quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:33 schreef Norrage het volgende:
Yay The Animals!
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:
Ow tja.... dan weet ik de oplossing ook niet... je zou nog wel een koptelefoon kunnen kopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:35 schreef Norrage het volgende:
Doe ik al. Deze dagen ben ik thuis(maar anders gaan mijn huisgenoten al met de cilinderboor of de cirkelzaag verkeersborden door midden zagen...dat helpt ook niet echt
)
Ze heeft me de Animals laten uitluisteren. Ik heb er nu verteld dat ze tijdens Trijntje moet gaan stofzuigen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow tja.... dan weet ik de oplossing ook niet... je zou nog wel een koptelefoon kunnen kopen?
met total Touch stond ze er ook al inquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Djeez het volgende:
Nog twee plaatjes, en dan kunnen we heer lijkomdat dan Trijntje Oosterhuis erop komt. Wie zou er in Godsnaam op zo 'n kutplaat gestemd hebben ? Allemaal pas bevallen moeders ? Nou, wij hebben ook sinds een jaar een dochter, maar no way dat mijn vrouw of ik ooit op die plaat zouden stemmen!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Djeez het volgende:
Nog twee plaatjes, en dan kunnen we heer lijkomdat dan Trijntje Oosterhuis erop komt. Wie zou er in Godsnaam op zo 'n kutplaat gestemd hebben ? Allemaal pas bevallen moeders ? Nou, wij hebben ook sinds een jaar een dochter, maar no way dat mijn vrouw of ik ooit op die plaat zouden stemmen!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze heeft me de Animals laten uitluisteren. Ik heb er nu verteld dat ze tijdens Trijntje moet gaan stofzuigen.
Niet zo negatief man. Trijntje is één van de beste zangeressen van Nederland hoor! Ze schrijft alleen zulke slechte liedjes. Als ze covers doet is het vaak erg goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Djeez het volgende:
Die Bacharach-plaat is idd best aardig, wat ik ervan gehoord heb..maarja, da's dan ook Bacharachquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet zo negatief man. Trijntje is één van de beste zangeressen van Nederland hoor! Ze schrijft alleen zulke slechte liedjes. Als ze covers doet is het vaak erg goed(en dat ze scheel kijkt kan ze niks aan doen!!
)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Daar waar TĂș staat, moet je "tu" zingen.
Ga stofzuigen of zo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me maar wassen en aankleden, ik kan/wil Trijntje niet horen of zien![]()
OK, haar stem is wel beter dan die van Anouk ( staat zij er nog in trouwens ? ) maar haar nummers zijn kut. En dat scheel kijken is tot daar aan toe, maar heb je die neus wel es gezien ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet zo negatief man. Trijntje is één van de beste zangeressen van Nederland hoor! Ze schrijft alleen zulke slechte liedjes. Als ze covers doet is het vaak erg goed(en dat ze scheel kijkt kan ze niks aan doen!!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |