quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je het wil hebben over knaken met Froukje omdat ze geld krijgt voor dit programma wordt dat niet uitgezonden :´)
Yep!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:26 schreef Greys het volgende:
Of als met The Bachelor, dat er gevraagd werd of degene in kwestie de roos wilde accepteren, weet je dat nog?Dan kon je in elk geval nog zeggen 'nee dank je' als je inmiddels wel op de hoofdpersoon uitgekeken was.
Volgens mij is Bas nog vrijgezel hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het valt me wel op dat sommige mannen echt super weinig in beeld / aan bod komen.
Er was een moment inderdaad dat alle mannen met een onderwerp één voor één ontbodenwerden bij La Froukje om over dat onderwerp te praten. Ik geloof dat ze toen wel 3 mannen helemaal niet hebben uitgezonden. Net zo toen ze een kadootje moesten kopen op de markt.
Ik las een column van Bas (onze plastisch chirurg die inmiddels het veld heeft moeten ruimen) dat het een leuke ervaring was, dat hij Froukje echt leuk vond maar wat hij minder vond was dat je op een bepaalde manier in beeld gebracht wordt. Hij had als kadootje bv dat hij voor haar Zuid-Afrikaans ging koken omdat hij in Zuid-Afrika is geboren en opgegroeid. Het kan ook een geheel ander land zijn geweest trouwens, want het staat niet meer op de site zie ikMaar dát werd dus niet uitgezonden, alleen maar dat hij dat stringetje gaf, wat hij er als grapje nog had bijgedaan. Dat vind ik dan wel vrij manipulatief in beeld brengen
![]()
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Als ik iemand verschrikkelijk vond dan was het Bas. Semi-grappige opmerkingen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:43 schreef Greys het volgende:
Wie wil er in godsnaam Bas doppen (dat woord alleen al)?
Waar lezen jullie dat toch in godsnaam?
Er is genoeg aanbod van domme mutsen die zich aanmelden op hyves hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:43 schreef Greys het volgende:
Wie wil er in godsnaam Bas doppen (dat woord alleen al)?
Waar lezen jullie dat toch in godsnaam?
Dat gaat ze ook doen. Als het zelfs al zóver komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:23 schreef FoXje het volgende:
Ze kan toch na een dag tegen de winnaar zeggen: nee, het wordt niets. Doei!
Aan de Hyves te zien van de deelnemers zal dat vast niet het probleem zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Toch is het leuk wat zo'n televisie exposure met je doet... Zoals gezegd, die jongens hadden het volgens mij wel goed in de Panama
Ze is blond hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat was niet zo'n goede keuze, vond ik.
Beter had ze Erik er uit gemikt![]()
Lekker dan, zit ik hier weer in mijn eentje te blèrenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
Sorry, maar ik ga weer niet kijken vanavond.
Speciaal voor jou heb ik voor één keer gekeken. Helaas ben je er nu zelf niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
Wel geschikt van je dat je je even komt afmelden, zodat ik niet tevergeefs tegen je aan zit te kakelen hier.
And so it will be.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik wil graag dat Eric en Nuri (hij is te lief, te soft, en ik zou bijna vergeten te jong) genomineerd worden. Dat Etiënne een keertje niet genomineerd zou worden zou goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Vind je me een sukkel als ik je geen sukkel vind(t)?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie me een sukkel als ik er bijna emo van word als ik zie hoe OPRECHT aardig ze tegen elkaar zijn en die mannen gesteld op elkaar zijn geraakt? Dat zie je nog zo weinig
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Vind je me een sukkel als ik je geen sukkel vind(t)?
Nee, dat was nog niet bekend, maar gelukkig heb jij ons nu uit die tergende onzekerheid geholpen. Bedankt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef Avani het volgende:
Maar het is dus al bekend dat uiteindelijk ze op dit moment niet met iemand van het programma heeft?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat was nog niet bekend, maar gelukkig heb jij ons nu uit die tergende onzekerheid geholpen. Bedankt!
Raak knul?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha! Ja ze gaat gewoon met die Raak knul die mee was naar de première en ook haar jurk had gemaakt, hij mocht het alleen pas bevestigen over een maand(dan is natuurlijk het programma afgelopen)
![]()
Moest ik ook meteen aan denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |