Meestal worden zulke vragen gesteld bij niet normale doodsoorzaken. Hoe verwacht je dat Mick Jagger dood gaat?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n moment van 'waar was jij toen...'![]()
De top 2000 is voor elk wat wilsquote:Op donderdag 28 december 2006 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom moeten er eigenlijk Italiaanse liedjes in?? Ik hou daar helemaal niet van.
In zijn bedje tijdens een mooie droom, mag ik hopenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Meestal worden zulke vragen gesteld bij niet normale doodsoorzaken. Hoe verwacht je dat Mick Jagger dood gaat?![]()
Behalve voor de fans van Radiohead en The Smithsquote:Op donderdag 28 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 2000 is voor elk wat wils![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Behalve voor de fans van Radiohead en The Smiths![]()
Tja om mn oren geslagen met mn eigen woorden....quote:Op donderdag 28 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 2000 is voor elk wat wils![]()
Ohw, vertel eens..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Behalve voor de fans van Radiohead en The Smiths![]()
Laten we dan maar gewoon hopen dat we die vraag nog lang nog niet hoeven te stellenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In zijn bedje tijdens een mooie droom, mag ik hopen![]()
Maar dan gaat er wel een icoon van de popmuziek heen. Dan zal zo'n vraag jaren na dato toch ook wel worden gevraagd
Nou omdat je het zo graag wilt:quote:
Je kunt niet beweren dat je dit geen ontroerend nummer vindt, Peaceman. Ook al kan de man niet zingen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef djenneke het volgende:
het volgende uur:
957 Neil Young Only love can break your heart 1970
Hmm ups and downs dat uur.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef djenneke het volgende:
het volgende uur:
965 Ruth Jacott Leun op mij 1999
964 Ekseption The 5th 1969
963 Eurythmics There must be an angel (playing with my heart) 1985
962 Boudewijn de Groot Kinderballade 1977
961 Phil Collins You can't hurry love 1982
960 Elvis Presley Heartbreak hotel 1956
959 Neil Diamond Girl you'll be a woman soon 1971
958 Fools Garden Lemon tree 1996
957 Neil Young Only love can break your heart 1970
956 Rolling Stones Dead flowers 1971
955 Paul Simon You can call me Al 1986
954 Billy Joel Honesty 1979
953 Ben E. King Stand by me 1987
952 Hans de Booij Annabel 1983
951 Dire Straits On every street 1992
Ow maar ik vind Neil en Bobquote:Op donderdag 28 december 2006 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt niet beweren dat je dit geen ontroerend nummer vindt, Peaceman. Ook al kan de man niet zingen.
Stond er alquote:Op donderdag 28 december 2006 21:54 schreef Ferdo het volgende:
Hide in your shell cos the world is out to bleed you for a ride
What will you gain making your life a little longer?
Heaven or hell, was the journey cold that gave your eyes of steel?
Shelter behind painting your mind and playing joker
Too frightening to listen to a stranger
Too beautiful to put your pride in danger
Youre waiting for someone to understand you
But youve got demons in your closet
And youre screaming out to stop it
Saying lifes begun to cheat you
Friends are out to beat you
Grab on to what you scramble for
Dont let the tears linger on inside now
Cos its sure time you gained control
If I can help you, if I can help you
If I can help you, just let me know
Well, let me show you the nearest signpost
To get your heartback and on the road
If I can help you, if I can help you
If I can help you, just let me know.
All through the night as you like awake and hold yourself so tight
What do you need, a second-hand-movie-star to tend you?
I as a boy, I believed the saying the cure for pain was love
How would it be if you could see the world through my eyes?
Too frightening- the fires getting colder
Too beautiful- to think youre getting older
Youre looking for someone to give an answer.
But what you see is just an illusion
Youre surrounded by confusion
Saying lifes begun to cheat you
Friends are out to beat you
Grab on to what you can scramble for
Dont let teh tears...
... just let me know
I wanna know...
I wanna know you...
Well let me know you
I wanna feel you
I wanna touch you
Please let me near you
Can you hear what Im saying?
Well Im hoping, Im dreamin, Im prayin
I know what youre thinkin
See what youre seein
Never ever let yourself go
Hold yourself down, hold yourself down
Why dya hold yourself down?
Why dont you listen, you can
Trust me,
Theres a place I know the way to
A place there is need to feel you
Feel that youre alone
Hear me
I know exactly what youre feelin
Cos all your troubles are whithin you
Please begin to see that Im just bleeding to
Love me, love you
Loving is the way to
Help me, help you
- why must we be so cool, oh so cool,?
Oh, were such damn fools...
Nou, dan ben ik weer gerustgesteld.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow maar ik vind Neil en Boblaat daar geen misverstand over bestaan!
Ik vraag me af hoe zoiets er in komt en al helemaal zo hoogquote:Op donderdag 28 december 2006 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
En Ruth Jacott van 1612 naar 965... fucking unbelievable....
Ik vond het wel erg leuk hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Dylanesque het volgende:
dat was eigenlijk allesbehalve nuttig, en vooral tijdrovend. doen we ook niet meer.
Ik gok op een overijverige fanclub.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zoiets er in komt en al helemaal zo hoog![]()
Ik hoorde dat ene Ron S. heel vaak zijn eigen lijstje heeft ingestuurd.. Maar niet doorvertellen he?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gewoon door er veel op te stemmen... tja ik weet niet wie erop stemt, maar er wordt blijkbaar (veel) op gestemd.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of van die mensen die alleen maar van Nederlandstalig houdenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik gok op een overijverige fanclub.
Maar dan nog, Ruth Jacottquote:Op donderdag 28 december 2006 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of van die mensen die alleen maar van Nederlandstalig houden![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:03 schreef Dylanesque het volgende:
oooooh GOD wat is dit erg!
Als je nou per nummer het plaatje postquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Dylanesque het volgende:
dat was eigenlijk allesbehalve nuttig, en vooral tijdrovend. doen we ook niet meer.
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
ekseption - the 5th
35 plekken gestegen
van 989 naar 963
T lijkt alweer lang geleden, maar Rick ter Linden is begin dit jaar overleden
ook geen slecht plan iddquote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef nipeng het volgende:
[..]
Als je nou per nummer het plaatje post
Vorig jaar was er nog een leuk stuk over tijdens Top 2000 a go goquote:Op donderdag 28 december 2006 22:13 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kende Ekseption helemaal niet, maar vond t erg goed
Leuke en soms verrassende weetjesquote:Op donderdag 28 december 2006 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boudewijn de Groot - Kinderballade
134 plaatsen gestegen
van 1096 naar 962
Daar moest ik ook aan denken toen ik hoorde dat ie overleden wasquote:Op donderdag 28 december 2006 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
jah heel cru, t was met rick vd linden, voor zijn hartinfarct, toen zeiden ze bij de top 200 a gogo: t gaat weer wat beter met um, we wensen um veel sterkte, 10 dagen later was ie dood
Ik dacht al, er ontbreekt ietsquote:Op donderdag 28 december 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
had ff telefoon, dus jullie hebben mijn indrukwekkende posts moeten missen, excuses..
The Smiths bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik dacht al, er ontbreekt iets![]()
Zo vreselijk vind ik het niet. Lekker nummerquote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
hierna dat vreselijke nummer van Phil
I need love love....pompomtiepomtiiedom....quote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
hierna dat vreselijke nummer van Phil
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Zo vreselijk vind ik het niet. Lekker nummer![]()
www.ikzoekeendate.nlquote:Op donderdag 28 december 2006 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I need love love....pompomtiepomtiiedom....![]()
Suspicious mindsquote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien wel zijn beste nummer
Dat zeker nietquote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt dat hoorde ik gisteren Stefan Stasse zeggen op de radioquote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
ik hoorde trouwens dat de chatters op de Radio 2-site een minuut stil waren geweest toen James Brown werd gedraaid gisteravond.
Daar neig ik toch ook wel naarquote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Fins:
Probeer je es te laten gaan dan...de armpjes van links naar rechts en weer terug...quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de liefhebber ook in het Fins:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik had 10 jaar geleden een vriendinnetje en toen ik eens Amazing Disgrace van The Posies opzette, zei ze: Hee dit klijkt wel een beetje op die van Lemon Tree...relatie heeft niet lang geduurd
En met bijna een fles wijn achter de kiezen moet dat kunnen...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Probeer je es te laten gaan dan...de armpjes van links naar rechts en weer terug...![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef Bluezz het volgende:
dip dip dip dip
zingen ze ook he
Hallo allemaal![]()
Ikke? Nee hoor, zit net aan m'n 1ste glaasjequote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En met bijna een fles wijn achter de kiezen moet dat kunnen...
Newbie![]()
Niet overdrijven..... zit nog minstens een kwart inquote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En met bijna een fles wijn achter de kiezen moet dat kunnen...
Pssst Peaceman.....quote:Op donderdag 28 december 2006 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ikke? Nee hoor, zit net aan m'n 1ste glaasje![]()
Zat..... bedoel ikquote:Op donderdag 28 december 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet overdrijven..... zit nog minstens een kwart in
Hello Bluezzquote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef Bluezz het volgende:
dip dip dip dip
zingen ze ook he
Hallo allemaal![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ikke? Nee hoor, zit net aan m'n 1ste glaasje![]()
Ik zei toch ook bijna een hele fles wijn, niet een hele fles wijn....quote:Op donderdag 28 december 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet overdrijven..... zit nog minstens een kwart in
Ze hebben vast nog wel rubber flowersquote:
Alleen als je The Smiths ook kent..quote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
Eens kijken of ik mijn muzikale kennis hier wat kan bijschaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |