Doe het dan gelijk goed!quote:
Waarop Huub morgennacht wat plukken haar van beide dames zal afnippen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan Huub opmaken? (Natasia en Nena)
oh ja, dan krijgen morgen weer het "ja dat kan niet" - "ja dat kan écht niet" verhaal. blah blah. Wat een zielige kankerlijer is die .NL toch.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:43 schreef Missy_1974 het volgende:
vies spel: ze gaan morgen in de groep aankaarten dat huub net bleef bashen terwijl NL zei te stoppen. (omdat hij op zijn 15e zijn vader verloor aan kanker)
ik sta te popelen om het te zien.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:43 schreef Missy_1974 het volgende:
vies spel: ze gaan morgen in de groep aankaarten dat huub net bleef bashen terwijl NL zei te stoppen. (omdat hij op zijn 15e zijn vader verloor aan kanker)
Juist, en helemaal niemand heeft het daar over. Wie kaatst kan de bal verwachtenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:44 schreef rooie3 het volgende:
Oh wat was Huub agressief.
Als iemand tegen mij zegt ik pis zo over je heen,dan zou ik ook niet netjes blijven.
Nathanael moet erom lachen dat ie zo hard traint maar 's nachts uit bed komt om te eten...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
overigens? kun je een kankerhoertje neuken als ze chemo en bestraling ondergaat ?
of is een comdoom voldoende![]()
Ja hoor gewoon helemaal niets gebruiken...maar alleen omdat jij het bent!quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
overigens? kun je een kankerhoertje neuken als ze chemo en bestraling ondergaat ?
of is een comdoom voldoende![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor gewoon helemaal niets gebruiken...maar alleen omdat jij het bent!
lijken wel wijfen vrouwenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:52 schreef rooie3 het volgende:
Pffffffff wat een stelletje zielige lui.
Is dit eigelijk nog wel leuk.
Zit me gewoon kwaad te maken elke keer.
dat kan toch nooit de bedoeling van dit programma zijn.
Nou ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lijken wel wijfen vrouwen![]()
(no offence!)
Ach is ook maar stereotype hequote:Op vrijdag 29 december 2006 01:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik ben een vrouw.
maar zo laag zal ik nooit vallen.
Kots hier echt op.
Elke avond is hetzelfde liedje en ze gaan maar door.
Een dame voor Huub.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef bosb het volgende:
wat komt er morgen van 11 tot 2???
Precies. En Huub's zijn karakter als hij dronken is, is niet mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:57 schreef Missy_1974 het volgende:
als huub dronken is zegt hij de waarheid en word hij wat meer open dat klopt.
Slim, hij houdt zich sinds hij contact heeft gehad met vrienden/familie heel erg buiten alle ruzies en domme meningsverschillen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat weer verderslapen, gaat dus niet in op wat er net gezegd en besproken werd
you'r kidding, right ?quote:
Maar vinden jullie dit nu nog leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach is ook maar stereotype hegelukkig zijn niet alle vrouwen zo en jammer genoeg zijn er dus ook aardig wat mannen die zich er schuldig aan maken.
![]()
Echt? Hebben ze een hoertje voor Huub besteld?quote:
Nee hij wordt dan bijna zo'n rasechte valse nichtquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. En Huub's zijn karakter als hij dronken is, is niet mooi.
En een programma waar een hoer komt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart wenst niet geassocieerd te worden met een programma waarin ordinair met wijn gegooid wordt...ben wel benieuwd hoe hij zich dan zal voelen als hij geassocieerd wordt met een programma die vroegrtijdig vd buis gehaald werd wegens te lage kijkcijfers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |