Volledige bericht --> Klikquote:Vrouwen die de kans om borstkanker te krijgen willen verkleinen, zouden vaker de stofzuiger, strijkbout of afwaskwast ter hand moeten nemen.
Mijne is wakker en niet ziekquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
De mijne slaapt en is ziek![]()
Dus die leest dit nog wel![]()
Wat zeg je tegen haar dan? "Schat kom effe langs, d'r is belangrijk nieuws? "quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:33 schreef -SL- het volgende:
[..]
Mijne is wakker en niet ziek
Dus die hangt nu aan de andere kant van de telefoonlijn, met een verbazende blik
psiesquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen haar dan? "Schat kom effe langs, d'r is belangrijk nieuws? "
UMTS foon begrijp ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:33 schreef -SL- het volgende:
[..]
Mijne is wakker en niet ziek
Dus die hangt nu aan de andere kant van de telefoonlijn, met een verbazende blik
Ja ik heb haar net effe wakker geschreeuwtquote:
Nee, ze is voorspelbaarquote:
Mooi! En hangt ze al aan je pielemansert te sjorren?quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ik heb haar net effe wakker geschreeuwt
Ik ga zo nog ff tukken, hoop dat ze dit gelezen heeft als ik wakker wordtquote:
Nee het kwam niet goed over geloof ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:00 schreef -SL- het volgende:
[..]
Mooi! En hangt ze al aan je pielemansert te sjorren?
Ow, ik vind het toch wel belangrijk nieuwsquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee het kwam niet goed over geloof ik
Succes! Ik hoop voor je dat het goed uitpaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ga zo nog ff tukken, hoop dat ze dit gelezen heeft als ik wakker wordt(en dat ze zich beter voelt
)
Verzin nog een topic, Spuiten over tieten helpt tegen borstkanker ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef Camplo het volgende:
Als dit in lifestyle stond met als titel: borstkanker IS te voorkomen had ik al 400+ replies gehad, en 20.000 views.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verzin nog een topic, Spuiten over tieten helpt tegen borstkanker ofzo
Fok! is nog niet wakker he, onthoud datquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef Camplo het volgende:
Als dit in lifestyle stond met als titel: borstkanker IS te voorkomen had ik al 400+ replies gehad, en 20.000 views.![]()
400+ replies?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef Camplo het volgende:
Of de toekomstige weduwe?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:41 schreef FiXeR999 het volgende:
Dit zal ik eens even aan mijn toekomstige ex vertellen.
Lijkt me een goed idee. Ik doe het al jaren en heb geen borstkanker.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:28 schreef Camplo het volgende:
Ik stel voor elke dag sowieso 1x.
Zal ik jouw behoeden voor het kwaad?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Salsagirl het volgende:
Nu snap ik wel wrm mannen dus geen borstkanker hebben/krijgen![]()
Ze doen niet anders..
Zou jij niet eens gauw beginnen??? Ik wachtquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Salsagirl het volgende:
Nu snap ik wel wrm mannen dus geen borstkanker hebben/krijgen![]()
Ze doen niet anders..
Gewoon laten doen, baadt het niet dan schaadt het nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef boem-dikkie het volgende:
helpt pijpen ook tegen hersenkanker? want dan krijgt mn vriendin dat nooit
Wacht jij lekker ff..quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zou jij niet eens gauw beginnen??? Ik wacht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gewoon laten doen, baadt het niet dan schaadt het niet![]()
Nee gelukkig niet..want dan had jij een probleemquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ze heb geen piemel LOLLEREINS!!!!!11ZWEI!!111DREI!12:D
Hoe kan ik deze effectief counteren???quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet..want dan had jij een probleem![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |