Die hebben per stuk ongeveer 400x meer advocaten, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:36 schreef EricT het volgende:
Hang hem maar op, verdient ie wel
Hangen we daarna alle amerikaanse leiders op wegens oorlogsmisdaden begaan in Irak?
Ik weet niet waar, maar er stond gister in een krant in geloof Noord-Hollands dagblad dat de executie van president Saddam Hussein op video wordt opgenomen er later vertoond, zodat mensen niet later gaan zeggen dat ze hem met Elvis in een cafe hebben gezien ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Drumpie het volgende:
Ik denk dat er wel en link komt op internet zodat je het kan bekijken neem ik aan?
Dat is waarschijnlijk, maar zeker niet officieel heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:47 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar, maar er stond gister in een krant in geloof Noord-Hollands dagblad dat de executie van president Saddam Hussein op video wordt opgenomen er later vertoond, zodat mensen niet later gaan zeggen dat ze hem met Elvis in een cafe hebben gezien ofzoiets.
hoe laat is het daar nu?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:33 schreef haydear het volgende:
Volgens Iraakse zenders wordt deze klootzak straks om 00.00 plaatselijk tijd ter dood gebracht.....
http://www.worldtimeserver.com/current_time_in_IQ.aspxquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
hoe laat is het daar nu?
oeps...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:36 schreef haydear het volgende:
+2 uur....dus 23.36 nog effe dus...
idd, het is daar al bijna middernacht!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.worldtimeserver.com/current_time_in_IQ.aspx
Nog een half uurtje dus.
Alsof het aftellen is naar het nieuwe jaar....quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.worldtimeserver.com/current_time_in_IQ.aspx
Nog een half uurtje dus.
Wat zou jij 't liefste zien?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:38 schreef haydear het volgende:
maar goed, dood of niet....eigenlijk hebben de irakezen hier helemaal niks aan...Ik bedoel ik ben er een van...woon nu in nederland...bezig met een leuke studie...maar je roots blijft in irak...mn leven daar krijg ik door zijn dood niet meer terug....erg spijtig..
Zeker....Maar toch niet iets van een genoegdoening?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:38 schreef haydear het volgende:
maar goed, dood of niet....eigenlijk hebben de irakezen hier helemaal niks aan...Ik bedoel ik ben er een van...woon nu in nederland...bezig met een leuke studie...maar je roots blijft in irak...mn leven daar krijg ik door zijn dood niet meer terug....erg spijtig..
quote:BAGDAD (ANP) - Saddam Hussein heeft afscheid genomen van twee halfbroers die hem bezochten in de gevangenis. De gewezen dictator van Irak maakt zich op voor zijn aanstaande executie, maakte een van zijn advocaten donderdagavond laat bekend.
Saddam Hussein. Foto: EPA
,,Hij is in een uitstekend humeur en bereidt zich duidelijk voor'', aldus raadsman Badie Aref. ,,Hij heeft ze verteld dat hij gelukkig is dat hij zijn dood door zijn vijanden tegemoet ziet en een martelaar wordt, en niet in de gevangenis hoeft te zuchten.''
Maar heb je niet iets, van ik wil straks terug?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef haydear het volgende:
hij is heel blij met de doodstraf! ik zag hem liever elke dag op een plein, in een glazen kooi....zodat elke irakees die langskomt op deze klootzak kan spugen!
Och, die krijgen daar geen trauma van hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Dan zijn ze dus al bezig. Wegen, lichaamslengte opmeten.....de "drop"opzoeken in de tabel.......
Jemig.......degene die dat moet doen....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar heb je niet iets, van ik wil straks terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |