Rammstein staat er wel inquote:Op donderdag 28 december 2006 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik luister niet naar 3fm deze week...![]()
Daar staat Supertramp....mijn favonummer ook ...en Queen....oeh...dan moet ik er helemaal in vervoering van raken, want weinig is beter dan dit....Ja, ...oké....David Bowie en nog een paar..:Pquote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga ze maar eens luisteren en dan ga je vervolgens kijken welke nummer je bij de 1e 250 minder vindt dan de nummers van deze artiesten.... Wedden dat ze er allemaal inkomen?
Ook jij bent het er wel mee eens toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja , nu is t wel weer leuk geweest
Je bent niet de enige die zijn twijfels heeft....quote:Op donderdag 28 december 2006 21:17 schreef 4-elements het volgende:
Blijft treurig dat enkele bands gewoon geweerd worden, kan me niet voorstellen dat Pearl Jam niet genoeg stemmen heeft gekregen om in de top 2000 te komen. En dat terwijl ze wel in de keuzelijst stonden...![]()
ja ze mogen er best wel met een liedje in..sommigen wat meer dan anderenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook jij bent het er wel mee eens toch?
Ja leuk, hij staat hier op 100 posts per paginaquote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
Dus Radiohead, The Smiths, Joy Division, 16 Horsepower, Pearl Jam en Jeff Buckley staan niet in de top 2000?![]()
Nou wel in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En op deze pagina weer![]()
Dit is live ....maar je moet er even de tijd nemen..en rustig luisteren.. En dan vooral naar die saxofoonsolo Die tenorsax bespeel ik dus ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
DankjeIk weet zo niet hoe dat liedje klinkt *bloost*
Ah, een petitie!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
Dus Radiohead, The Smiths, Joy Division, 16 Horsepower, Pearl Jam en Jeff Buckley staan niet in de top 2000?![]()
Nou wel in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En op deze pagina weer![]()
daarom... en dan wat Marco B's eruit en wat Lucie Silva's en Katie Melua's eruit.... om er een paar te noemenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
ja ze mogen er best wel met een liedje in..sommigen wat meer dan anderen
Juist en nu allemaal mailen dat die Stoeltie wakker moet worden uit de jaren 50 en zeggen dat er nog meer muziek bestaat dan enkel zijn platenkastquote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom... en dan wat Marco B's eruit en wat Lucie Silva's en Katie Melua's eruit.... om er een paar te noemen
Volgens mij moet jij je avater gaan wijzigenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist en nu allemaal mailen dat die Stoeltie wakker moet worden uit de jaren 50 en zeggen dat er nog meer muziek bestaat dan enkel zijn platenkast![]()
als aanvulling op mijn suggesties? Prima... alles beter dan Mariah Carey.... (op vision of love na dan...)quote:
En Toon Hermans mag er ook wel uit. Hoe lief ook, dat is geen popmuziek.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist en nu allemaal mailen dat die Stoeltie wakker moet worden uit de jaren 50 en zeggen dat er nog meer muziek bestaat dan enkel zijn platenkast![]()
Ze is lesbisch....quote:Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind Katie Melua toch wel een geval apart. Prachtige stem, en zo'n lief koppie![]()
Ow maar ik ben wel voor de vrede hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je avater gaan wijzigen"Peace man"
Is het de poptop2000? Ik vind het een prachtig lied, dat meer teweeg brengt dan een niemendalletje met een melodietje dat toevallig blijft hangen uit de top40 in 1980 om maar wat te noemen..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Toon Hermans mag er ook wel uit. Hoe lief ook, dat is geen popmuziek.
In die tijd was het heel ondeugend als je het over een moedervlek op een vrouwendij had.. denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap niet waaron het publiek zo moet lachen! Deed Toon wat grappigs ofzo?![]()
Dat vroeg ik vorig jaar ook al...ik weet het antwoord nog steeds nietquote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap niet waaron het publiek zo moet lachen! Deed Toon wat grappigs ofzo?![]()
Lesbische vrouwen die er leuk uitzienquote:
quote:
hihihihiquote:Op donderdag 28 december 2006 21:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In die tijd was het heel ondeugend als je het over een moedervlek op een vrouwendij had.. denk ik![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren.... het is voor elk wat wils![]()
voor de ene iets meer dan voor de andere.
quote:
Voor mij hoeft 't niet zo. Maar verder geen bezwaar tegen.quote:Ik vind het een prachtig lied, dat meer teweeg brengt dan een niemendalletje met een melodietje dat toevallig blijft hangen uit de top40 in 1980 om maar wat te noemen..![]()
Nee hoor, ze mag gewoon blijven staan.. heb toevallig net nog een cdtje van dr gekocht, dus kan dr nu niet in de steek laten anders kan ik die meteen wegdoen hequote:
Inderdaad ieder zijn smaakquote:Op donderdag 28 december 2006 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren.... het is voor elk wat wils![]()
voor de ene iets meer dan voor de andere.
OMG staat die nu naast de nieuwe van Dylan?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mag gewoon blijven staan.. heb toevallig net nog een cdtje van dr gekocht, dus kan dr nu niet in de steek laten anders kan ik die meteen wegdoen he
Ben je op oorlogspad? Gewoon een opmerking van mij tussendoor, niet voor specifiek iemand. Wat mij betreft mag je zeggen dat Stoeltie ontslagen moet worden, no problem.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus? dus mag ik niet zeggen dat Stoeltie wat mij betreft ontslagen wordt?
Dan sluit ik me aan bij 'voor ieder wat wils'quote:Op donderdag 28 december 2006 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Voor mij hoeft 't niet zo. Maar verder geen bezwaar tegen.
Niks ervan... we zijn potver geen democratie hier!quote:
Dylan heeft z'n eigen kastje.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG staat die nu naast de nieuwe van Dylan?
Peaceman is nooit op oorlogspadquote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je op oorlogspad? Gewoon een opmerking van mij tussendoor, niet voor specifiek iemand. Wat mij betreft mag je zeggen dat Stoeltie ontslagen moet worden, no problem.
heee peace, manquote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peaceman is nooit op oorlogspad![]()
Hij is gewoon een beetje in een relbui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |