quote:
voor de minder goeden onder ons o/quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Zeker naar rusland
1 Kampioen worden is .. punten
2 Nationale beker winnen is ... punten
3 Nationale Super cup is ... punten
4 UEFA CUP winnen is ... punten
5 Champions Leauge is .. punten
6 Europese Super Cup is .. punten
7 Wereld Beker is ... punten
http://www.megaupload.com/nl/quote:
Wat mij betreft goed gekeurd,quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:13 schreef sjimz het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=IKBPZVXB
Dit is de Challenge save game! (staat ook in de OP)
Het is met versie 7.0.1
Succes allemaal!
Ik ben echt benieuwd naar de club, ken het totaal nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:15 schreef sjimz het volgende:
Ja ik heb alleen wat oefenwedstrijden gespeeld maar ik stop er nu dan ook mee als de rest hem heeft goedgekeurd!
Ik heb ook een leuke manager naam uitgekozen![]()
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef martjin het volgende:
mag je wisselen van team als een hoger team je vraagt?
nee! Door tot het bittere eind tot ontslag volgt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef martjin het volgende:
mag je wisselen van team als een hoger team je vraagt?
quote:Deze gids echter gaat enkel en alleen over de bug in het spel die er voor zorgt dat je een heleboel clubs tegelijk als feeder club kunt aanstellen. Geinig he? Omdat ik een groot aanhanger ben van het KISS principe, heb ik deze gids zelfs in een foolproof stappenplan gegoten.
Stap 1
De makkelijkste stap. Vraag een feeder club aan.
Stap 2
Wanneer het bestuur je bericht geeft dat er een aantal feeder clubs zijn gevonden, sla je save-game op.
Plaatje ter illustratie - klik hierop voor een voorbeeld
Stap 3
Ga naar "Make recommendation" en klik hierop.
Stap 4
Tel hoeveel feeder clubs je krijgt aangeboden. Dit doe je door op "View Possible Links" te klikken.
Stap 5
In ons voorbeeld hebben we drie mogelijke feeder clubs, te weten Nejmeh, Al-Jaish en Al-Riyadh. We willen ze alledrie aanstellen. In plaats van een recommendation te maken, ga je terug naar het nieuwsscherm door op het nieuws icoon te drukken.
Stap 6
Ga terug naar "Make Recommendation" scherm. Maak opnieuw GEEN, ik herhaal, GEEN recommendation, maar klik weer op het nieuws icoon. Deze handeling voer je even vaak uit als er feeder clubs staan. In mijn voorbeeld staan er drie clubs, dus ik voer de handeling drie keer uit. Als er vijf clubs staan, dan doe je het vijf keer.
Nogmaals, voor de dummies, ga naar "Make Recommendation", klik GEEN club aan maar druk op het nieuws icoon. Herhaal dit even vaak als er clubs staan.
Stap 7
Ga opnieuw naar "Make Recommendation". Selecteer de eerste club en "Make Recommendation". Nadat je dit hebt gedaan klik je NIET op "Continue", maar op de "Back" knop.
Stap 8
Maak een nieuwe recommendation en druk opnieuw op "Back". Herhaal dit proces totdat je alle ploegen hebt aangeklikt die je wilt aanklikken als feeder club.
Stap 9
Druk op "Continue" en zie hoe je ineens drie clubs tegelijkertijd hebt aangenomen als feeder club.
Je ziet dus, dat je zo in een keer een heleboel satelietclubs kunt aannemen. Overigens is deze truc getest op een 7.0.0 en een 7.0.1 game, dus op alle tot dusverre beschikbare patches.
Idd, maar goed dan heb je geen vertrouwen in de anderen hieroquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:06 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon de savegame editor downloaden en je spelers beter maken, kun je de challege dik winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |