Ik dcht dat ik dat was?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet erg hoor.... iedereen weet toch dat jij een newbie bent in dit topic
4 Deep Purple Child in timequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:43 schreef Norrage het volgende:
Hoevaak staat DP erin? Nog wel met Smoke On The Water toch?? (en child in time natuurlijk...)
JIj bent DE newbie... Jane EEN newbiequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
JIj bent DE newbie... Jane EEN newbie
http://www.songfacts.com/detail.php?id=4147quote:Ray Davies started writing this a few years before The Kinks recorded it. At first, it was called "Liverpool Sunset," but when The Beatles released "Penny Lane," he changed the words so it wouldn't look like a rip-off. Waterloo Bridge is in London, and the lyrics are about a guy looking out of a window at two lovers meeting at Waterloo Station. Davies used to cross Waterloo Bridge every day when he was a student at Croydon Art School.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik begin steeds een grotere fan van deze band te worden, het afgelopen jaar heb ik me meer in hun werk verdiept en daar zitten allemaal pareltjes tussen, geweldige platen, geweldige band![]()
Hey, de Beatlepeople houden ook van de Kinks, zie ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef webfreak het volgende:Waterloo Sunset
Had van mij in de top10 gemogen. Zo simpel, en toch zo briljant.
Hoort er zeker thuis, staat nu nog veels te laag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef webfreak het volgende:Waterloo Sunset
top 10 misschien wat overdreven maar wel een zeer mooi nummer..Ik zou hem op nummer 139 zetten. Lijkt me precies goed..(waarom weet ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef webfreak het volgende:Waterloo Sunset
Zekerquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:53 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Hey, de Beatlepeople houden ook van de Kinks, zie ik.
Ook in die van mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
nee, hij hoort in de top 10 (stond ook in de mijne)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |