Tegenwoordig mot je 's ochtend je kinderen kenne dumpen bij een animatie-team om ze 's avond een uur te laat weer op te halen. ''Ow ja ships zeg vergeten!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef vosss het volgende:
Mijn ouders zeulde vroeger stad en land af met 1 baby, 1 menneke van 2 en 1 van 3 rond door heel europe met een kleine vouwwagen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:07 schreef YPPY het volgende:
Scandinavie lijkt mij ook een goed idee. Goed op kinderen ingesteld, er wordt goed Engels gesproken (stel dat er iets is met je baby, kun je je tenminste verstaanbaar maken), niet zoveer weg en lekker weer. Goed rond te reizen ook. Je kunt ook trekkershutten huren voor een nacht, kamperen, maar wel in een huisje.
Een hut in Noorwegen kost meestal tussen de 200 en 600 kroon per nacht (25-75¤), afhankelijk van seizoen, locatie en grootte/standaard van de hut. De meeste campings hebben hutten, maar er zijn ook voldoende 'losse hutten', gewoon op bordjes naast de weg letten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:20 schreef YPPY het volgende:
Zo duur is Scandinavie helemaal niet.Wij zijn in Denemarken geweest en in Zweden en het viel ontzettend mee. Sigaretten en drank waren wat duurder geloof ik, maar dat is geen noodzakelijke levensbehoefte en kun je altijd vanaf thuis meenemen.
Die is van Wikke Peters. Zie hier. heeft inmiddels 3 kindjes en is naar Australie verhuisdquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:54 schreef renzell het volgende:
Een goede leestip: Koters en kokosnoten (de schrijfster weet ik even niet, maar kun je vast zo achterhalen). Het is een persoonllijk en leuk reisverslag van een gezin met twee kleine kinderen op rondreis in Zuid-Oost Azie. Een andere goede is: Travel with Children van Lonely Planet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |