Sugar Lee Hooperquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Erger nog: Lerares Engels.
Weer even op niveau nu:
Onder welke kennen wij Marja van der Toorn beter?
Feldhofer +1quote:
Ben je echt een lerares engels?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Feldhofer +1
Punten in deel 527
TheSilentEnigma 3
RoofingBurner 3
Yurithemaster 1
neleos 1
DuranK 2
Feldhofer 4
erkel 1
evenstar 1
Gewoon, verbazing, op wat voor school?quote:
Weet er wel 1,quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef erkel het volgende:
een sportvraag zou ik zeer appricieren
Slaap lekker TSE
Een VMBO-school. Ik geef nu les in de bovenbouw, maar heb vanaf 1 februari een nieuwe baan waar ik alleen in de onderbouw ga lesgeven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:29 schreef Feldhofer het volgende:
Gewoon, verbazing, op wat voor school?
Ronaldo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:30 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Weet er wel 1,
Wie is de top scoorder van de wereld 2006 (voetbal)
Kun je niet op mijn school les komen gevenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een VMBO-school. Ik geef nu les in de bovenbouw, maar heb vanaf 1 februari een nieuwe baan waar ik alleen in de onderbouw ga lesgeven.
erkel +1quote:
Wat voor een school is het, en waar bevindt deze school zich?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:32 schreef Feldhofer het volgende:
Kun je niet op mijn school les komen geven
slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat voor een school is het, en waar bevindt deze school zich?
Wacht, zie het al. Overijssel is echt te ver, sorry.
Truste!![]()
Al wat dan doe ik AGOVV erbijquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:37 schreef erkel het volgende:
Bij welke clubs heeft Huntelaar al in zijn prille loopbaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |