Moet je ff uitleggen hoe je hier dan kunt postenquote:
Een hoer voor Huub?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ging dat over die ingehuurde hoer ??? Heb het ook niet echt begrepen ??? help![]()
Aan de ene kant zit hij te zeiken dat mensen die zich misdragen "zijn programma" om zeep helpen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik hou niet van Bart z'n hypokriete gezeik...
Hij moet de politiek in gaan, met z'n politiek correcte gezwam waar niemand wat aan heeft...
Eerst maar eens zien of het er van komt. Al kan ik me haast niet voorstellen dat de grote baas zich niét in de handen wrijft. Sterker nog: is dit plan nou echt zo spontaan verzonnen door Nena en llona, of is dit ingefluisterd..quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:07 schreef dieenebart het volgende:
Jaja, het mag wat kosten (qua goodwill dan). Een hoer in de GK! Wie had dat gedacht...
Als je bedoelt dat je een hoer bent als je je voor (kans op) geld dag en nacht laat filmen, dan heb je hier een punt.quote:[b]Ik dacht dat als ze 1 hoer wilden hebben, dat ze er dan drie weg moesten sturen...![]()
Ingefluisterd??!! Oh nee, dit klinkt naar marsupilani, ehh manipulatie. Zouden ze niet doen, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het er van komt. Al kan ik me haast niet voorstellen dat de grote baas zich niét in de handen wrijft. Sterker nog: is dit plan nou echt zo spontaan verzonnen door Nena en llona, of is dit ingefluisterd..
[..]
Als je bedoelt dat je een hoer bent als je je voor (kans op) geld dag en nacht laat filmen, dan heb je hier een punt.![]()
Ze doet of het haar Hartsvriendin is.....gewoon inlikken volges mij.....je zou toch maar beneden je niveau in een roddelblad komen te staan.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:28 schreef dieenebart het volgende:
Ilona laat het wel weten aan Wilma. "Er is zo veel gebeurd..." Even klagen over Michel
ze blijft 1 nacht slapenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef BONG4002 het volgende:
Komt Wilma alleen ff op bezoek of blijft ze wederom logeren?
Ik las het net op DGK site jaquote:
Goed idee! Gewoon geen vrouwen meer erin!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef Gigageil het volgende:
Ik denk dat John de Mol beter meteen een soort webcamhuis had kunnen maken van DGK. 5 webcam-mannen en 5 webcammannen, en dan 1 euro per uur rekenen voor een licentie in de speciale webcamruimtes en gratis (zoals nu via de streams) over het leven in het privé-gedeelte.....verder hetzelfde concept.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |