Ik zeg niks over stikken. Maar je hebt gelijk, je nek breken of een hartstilstand is prettig. En verder denk ik dat veel slachtoffers blij zijn met zijn dood.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je gaat niet dood door het stikken, je nek moet breken of een bepaalde ader in je nek moet 3 sec. worden afgeknepen. Dan krijg je namelijk een acute hartstilstand.
Maar stikken door verhanging, nee, dat gebeurt alleen bij amateurs.
Ach joh, da's maar ff. Veel mensen die lijden aan een slopende dodelijke ziekten zouden tekenen voor zo'n dood. Hij voelt zich ff rot en daarna weet ie niks meer. Da's toch geen straf..?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:04 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik zeg niks over stikken. Maar je hebt gelijk, je nek breken of een hartstilstand is prettig. En verder denk ik dat veel slachtoffers blij zijn met zijn dood.
Ja en het is in Irak dus dood door verstikking!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je gaat niet dood door het stikken, je nek moet breken of een bepaalde ader in je nek moet 3 sec. worden afgeknepen. Dan krijg je namelijk een acute hartstilstand.
Maar stikken door verhanging, nee, dat gebeurt alleen bij amateurs.
Is dat zo?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:07 schreef Filay het volgende:
[..]
Ja en het is in Irak dus dood door verstikking!
-- AP: http://www.cnnturk.com/ap_news/haber.detay.asp?haberid=279554quote:BREAKING NEWS
Bush administration official: Execution of Saddam Hussein could come as early as this weekend
Hij wil toch zelf zo graag als martelaar ;')quote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef PLAE@ het volgende:
voor hetzelfde geld is hij al de pijp uit.
Doet me denken aan die flauw woordzoeker met Iranquote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef Refragmental het volgende:
Iemand zin in galgje?
. m e r i . aquote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef Refragmental het volgende:
Iemand zin in galgje?
Ow, ik ben niet grappig dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Doet me denken aan die flauw woordzoeker met Iran
Een land vol met joden.
Isra.l
En dan kan hij hem niet raden
Ik ben het eens met deze engel!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen zich hier verheugen op zijn executie.
Volgens Reuters vind de executie niet voor vrijdagochtend 06.00 uur Nederlandse tijd plaatsquote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef PLAE@ het volgende:
voor hetzelfde geld is hij al de pijp uit.
Ja! En wie het er niet mee eens is, is gewoon een egoistische massamoordenaar!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze engel!
De doodstraf is een walgelijk, barbaars verschijnsel.
Wie zich hierop verheugt, is gewoon een asociale autist.
Jah, laat die moordenaar in een celletje zitten en water en brood. Dat is pas humaan. Of zullen we hem een tv geven?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen de doodstraf.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Saddam zelf?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dus wie is er nu het barbaarst
Dan ben je dus niet tegen de doodstraf...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen de doodstraf.
Maar bij bewezen dictators en oorlogsmisdadigers heb ik er absoluut geen moeite mee.
Het gebeurt tenslotte niet in Nederland maar in Irak, waar de doodstaf (en zelfs lijfstraffen) jarenlang door Saddam zelf gehanteerd zijn geweest.
Wat is daar mis mee? 't Is een massamoordenaar, waarom nemen zoveel mensen het daar toch voor op?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:55 schreef 7th_wave het volgende:
dat 'hoger beroep' was wel een schijnhandeling he? binnen een week was het afgehandeld
Om hun eigen geweten te sussen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? 't Is een massamoordenaar, waarom nemen zoveel mensen het daar toch voor op?
Omdat het goed is als een rechtbank serieus naar de schuldvraag heeft gekeken, al was het maar voor de geschiedenisboeken. In zo'n rechtzaak kunnen dan ook verdere schuldigen naar voren komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? 't Is een massamoordenaar, waarom nemen zoveel mensen het daar toch voor op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |