quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Djodo het volgende:
ik ben nog bezig met de extra info :-)
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:57 schreef Louterman het volgende:
Heb je wat meer informatie over die hdd?
idd 2 per schakelaarquote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef GenesiZ het volgende:
Ja, maar dan heb je er maar 3![]()
Op de foto zie ik 6 knopjes zitten. Ik denk 2 knopjes per schakelaar (aan en uit). Hoe doe je dat met de 4e?
sorry is echt te weinig,quote:
Het is een intempo, en je kunt er inderdaad ook FM gewoon mee ontvangen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:46 schreef div-er het volgende:
merk of linkje van de DAB-Radio?
En kan deze ook nog gewone FM-zenders ontvangen?
Helaas nog een beetje te vroeg, ik wacht namelijk eerst even op de normaal geprijsde full HD schermen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef djkoelkast het volgende:
camera evt ruilen tegen een digitale tv set top box met HDTV?
zie nu pas dat het digital8 is en niet miniDV, ik zoek geen digital8.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:59 schreef Djodo het volgende:
[..]
Helaas nog een beetje te vroeg, ik wacht namelijk eerst even op de normaal geprijsde full HD schermen.
Mocht je hem verkocht hebben kun je natuurlijk altijd nog een bod doen :-)
Welk type is het? Zeg maar model.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef Djodo het volgende:
[..]
Het is een intempo, en je kunt er inderdaad ook FM gewoon mee ontvangen.
Helaas heb ik er niks aan aangezien we hier in overijssel geen bereik hebben ( DAP )
Nee hij is niet terug geweest voor reperatie,quote:Op donderdag 28 december 2006 23:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet om het een of ander, maar is die camcorder al een keer gerepareerd?
Sony terugroepactie DCR-TRV255E
yep, in principe aan GenesiZquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:12 schreef Geckoo het volgende:
klik aan setje verkocht?
Het gaat om de Medion MD41007quote:Op donderdag 28 december 2006 23:08 schreef Karp het volgende:
Video beam setje ( zgan in doos ) <=== merk? type?
iig 15 geboden
Het gaat om de intempo Digital PG-01quote:Op donderdag 28 december 2006 23:36 schreef div-er het volgende:
[..]
Welk type is het? Zeg maar model.
En hoe kom je eraan? Gekregen? (ivm aankoopbon) of waar gekocht.
En als laatste: geheel compleet?
Ik moet er helaas vanaf zien. Ik wilde hem namelijk koppelen aan mijn universele ab, maar ik kom er zojuist achter dat die dingen via rf werken ipv irda.quote:
Dat kan inderdaad nogsteeds, maar het kan ook makkelijk zijn dat je jouwe nergens last van heeft hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:07 schreef Djodo het volgende:
[..]
Nee hij is niet terug geweest voor reperatie,
ik heb wel alle bonnen, dozen etc er gewoon bij dus wellicht dat dat als nog kan?
45,- en we hebben een dealquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
¤40 voor de Asus WL500G (ophalen in Deventer na nieuwjaar)
Als er ook een USB-HD kan worden aangesloten (en dat het werktquote:
Dit moet wel gewoon kunnen , er is een forum waarop dit helemaal staat uitgelegd volgens mij iets van chupa ( als van de lolly's ) kan zo 123 niet vinden, ik heb het zelf nooit geprobeerd wel een webcammetje aan gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als er ook een USB-HD kan worden aangesloten (en dat het werkt), heb je een deal.
Ik kan echter pas dinsdag (of erna) komen ophalen, rekenen we meteen even ter plekke af
Mail me even je adres en welke dag cq hoe laat (ik kan vanaf 17:00 uur) je kunt![]()
OK, wat mij betreft een deal voor ¤45 op de 6e (zoals in je mail staat)quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:50 schreef Djodo het volgende:
[..]
Dit moet wel gewoon kunnen , er is een forum waarop dit helemaal staat uitgelegd volgens mij iets van chupa ( als van de lolly's ) kan zo 123 niet vinden, ik heb het zelf nooit geprobeerd wel een webcammetje aan gehad.
ok,quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
OK, wat mij betreft een deal voor ¤45 op de 6e (zoals in je mail staat)![]()
w00t!quote:
ik heb werkelijkwaar geen ideequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
w00t!![]()
Die kabelantenneversterker, is die geschikt voor UPC digitale TV? (m.a.w., geeft hij ook een retoursignaal?)
damn....quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:33 schreef Djodo het volgende:
[..]
Nee sorry ik ga toch liever voor de contanten :-)
DAP Radio is er nog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:00 schreef ChrisVi het volgende:
Hallo,
Dab radio nog ?
Type nt gaarne als je hem nog hebt.
Er gaan geen batterijen in alleen via netspanning aan te sluitenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:49 schreef W4 het volgende:
kBen ook wel benieuwd naar merk en type van die DAB radio. Zou ook wel willen weten oftie ook op batterijen werkt ...
Ik moet er wel bij vermelden dat deze ook helemaal nieuw is!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:09 schreef ChrisVi het volgende:
ik vind 50 + verzendkosten iets te veel
aangezien het aantal DAB zenders in nederland nog erg laag is zker als je bedenkt dat hij in de winkel maar 90 kost
Mail is onderweg :-)quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef div-er het volgende:
Djodo wil je me even mailen: sirian AT dds PUNT nl
Dank je.
Je krijgt de groeten van Elly van Amstelquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:09 schreef ChrisVi het volgende:
ik vind 50 + verzendkosten iets te veel
aangezien het aantal DAB zenders in nederland nog erg laag is zker als je bedenkt dat hij in de winkel maar 90 kost
Moet ik dit zien als een gratis kick in mijn topic???quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:02 schreef BYM het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Elly van Amstel
De groete terugquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:02 schreef BYM het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Elly van Amstel
En vandaag ontvangen, waarvoor dankquote:Op maandag 8 januari 2007 22:32 schreef Djodo het volgende:
DAP Radio is ook verkocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |