verquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:10 schreef Maastrix het volgende:
[..]
haha me vriendin is eline, woont in Ambacht
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bedquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]ik hou nog wel steeds van je hoor
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bed![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef PPL het volgende:
Tjezis.
Is dit opeens veranderd in het Dordrecht Incrowd Inteelt topic ofzo ?
Onder het motto: "Slikken kreng, anders houd je niet van me!"quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus je houd wel van me, maar je wilt niet met me naar bed![]()
vorige in friesland, utrecht, limburg.... dus voor mij is het super dichtbij:D maar driekwartier fietsenquote:
Die onthou ikquote:
stadspoldersquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Maar Kerwinwaar ergens woon jij dan
Bedoel je tijntjequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die onthou ik![]()
Maar ik moet een een verjaardagkado halen voor een niet nader te noemen fokker dus ik ga ervandoor![]()
Nee google maar ofsow, mss krijg je dan wel dezelvde ofoswquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef Anaalridder het volgende:
Al foto's gemaakt van je tieten?
Het is vakantie ensowquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat hebben mensen zoals jij eigenlijk te zoeken in zulks een vijandige omgeving? Een heevig verlangen naar den geboorgenheidt?
Waaromquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:19 schreef Dirktator het volgende:
Als ik nu hetzelfde praat als jij ensow, mag ik dan aan je pronte borstjes zitten ensow?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |