Aldus nu.nlquote:Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
Uitgegeven: 29 december 2006 06:07
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 06:16
LONDEN - Vrouwen die de kans om borstkanker te krijgen willen verkleinen, zouden vaker de stofzuiger, strijkbout of afwaskwast ter hand moeten nemen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat huishoudelijke taken het risico op borstkanker aanmerkelijk verkleinen, meldde de Britse krant The Times vrijdag.
Vrouwen die in de vruchtbare leeftijd zijn, hebben 30 procent minder kans op de ziekte als ze vijf keer per week 30 tot 45 minuten schrobben en poetsen. Vrouwen die de overgang achter de rug hebben, zouden het risico met 20 procent zien afnemen.
De onderzoekers voor het Britse kankerinstituut bestudeerden de gegevens van meer dan 200.000 vrouwen uit negen Europese landen. In de ruim zes jaar dat de vrouwen werden gevolgd, kregen bijna 3500 van hen borstkanker.
Beweging
De onderzoekers wijzen erop dat alle vormen van beweging die niet met het werk te maken hebben, tegen de kankersoort helpt. Huishoudelijk werk zou echter het meeste effect sorteren.
Maak hier sowieso al heel erg veel vrindenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:27 schreef Tha-CheF het volgende:
met dit topic krijg je veel vriendinnen op fok!
eindhooooovuh de gekstequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Aldus nu.nl
Mijn vader en ik roepen dit al jaren. Ons mams heeft dan ook nog nooit borstkanker gehad!
'eiwitten zijn goed voor je immuunsysteem'quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:27 schreef -skippybal- het volgende:
"Ik las dat je meer moest zuigen anders krijg je borstkanker"
Alsof iedereen continu ONZ leestquote:
Haha, fabeltje dat je van pijpen gezond blijft! Sperma bestaat voornamelijk uit voorvocht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:38 schreef gronk het volgende:
[..]
'eiwitten zijn goed voor je immuunsysteem'
En nu loopt het dorp uit om je te huldigen?quote:
Pijpen hoort toch ook bij 't huishouden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef fruitig het volgende:
[..]
Haha, fabeltje dat je van pijpen gezond blijft!
Pijpen is toch goed voor je gebit zeggen ze?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef fruitig het volgende:
[..]
Haha, fabeltje dat je van pijpen gezond blijft! Sperma bestaat voornamelijk uit voorvocht.
Misschien is stofzuigen iderdaad gezonder. Dus voortaan niet meer zeggen dat ik hoofdpijn heb maar dat ik...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef SweetLakeFlasher het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |