Op een hamburgerdieetquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:44 schreef _evenstar_ het volgende:
val kilmer
Ok, dan doe ik nu wel een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die vraag is vanochtend geweest
Doelt Jo-jo niet op de Ford vraag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik nu wel een nieuwe vraag![]()
Sorry zit niet op te letten (of te vergeten te F5-en). Zat met de Ford vraag waar ik op reageerde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik nu wel een nieuwe vraag![]()
jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doelt Jo-jo niet op de Ford vraag?
Ow vraag was dus toch nog niet geweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:44 schreef _evenstar_ het volgende:
val kilmer
Ik d8 dat deze nog niet gesteld wasquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dubbelen vragen kom je inderdaad niet onder uit. Maar als een vraag zeer recentelijk gesteld is dan wil het nog wel eens handig zijn om een andere te stellen
Ik weet zelf niet of het recentelijk gevraagd is maar gezien het recente overlijden gok ik van wel
Je kunt ook niet alles bijhoudenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:50 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik d8 dat deze nog niet gesteld was
gedaan sorryquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
_evenstar_, verzoek namens mij en ik denk ook de andere AKQ spelers, wil je de vragen en de naam +1 vet maken, dan valt het beter op. Dank je.
TheSilentEnigma +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
C.S. Lewis
Correct!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:09 schreef Feldhofer het volgende:
Lewis Carroll
C.S. staat voor Clive Staples
Goede vraag jaquote:Wie noemt z'n kind nou Nietjes?
Leesnerdquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deathly Hallows
Erger nog: Lerares Engels.quote:
Sugar Lee Hooperquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Erger nog: Lerares Engels.
Weer even op niveau nu:
Onder welke kennen wij Marja van der Toorn beter?
Feldhofer +1quote:
Ben je echt een lerares engels?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Feldhofer +1
Punten in deel 527
TheSilentEnigma 3
RoofingBurner 3
Yurithemaster 1
neleos 1
DuranK 2
Feldhofer 4
erkel 1
evenstar 1
Gewoon, verbazing, op wat voor school?quote:
Weet er wel 1,quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef erkel het volgende:
een sportvraag zou ik zeer appricieren
Slaap lekker TSE
Een VMBO-school. Ik geef nu les in de bovenbouw, maar heb vanaf 1 februari een nieuwe baan waar ik alleen in de onderbouw ga lesgeven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:29 schreef Feldhofer het volgende:
Gewoon, verbazing, op wat voor school?
Ronaldo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:30 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Weet er wel 1,
Wie is de top scoorder van de wereld 2006 (voetbal)
Kun je niet op mijn school les komen gevenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een VMBO-school. Ik geef nu les in de bovenbouw, maar heb vanaf 1 februari een nieuwe baan waar ik alleen in de onderbouw ga lesgeven.
erkel +1quote:
Wat voor een school is het, en waar bevindt deze school zich?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:32 schreef Feldhofer het volgende:
Kun je niet op mijn school les komen geven
slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat voor een school is het, en waar bevindt deze school zich?
Wacht, zie het al. Overijssel is echt te ver, sorry.
Truste!![]()
Al wat dan doe ik AGOVV erbijquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:37 schreef erkel het volgende:
Bij welke clubs heeft Huntelaar al in zijn prille loopbaan?
Ja...De Graafschap dus, was wel fijn geweest als je gewoon clubnaam had gegeven voor de duidelijkheid, maar okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |