Uiteraard, ik moet het van mijn looks hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:42 schreef paddy het volgende:
Jij zit zeker dan alleen maar mooi te wezen ?
We posten vaak min of meer hetzelfde, maar dat is nu weer even voorbij, want mijn lief is vast ons bedje aan het voorverwarmen.quote:Moet je mij meteen even wegwijzen...waar je zei dat ze hetzelfde postte als jijKon het niet vinden (nieuwsgierig is)
Oooh, dat is dit. Nummer ken ik wel, nooit geweten wie dat waren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef Djeez het volgende:
Na deze komt zo 'n beetje de slechtste plaat van de Top 2000. 'This love', van de super overschatte band Maroon 5. Wat heb ik een hekel aan die band zeg!
Jacques Herb, Electronica's, Vader Abraham, Henk Wijngaard...allemaal véél beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef Djeez het volgende:
Na deze komt zo 'n beetje de slechtste plaat van de Top 2000. 'This love', van de super overschatte band Maroon 5. Wat heb ik een hekel aan die band zeg!
Soort van Soulmates dus? Hebben wij ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard, ik moet het van mijn looks hebben.
[..]
We posten vaak min of meer hetzelfde, maar dat is nu weer even voorbij, want mijn lief is vast ons bedje aan het voorverwarmen.
En mist daardoor die vreselijke piepert die nu zingt, die ik haat.
Ik heb vandaag toch wel genoten van Manuelaquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jacques Herb, Electronica's, Vader Abraham, Henk Wijngaard...allemaal véél beter
Frans Bauer, Mariane Weber, Jan Smit en topper Borsato met Roodquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jacques Herb, Electronica's, Vader Abraham, Henk Wijngaard...allemaal véél beter
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef Djeez het volgende:
Dat woord is voor ons uitgevonden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:47 schreef paddy het volgende:
Soort van Soulmates dus? Hebben wij ook.
Dat zijn allemaal Hollandse klassiekers, en die koesteren we dan ook! Itt al die moderne, Engelstalige troep.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:49 schreef peaceman het volgende:
The Smiths zijn ook veel slechter natuurlijk!
Nou, welterusten dan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
mensne, ik ga slapen, morgenvroeg er weer op
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
mensne, ik ga slapen, morgenvroeg er weer op
Zijn? Warenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Djeez het volgende:
The Carpenters zijn cool! Staat Top of the world er nog in trouwens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |