quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:35 schreef Cora het volgende:
[..]
Als het in Eindhoven is dan ben ik er natuurlijk.
Als het mag.
Eindhoven de gekste!
![]()
Natuurlijk, jou ken ik tochquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:35 schreef Cora het volgende:
[..]
Als het in Eindhoven is dan ben ik er natuurlijk.
Als het mag.
Eindhoven de gekste!
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:29 schreef Vleermuis het volgende:
Natuurlijk, jou ken ik toch
[afbeelding]
Die gene die jij als usericoon gebruiktquote:Op zondag 4 februari 2007 01:05 schreef Cora het volgende:
[..]Gezellig!!!
[..]![]()
![]()
Wie is die vrouw naast Vleermuis?
Ik was helemaal vergeten dat ik met je op de foto stond.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef Vleermuis het volgende:
Die gene die jij als usericoon gebruikt![]()
![]()
Ja, toen kwam ik net van de Brabant Party in de Edah in Eindhoven vandaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef Vleermuis het volgende:
maar deze foto is van 9 uur smorgens, bij de opening van Jan Linders in maastricht. was je toen al zat
ja, ik zie m nooit in de Jan Linders in eindhovenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:00 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik net van de Brabant Party in de Edah in Eindhoven vandaan.
Trouwens ik vind het schokkender dat jij om 9 uur 's morgens al in de Jan Linders in Maastricht. was.
Sinds wanneer hebben we een Jan Linders in Eindhoven?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:14 schreef Jerruh het volgende:
ja, ik zie m nooit in de Jan Linders in eindhoven.
check de Tramstraat! heerlijke winkel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Cora het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we een Jan Linders in Eindhoven?
Dat wist ik echt niet!quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:27 schreef Jerruh het volgende:
check de Tramstraat! heerlijke winkel!.
Natuurlijk, eerst een paar liter bier en dan rijmen natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef FOKradio het volgende:
Zeg, wel een nieuw gedicht dan he, vleermause?
lees het topic doorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef mvc het volgende:
Eindhoven de gekste, een meeting in de (b)Effenaar ?
Ben ik te lui voorquote:
ikke ben er al helemaal klaar voor, jullie ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:18 schreef FOKradio het volgende:
Is het al zover?
Wij wel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:20 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
ikke ben er al helemaal klaar voor, jullie ook
in mei pasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:11 schreef just me het volgende:
en? is het nu al geweest?
Niks afmelden!quote:
Biensūrquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:20 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
Ik ben me nog psychisch aan het voorbereiden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:20 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
* Cynix ® stond een paar weken geleden voor een dichte deur op maandagavond!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef __________ het volgende:
PSV01 eist dat er minimaal 1 keer Huub Hangop gedraaid wordt die avond.
Geen probleem, staan er genoeg in de pc, alleen...........quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef __________ het volgende:
PSV01 eist dat er minimaal 1 keer Huub Hangop gedraaid wordt die avond.
Daar komen we wel uit.quote:
och we hebben m al eens in FOKradio gedraaid hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
Geen probleem, staan er genoeg in de pc, alleen...........
wil actionradio het ook horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |