Het is een grof schandaalquote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef Zyggie het volgende:
Radiohead die niet in de top2000 staat.![]()
Heeft ie zich al omgedraaid?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dylan heeft z'n eigen kastje.
Ron word niet ontslagenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus? dus mag ik niet zeggen dat Stoeltie wat mij betreft ontslagen wordt?
Het heeft er vooral mee te maken dat de humor veranderd is. Wat in de jaren zestig grappig was, wordt nu als ouderwets gezien. Voor de mensen was het destijds heel grappig blijkbaar, maar onze gevoel voor humor is anders tegenwoordigquote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan sluit ik me aan bij 'voor ieder wat wils'
Maar Toon Hermans kon mensen gewoon aan het lachen maken.. ik denk niet dat je vreemd om je heen zou zitten kijken als je in dat publiek zat en iedereen was aan het lachen om je heen![]()
Joh zeur niet zo....quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef Zyggie het volgende:
Radiohead die niet in de top2000 staat.![]()
Maar pop bedoel ik heel breed hoor. Daar hoort wat mij betreft rock, reggae, hiphop, etc. en zelfs heavy metal bij.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar 24 rozen hoort er gewoon in natuurlijk, als we alleen top 40 pop er in doen dan wordt het wel heel oppervlakkig![]()
Dat is dan ook het probleem!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ron word niet ontslagenHij is Coördinator van radio 2
![]()
Hmm vastgebonden zeker?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
De uitgeklapte Blonde on Blonde-hoes staart me nog steeds recht aan![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef Ferdo het volgende:
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan (©Verona)
Ik kan wel genieten van een showtje van Toon hoor, en ik ben 22.. Ik denk dat je je verwachtingen een beetje moet aanpassen als je nu voor het eerst iets van Toon hoort, en het moet kunnen plaatsen in een andere tijd.. maar kom nou, Wat ruiist er door het Struuuikgewas is toch zo goed als tijdloosquote:Op donderdag 28 december 2006 21:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het heeft er vooral mee te maken dat de humor veranderd is. Wat in de jaren zestig grappig was, wordt nu als ouderwets gezien. Voor de mensen was het destijds heel grappig blijkbaar, maar onze gevoel voor humor is anders tegenwoordig
Pisa nogquote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef Ferdo het volgende:
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan (©Verona)
Arme Bob... en hij kan ook al niet meer zingenquote:
Dat kon ie al nooit..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Arme Bob... en hij kan ook al niet meer zingen![]()
Nou nou in de studio lukt t m nog prima. Alleen live moet je je verwachtingen wat verlagenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Arme Bob... en hij kan ook al niet meer zingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |