Ja Gaby.....denkt kletsen jullie maar door, ik denk aan mijn centjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef DaMook het volgende:
Die met dat masker voor ?
Dag.....dan loopt ze weer heel de week met een pruillip rond.quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou het niet helemaal geweldig zijn als Brian voor hem in de plaats gaat...lekker met de hoer in bad bij de kaarsjes die Nena heeft neergezet...en dan graag een close up van Nena's reactie!![]()
![]()
![]()
Staat gewoon fluitend zijn kleding uit te gooien...hilarisch!quote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Huub is wel een held
Van de hoer en haar diensten natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Screenshots van een kerel die in zn blote reet staat.
Dit is 'r dan:quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef _The_General_ het volgende:
Mensen die die meid een beetje kennen zien dat ook met dat masker hoor
ze mag niet zoenen geloof ik, of ligt dat bij hollandse hoertjes anders?quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin in een zeepsmaak in haar mond waarschijnlijk....![]()
Moi, ligt eraan wat je betaald....en of haar eigen man/vriend dat goed vindt.....quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze mag niet zoenen geloof ik, of ligt dat bij hollandse hoertjes anders?
Ik denk precies het zelfdequote:Op zondag 31 december 2006 00:30 schreef Gigageil het volgende:
Huub doet niet echt zijn best om classy over te komen.....eerder het tegenovergestelde.........
Bah....vreemde voeten in je mond.....Je eigen vriendin ok....maar...
![]()
Volgens mij alleen een ex vriendin die hem zo leuk vind, dat ze niet eens op zijn verjaardag wilde komen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
opzekers dat i dr gaat neuken! hij blijft zegge dat i net niet dronken is enzo
Hij heeft toch iemand thuis die i leuk vind?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |