Nooit van gehoordquote:
hoooiiiquote:
hooooooooooooooooooooooiii..quote:Op donderdag 28 december 2006 22:23 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Heeeuooooi!Met je mooie oren!
![]()
Zullen we trouwen?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef lucina het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooooiii..![]()
![]()
![]()
en uhm.. danke.. denk ik![]()
uhm... okeyquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Monotomo het volgende:
Als de mod van huis is dansen de net ge-unbanden op tafel.
blijkbaar die film aan het kijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:32 schreef Monotomo het volgende:
Waar the fuck is iedereen?
zen gangetje.. beetje nog steeds verveeld en doe poging tot nieuwe op.. maar ik haak denk af, en maak er 1 voor het nieuwe jaar. als de lente weer komtquote:
Goed planquote:Op donderdag 28 december 2006 22:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
zen gangetje.. beetje nog steeds verveeld en doe poging tot nieuwe op.. maar ik haak denk af, en maak er 1 voor het nieuwe jaar. als de lente weer komt![]()
hiieeeeeeerr!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:32 schreef Monotomo het volgende:
Waar the fuck is iedereen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef saaw het volgende:
kerst is ruim afgelopen hoor
tijd voor een oud&nieuw SC
Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef saaw het volgende:
kerst is ruim afgelopen hoor
tijd voor een oud&nieuw SC
hoe staat de wind, want ik ruik wel iets verbrands...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef Monotomo het volgende:
Nog iemand die in het Westland woont?
Grote brand bij Greenery International Jogchem Van Der Houtweg 2 in Delfland. 18 minuten geleden gemeld.
dat is je pc die overuren draaitquote:Op donderdag 28 december 2006 22:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
hoe staat de wind, want ik ruik wel iets verbrands...
Shizzle, dat ken ik welquote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef Monotomo het volgende:
Nog iemand die in het Westland woont?
Grote brand bij Greenery International Jogchem Van Der Houtweg 2 in Delfland. 18 minuten geleden gemeld.
heb geen pcquote:Op donderdag 28 december 2006 22:39 schreef lucina het volgende:
[..]
dat is je pc die overuren draait![]()
laptop dan?quote:
wat dan?quote:
Is dat geen personal computer dan ?quote:
Ja, dat -tje is een beetje jammerquote:
Pc heeft te veel weg van een Windowsquote:Op donderdag 28 december 2006 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat geen personal computer dan ?
Crimineeltjeeequote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat -tje is een beetje jammer![]()
![]()
Klopt, IBM als ik het goed hebquote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Pc heeft te veel weg van een Windows![]()
Dus ik zeg bij voorbaat nee![]()
Verdorie, nou moest ik lachenquote:
Om 22.18 wordt automatisch brandalarm gemeld voor brandweer De Lier(vermeende brand, 95 % is loos).quote:
waar vind jij dit?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Om 22.18 wordt automatisch brandalarm gemeld voor brandweer De Lier(vermeende brand, 95 % is loos).
Om 22.23 wordt brand gemeld voor brandweer Maasdijk en Wateringen
Om 22.28 wordt grote brand gemeld voor brandweer Wassenaar, Nootdorp en Naaldwijk.
Om 22.45 wordt de brandweer 's Gravenzande gepiept voor assistentie.
Cool, als ik in delft zat was ik wel ff gaan kijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Om 22.18 wordt automatisch brandalarm gemeld voor brandweer De Lier(vermeende brand, 95 % is loos).
Om 22.23 wordt brand gemeld voor brandweer Maasdijk en Wateringen
Om 22.28 wordt grote brand gemeld voor brandweer Wassenaar, Nootdorp en Naaldwijk.
Om 22.45 wordt de brandweer 's Gravenzande gepiept voor assistentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |