quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel ontzettend blij dat Kane nergens in de lijst is terug te vinden
het is net als bier. Je moet het leren drinken. Je moet Sinatra leren luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....
Mee eens!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat ze nooit afbrand verhalen laten horen, alleen altijd maar van die feel good herrineringen
Ik ben ook net 21, zingt hij heel goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Alhoewel ik wel net 21 ben gewordendus dat zingt hij dan wel goed
Gewoon een mooi afbrand verhaal bij Trijntje, of BZN....of zo!quote:
It was a very good year? Vind t wel een mooi plekje, zou t echt geen puinhoop noemenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk dat deze puinhoop zo hoog staat. Als je denkt aan heel veel nummers die lager staan dan dit, zet je de radio meteen uit.
Wiequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon een mooi afbrand verhaal bij Trijntje, of BZN....of zo!
Of zullen ze dan ineens dat ene nummer van Nirvana gaan afbranden?
hij heeft een mooie stem, maar zijn muziek kan mij ook niet bekorenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch te jong voor Sinatra ben ik bang...Vind het te oubollig....Alhoewel ik wel net 21 ben geworden
dus dat zingt hij dan wel goed
Nee, ik ben niet zo'n kenner....quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Norrage het volgende:
Zo'n alternatievere band...Volgens mij staan er een paar van dat soort bands niet in de top 2000? Weet jij welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |