenlijk???
Oh ja, werken.
zie, en Nijmegen ligt in de buurt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier begint het langzaamaan grijs te worden. Vanochtend bij mijn broer in Nijmegen was het nog stralend blauw.
Hier gaat wel, klein beetje grijsjesquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier begint het langzaamaan grijs te worden. Vanochtend bij mijn broer in Nijmegen was het nog stralend blauw.
quote:
Ik had hetzelfde gevoel ... 'Heee, CC is terug!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:07 schreef nozem het volgende:
Ik was echt blij, en dat is misschien best wel stom, dat ik jou ineens weer zag posten.
Waar ergens? Hier (aan de A58) schijnt de zon al zo goed als de hele dag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:14 schreef nozem het volgende:
Hier is het - eindelijk - ook weer eens stralend blauw..
ZO-Brabant dus.
Ccquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:15 schreef webspider het volgende:
Ik had hetzelfde gevoel ... 'Heee, CC is terug!'
Ben blij dat het niet onder 'Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen-gratie' valt!quote:Jammer dat het onder het motto 'kerstgratie' kwam, maar goed. Zo is Danny
Oh, je was een Kloon?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is lief!
Ik was ook echt blij dat ik ineens weer kon posten als mezelf .
Ik kan er binnen tien minuten zijn ...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:17 schreef nozem het volgende:
Dat kan ik eigenlijk niet zeggen want...
Son en Breugel
Je moet me een ding nageven: Ik ben consequentquote:
Ik had liever gehad dat het onder de 'Dit wordt een beetje onredelijk en belachelijk, laat ik het maar stoppen-gratie' vielquote:[..]
Ben blij dat het niet onder 'Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen-gratie' valt!
Een dikke maand maar. Maar mezelf zijn is leuker.quote:
Met een babytje als avatar met een speen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een dikke maand maar. Maar mezelf zijn is leuker.
En dat vraag je in de slowchat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk juist wel weer erg lekker om back in black te zijn. Stiekem ging er toch best wel wat tijd in zitten. Tijd die ik beter kan besteden aan ... ja, waar aan eigenlijk???
Sjee. Dat is ongelofelijk dichtbij. Ik word er stil van.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er binnen tien minuten zijn ...
Sterker: na mijn werk ga ik er even naar de Jumbo!
Neequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
Met een babytje als avatar met een speen?
ik had al zo'n vermoeden dat jij 't was, maar wist 't nooit echt zeker
Ik heb je nog geprobeerd te spotten, maar heb je in die hoedanigheid niet herkend. Ga je 'm nog onthullen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een dikke maand maar. Maar mezelf zijn is leuker.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je nog geprobeerd te spotten, maar heb je in die hoedanigheid niet herkend. Ga je 'm nog onthullen?
Ik ken je uit het dwangneurose-topic!quote:
Ik was weer eens te langzaam en ik kwam niet in het dwangneurose topic!quote:
Je was in je alias wat... direkter dan ik gewend was van Ccquote:
Ik moest welquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was weer eens te langzaam en ik kwam niet in het dwangneurose topic!
Ja. en ik schreef ook vooral zonder hoofdletters. maar Moonah had me al meteen herkendquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
Je was in je alias wat... direkter dan ik gewend was van Cc.
Dat is jouw neurose zeker?quote:
Het was de enige kloon die haar in OUD kwam feliciteren?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. en ik schreef ook vooral zonder hoofdletters. maar Moonah had me al meteen herkend.
Wees blij, er schijnen mensen MPS te ontwikkelen van teveel klonenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. en ik schreef ook vooral zonder hoofdletters. maar Moonah had me al meteen herkend.
Alle 97?quote:
Had je de Halo Kitties gezien?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:32 schreef Hime het volgende:
Ik wil chopsticks!!
Ik ookquote:En ik haat klonen
Borrelze enzeauquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik ook![]()
En nu ga ik borrelen!
Ik haat borrelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik ook![]()
En nu ga ik borrelen!
Have fun!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
[..]
Ik ook![]()
En nu ga ik borrelen!
Trust I seek and I find in youquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
Nothing else matters is echt het meest overrated Metallica nummer ooit.
Ik neig naar One. Al was het maar omdat Metallica dan hun meest overschatte nummer qua titel delen met U2.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
Laat 't arme kind nou lekker verliefd zijn johquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
Als we zo gaan beginnen: Heeeeel Metallica is overratedquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neig naar One. Al was het maar omdat Metallica dan hun meest overschatte nummer qua titel delen met U2.
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb ook het nodige Metallica in mijn kast staan. Maar daar staat het al 4 jaar stof te happen en daar blijft het ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters
![]()
![]()
![]()
Ze hadden gewoon na Master of Puppets moeten stoppen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neig naar One. Al was het maar omdat Metallica dan hun meest overschatte nummer qua titel delen met U2.
ik vind alles primaquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb ook het nodige Metallica in mijn kast staan. Maar daar staat het al 4 jaar stof te happen en daar blijft het ook.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Hime het volgende:
[..]
Laat 't arme kind nou lekker verliefd zijn joh
Ja ja, maar het is een kwestie van gradatie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:41 schreef Hime het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen: Heeeeel Metallica is overrated
Justice.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon na Master of Puppets moeten stoppen.
Ik heb geen bijvoeglijk naamwoord gezien andersquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja ja, maar het is een kwestie van gradatie.
St. Anger is een briljant album man!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon na Master of Puppets moeten stoppen.
Jij teenage dirtbag!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zullen we romantisch Iron Maiden gaan luisteren? [afbeelding]
Justice heeft het nooit zo lang in mijn CD speler uitgehouden. Master of Puppets is grijs gedraaid. En dat is knap voor een CD.quote:
ja, tussendoor ben ik de hyperdans aan het uitvoeren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:44 schreef bigbird het volgende:
[..]
was jij niet net nog aan het hyperen?
je bent een lichtelijk mietjequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee, ik mok niet![]()
Mietjes mogen niet mokken.
Ow wacht ik ben nog geen mietje
altijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja, tussendoor ben ik de hyperdans aan het uitvoeren.
Zo, nu ga ik chocoladekoffie met slagroom zetten.
Nog andere gegadigden ?
mietje in wording misschienquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent een lichtelijk mietje
weet je nog gisteren![]()
Wat natuurlijk helemaal los staat van het feit dat ik de meest geweldige man op deze aardbol aan mijn zij hebquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe was je hotel date gisteren Tirannetje24? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben weer terug![]()
Het was kei gezellig daar in utrecht![]()
Het bed was grooooooooot![]()
Het bad was lekkerrrrrrrrrr![]()
De kamer was mooi![]()
En het ontbijt was heerlijk![]()
Ik wil nog een keer![]()
Karel V is![]()
Niemand heeft zo briljant met vuilnisbakdeksels gespeeld sinds Oscar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
St. Anger is een briljant album man!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef Hime het volgende:
[..]
Wat natuurlijk helemaal los staat van het feit dat ik de meest geweldige man op deze aardbol aan mijn zij heb![]()
![]()
![]()
ahwquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef Hime het volgende:
[..]
Wat natuurlijk helemaal los staat van het feit dat ik de meest geweldige man op deze aardbol aan mijn zij heb![]()
![]()
![]()
stiekem dus ook een mietjequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef Hime het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfs Animal is een betere drummer dan Lars Ullrich.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand heeft zo briljant met vuilnisbakdeksels gespeeld sinds Oscar.
Als het om Metallica gaat is 'bagger' geronseld als bijvoeglijk naamwoordquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik heb geen bijvoeglijk naamwoord gezien anders
tsk, sexquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe was de sex in zo'n groot bed? [afbeelding]
Ik hoor het al, An, tijd voor een nieuwe SC.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:51 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
stiekem dus ook een mietje![]()
Volgens mij is dit het mietjes topic geworden.
Waar blijft Christine ?
Ik zie een blauw vierkantje met een vraagteken. De Mac variant van het rode kruisje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een foto dan:
[afbeelding]
Tool is goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn. Op Tool natuurlijk. De rest van de verpakking en inhoud wel.
Zou dat BeF nog wat zijn waar ik zoveel over gehoord heb?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoor het al, An, tijd voor een nieuwe SC.
Het huidige deeltje loopt al sinds vóór de kerst. Nee, dat is niet veel meerquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
Zou dat BeF nog wat zijn waar ik zoveel over gehoord heb?
Dat ging echt hard dood toen jij eenmaal deserteerdequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Het huidige deeltje loopt al sinds vóór de kerst. Nee, dat is niet veel meer.
Mooi. Ik hield toch al niet zoveel van Bier en Friet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Het huidige deeltje loopt al sinds vóór de kerst. Nee, dat is niet veel meer.
Helaas voor jou staat dat volledig los van elkaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent echt verliefd he? [afbeelding]
dus toch!quote:
Als alle toffe mensen deserteren dan blijft er weinig over in zo'n topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ging echt hard dood toen jij eenmaal deserteerde.
Jullie gunnen mij ook geen enkele lol.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:54 schreef Hime het volgende:
[..]
Helaas voor jou staat dat volledig los van elkaar
kut pagina's die hotlinken tegengaan...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie een blauw vierkantje met een vraagteken. De Mac variant van het rode kruisje. [afbeelding]
Of de 'Verstokte muziekfans die alles beter weten' reeks?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooi. Ik hield toch al niet zoveel van Bier en Friet. [afbeelding].
Zullen we zelf een reeks starten Litpho? Singles ofzo?
Eerst zien wanneer deze overlijdtquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
Zullen we zelf een reeks starten Litpho? Singles ofzo?
Die is er al. Dat was zelfs een van de eerste non-ONZ slowchats.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de 'Verstokte muziekfans die alles beter weten' reeks?![]()
I rest my case... Betweter...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is er al. Dat was zelfs een van de eerste non-ONZ slowchats.
Jaaaaaaaaaaaaah zeker welquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg jij tegen iedereen Hallo ? [afbeelding]
Ik prefeer de term 'onbezoldigd adviseur'quote:
maar niet verliefd of wel ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:58 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah zeker welBen in een zwaaibui
![]()
Ik vat dat maar op als een compliment.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:54 schreef Litpho het volgende:
Dat ging echt hard dood toen jij eenmaal deserteerde.
Wel leuk zo'n portier in het topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:58 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah zeker welBen in een zwaaibui
![]()
Je kan niet liegenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:51 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
tsk, sex![]()
![]()
Daar doe ik niet aan.
Maar t wasen
en nog meer
en
![]()
ze bedoelt dat het je geen sodeflikker aangaatquote:
vrouwen begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ze bedoelt dat het je geen sodeflikker aangaat![]()
:s nog een kloon?quote:
Vrouwen mogen dus niet zeggen als ze lekker geneukt hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ze bedoelt dat het je geen sodeflikker aangaat![]()
ik zei toch dat sexquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dus niet zeggen als ze lekker geneukt hebben
Blij dat ik geen vrouw ben
Nou ja, niet voor wat er overbleef in BeF natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vat dat maar op als een compliment.
Jawel. Ze doen het alleen niet tegen jou.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het mag wel, alleen niet tegen jouquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blij dat ik geen vrouw ben
En dan zeggen ze dat mannen visueel zijn ingesteldquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is dus vrouwentaal dat sexen
is?
nee, ik zei toch dat ik voor een celibatair jaar gingquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is dus vrouwentaal dat sexen
is?
De rest van 2006 nog toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:10 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee, ik zei toch dat ik voor een celibatair jaar ging![]()
mietjequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
al paar kleine maandjes helemaal in luv![]()
Nog een specifiek deel van 2006 waar je aan denkt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:12 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee 2006 was geen geheel celibatair
Het deel waar ik iig nog in een relatie van 4,5 j zatquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog een specifiek deel van 2006 waar je aan denkt?.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
Die van mij was uiterst productief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |