Ja..helemaal herkenbaar !quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat woord is voor ons uitgevonden.![]()
Nog afgezien van de heftige kinky seks.![]()
Hij heeft wel een paar mooie nummers op z'n conto, maar deze hoort daar absoluut niet bij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:53 schreef Djeez het volgende:
Adamo, lekker fout!
Adamo doet me altijd denken aan het stukje van Youp van't Hek, over Datura, Adamo en Rocco Granata.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar mooie nummers op z'n conto, maar deze hoort daar absoluut niet bij.
Is echt allemaal te veel infoquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
Santana, heb ik ook alles van.
Maar na de LP Black Magic Woman heb ik nooit meer op een LP-cover gerukt.![]()
quote:
Mm...De radio doet het nog goed hierquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ook lekker pitten, want er moet morgen nog een tuinschuur in elkaar gezet worden.
Truste allemaal, tot veel later vandaag!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
Dit nummer van The Stones scoorde altijd wel leuk bij mij om een meid in bed te doen belanden.
Gewoon even opzetten tijdens een bezoekje, en ja...
Dat is dan iig een effect wat je bij de Smiths niet zal hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
Dit nummer van The Stones scoorde altijd wel leuk bij mij om een meid in bed te doen belanden.
Gewoon even opzetten tijdens een bezoekje, en ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |