donderdag of zo.quote:Op zondag 31 december 2006 03:09 schreef K33T het volgende:
Wanneer komt dit op tv?
En jij denkt echt dat er dan een kans is dat hij het ook heeft?quote:Op zondag 31 december 2006 02:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze aids heeft. Nóg meer publiciteit voor Sjonnie.
Als dit op tv komt haak ik af van DGK. Dan is het absolute dieptepunt bereikt.quote:Op zondag 31 december 2006 03:09 schreef K33T het volgende:
Wanneer komt dit op tv?
Nee, een mijlpaal is dan bereikt, ze gaan de goeie kant op!quote:Op zondag 31 december 2006 11:06 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Als dit op tv komt haak ik af van DGK. Dan is het absolute dieptepunt bereikt.![]()
Fatsoensrakker!quote:Op zondag 31 december 2006 03:01 schreef XiChico het volgende:
Ik vind het overigens best wel heel erg sneu voor de ouders van dit kind. Stel je voor, je zoon zit in de Gouden Kooi... waar al genoeg vooroordelen over zijn, alle kennisen/vrienden/oud klasgenoten/buren e.d kijken en dan flikt je zoon zoiets. Lekker respectvol tegenover je ouders, en terwijl hij hoopt dat hij nu helemaal het mannetje is werkt het straks allemaal averechts. Brian heeft Nena, Bart heeft paardenmeisje & de rest is getrouwd or whatever.
Nou ja, ik las iets over 'zonder condoom'. Natuurlijk hoeven ze geen aids te hebben of te krijgen, maar als dit al niet meer spraakmakend is, dan is alleen een live zelfmoord dat nog.quote:Op zondag 31 december 2006 10:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat er dan een kans is dat hij het ook heeft?
Had Youp van t Hek zoiets niet al 5 jaar geleden voorspeld tijdens z'n oudejaarsconference? Elf hitsige homo's in een huis, en eentje heeft Aidsquote:Op zondag 31 december 2006 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ik las iets over 'zonder condoom'. Natuurlijk hoeven ze geen aids te hebben of te krijgen, maar als dit al niet meer spraakmakend is, dan is alleen een live zelfmoord dat nog.
Een avond om voor thuis te blijven.quote:
Viel mijn subtiele sarcastische ondertoon je op?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:01 schreef elcastel het volgende:
Ik denk dat het wel doorloopt naar overmorgen ook. Misschien een reden om nóg een avond thuis te blijven Cynix.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |