Treurige actie inderdaad. OMFG, niet te geloven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:28 schreef Black_king het volgende:
Wat een sukkels. Nena en Natasia laten zich van de ordinairste kant zien.....
Ze komen niet echt, hoor Sanne, ze doen net alsohoof.quote:
He wat jammer Schmoop, ik verheugde me er echt op.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze komen niet echt, hoor Sanne, ze doen net alsohoof.
het is verplaatst naar morgen omdat wilma er vandaag isquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze komen niet echt, hoor Sanne, ze doen net alsohoof.
Nee, toch niet ik hoor net Brian zeggen dat het vanavond alsnog doorgaatquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef Fikkert het volgende:
[..]
het is verplaatst naar morgen omdat wilma er vandaag is![]()
Volgens mij valt ie niet... Dat kwartje dan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
He wat jammer Schmoop, ik verheugde me er echt op.
De dame met het masker zal niet komen maar Huub echt wel...denk voordat ze begint al!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef Wireless het volgende:
[..]
Volgens mij valt ie niet... Dat kwartje dan.
Als dit echt is wat JdM wil, dan ligt het helemaal in lijn met hoe hij werkt, met flappen zwaaien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef shmoopy het volgende:
JdM wilde tenslotte meer seks in DGK, nou, dan maar betaalde seks?
Ik had 'komen' ook tussen aanhalingstekens moeten zetten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef Wireless het volgende:
[..]
Volgens mij valt ie niet... Dat kwartje dan.
ze komt helemaal gratis ende voor niks, in ruil voor reclamequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als dit echt is wat JdM wil, dan ligt het helemaal in lijn met hoe hij werkt, met flappen zwaaien.
Weet Huub het nou al?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef Missy_1974 het volgende:
ze komt morgenavond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |