Soldado mag het seizoen eerst netjes afmaken, en als Oliveira beter blijkt te zijn houden we hem.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef AminBen het volgende:
Zeker![]()
Al had ik Soldado voor die rol ook niet onaardig gevonden.
quote:'Real Madrid was een hel en Fabio Capello een nachtmerrie'
Ronaldo kan niet wachten tot de transfer naar AC Milan is afgerond
Klopt iets niet volgens mijquote:Ronaldo geeft Capello nog een trap na
30/1/2007 20:20
Nu de breuk tussen Ronaldo en Fabio Capello definitief is omdat de getergde Braziliaanse spits verhuist naar AC Milan, vond Ronaldo het tijd een sneer uit te delen aan zijn voormalige coach bij Real Madrid.
'Natuurlijk zit Madrid voor een gedeelte in mijn hart', vertelde Ronaldo. 'Ik wil de aanhang van Real Madrid, de mensen die mij hebben gesteund, al mijn ploeggenoten en alle trainers, op eentje na, bedanken.'
Ronaldo benadrukte dat hij geen problemen heeft met Capello en nooit met modder heeft gesmeten. 'Drie maanden lang heb ik niet gesproken met welke pers dan ook. Toch hebben ze geprobeerd me dingen als Capello is de duivel in de mond te leggen. Maar in het echt ben ik op en top professional geweest.'
Capello liet de kans voorbijgaan om nog eens uit te halen naar de in zijn ogen veel te zware spits. 'Ik wens hem succes toe en hoop dat hij weer doet waar hij goed in is: een grootse voetballer zijn.'
Dat was toch al rond?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:15 schreef AminBen het volgende:
Oliveira lijkt toch niet door te gaan![]()
Weinig van hem gezien bij Betis?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
slechte spits joh
Wel voldoende schaduwspitsen. Oliveira is toch een echte spits terwijl Raul, Robinho, Reyes, Cassano etc dat niet (meer) zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef Radegast het volgende:
Real heeft toch al voldoende spitsen.![]()
Koop toch een fatsoenlijke centrale verdediger!
Volgens mij is het ook vrij logisch dat een speler minder waard wordt als ie wat ouder wordtquote:Real Madrid is daarbij de enige club die geen geld verdiende aan de transfer van Ronaldo.
Dat is waarquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:58 schreef WeebI het volgende:
El Mundo Deportivo
[..]
Volgens mij is het ook vrij logisch dat een speler minder waard wordt als ie wat ouder wordt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:40 schreef jojomen4 het volgende:
De "Galacticos" zijn toch wel voor een groot deel verantwoordelijk voor de prestaties van Real
Nee maar dat lijken ze soms wel te denken bij Real, ook als jij weer zegt ''1 miljardquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:43 schreef jojomen4 het volgende:
We hadden het even over de financien Ananas. Dat we nu al 3 jaar niks hebben gewonnen weten we allemaal wel maar dat heeft niks te maken met hoeveel geld we wel of niet omzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
Genoeg gekocht lijkt me toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er gekocht worden deze zomer?
Je kan beter vragen wie er verkochtt worden deze zomerquote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er gekocht worden deze zomer?
RVN?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie er verkochtt worden deze zomer
Roberto Carlos gaat weg oa (dacht ik). Geen vervanger van Beckham of is Gago dat (lijkt me niet)? Higaun vervanger van Ronaldo?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Genoeg gekocht lijkt me toch?![]()
Ze spelen toch niet met buitenspelers?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef AminBen het volgende:
Absoluut een buitenspeler en centrale verdediger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |